miten olette päässeet eroon aknesta?
minulla ainakin synnytyksen jälkeen on vaan pahentunut. raskauden aikana iho oli parempi. roacuttan kuuri on viimeinen vaihtoehto sitä en haluaisi syödä.mutta kertokaa kokemuksia mikä teille on auttanut?
Kommentit (5)
En ole ap mutta mulla on vähän sama ongelma, isoja kipeitä finnejä leuassa ja selässä. Nyt suunnitelmissa on vielä yksi lapsi joten tuo roaccutan ei ole ajankohtainen, mutta ehkä sen jälkeen jos muu ei auta :(
Kuurin aikana, huulet rohtuivat pahasti, muita sivuvaiktuksia en enää muista. Kuitenkin olen tyytyväinen, että sain kokeilla sitä viimeistä vaihtoehtoa...
Roacutan auttaa, mutta ei välttämättä lopullisesti. MInä olen aikoinani syönyt n. 10v. sitten yhden kuurin (muistaakseni n. 6kk.) ja sitten toisen rinnakkaislääkkeen, joka oli paljon halvempi noin 4v. sitten. Tässä välissä sain 2 lasta ja nyt taas iho kukkii. Kokeilin aikoinani myös muita lääkkeitä, mutta vain nuo isot kuurit auttoivat. Aknesta ei kannata kärsiä. JOs ei voi nyt syödä Roacutania, niin Basiron-voide auttaa minulla ainakin jonkun verran.
nim. ihotautilääkäriin menossa.....
auttoi 6 vuotta, sitten iho taas kukki, söin uuden kuurin, auttoi vain vuoden -pari. Raskaus ja imetys kai osaksi aiheuttaneet nyt ihon kukkimisen.
E-pillerit lopetettuani iho alkoi kukkia ja näytti melkeinpä aknenaamalta :( Sitten aloin syödä sinkkitabletteja (suositus 1 kpl päivässä, mutta pahimmassa vaiheessa otin useamman). Nyt iho näyttää paljon paremmalta ja hormonitoiminta on tasoittunut muutenkin :) Sinkin kanssa kannattaa käyttää kuparia ja karnosiinia.