Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?
https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526
Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.
Kommentit (310)
Meinasin sanoa et olemalla säästäväinen, mut ei kai mua niin nuoreksi iän puolesta enää katsota vaikka jatkuvasti saankin kuulla olevani tosi nuoren näköinen. Just ite mietin luksus joogamatkaa ulkomaille. Onhan se kallis mut ihan stanasti tässä onkin töitä yli vuosi paiskittukin. N33
Itse aloitin jo teinityttönä matkustelun, Interraililla. Kesätöillä rahoitin ja elin vaatimattomasti. Monena kesänä ehdin reilata ja myöhemmin jopa häämatkamme teimme Interreilaten.
Oma tyttäremme on kyllä syntynyt kultalusikka suussa, mutta emme ole hänen maailmanympärimatkojaan rahoittaneet. Hän ja miehensä elävät hyvin vaatimattomasti, eivät ostele uusia vaatteita, vaan hankkivat vain tarpeeseen ja yleensä kirppareilta. Laittavat joka kuukausi rahaa säästöön ja sen lisäksi asuntonsa AirBnb:lle aina, kun matkustavat. Ympäri maailmaa ovat päässeet reissaamaan ja matkan päällä ovat myös tehneet etätöitä.
Öö, miks AP ei maininnut meitä miehiä? Mä oon menossa Etelä-Koreaan ennen kesähelteitä. Ja olen nuori mies.
Mutta uutisoidaanhan sitten siitäkin miten yhä nuoremmat on valtavissa veloissa. Nuorilla naisilla on toki aina paljon helpompi löytää kustantaja elämäntavalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta uutisoidaanhan sitten siitäkin miten yhä nuoremmat on valtavissa veloissa. Nuorilla naisilla on toki aina paljon helpompi löytää kustantaja elämäntavalleen.
Jos meinaa elämässä pärjätä ja säilyttää riippumattomuutensa niin ihan itse pitää työnsä tehdä ja itseään kehittää. Sitä ei voi keneltäkään ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset käy töissä. Kaksikymppinen ihminen on helposti ollut työelämässä 6 vuotta, ensin kesätöissä, sitten enemmänkin.
Isin rahoilla tuokin tyttö matkustelee. Tytön omat rahat hädin tuskin riittäisi pirkka ja x-extra valmisruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miks AP ei maininnut meitä miehiä? Mä oon menossa Etelä-Koreaan ennen kesähelteitä. Ja olen nuori mies.
Koska AP on miesvihaaja. M29
Veikkaan, että paljon ei omaisuutta kerrytetä matkustelu-shoppailu-kahvila-ravintola-kauneushoitola-elämäntyylillä.
Ihanaa inspiroiva selflove matka😍😍😍
Pakko näyttää tää lissulle!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että paljon ei omaisuutta kerrytetä matkustelu-shoppailu-kahvila-ravintola-kauneushoitola-elämäntyylillä.
Ei oo! Vaan on varakkaan perheen lapsi, joka faija tienaa ihan v*tusti.
Olen 43-v, palkka reilut 3000 brutto. Jos ei olisi lapsia, niin olisi kyllä varaa matkustaa monta kertaa vuodessa, jopa kuukausittain. Nytkin kyllä tehdään se yksi etelän reissu vähintään. Eikä mitään kalliita pakettimatkoja, vaan lennot ja hotellit erikseen. Hyvin riittää rahat. En tupakoi tai käytä alkoholia, eikä autoa ole.
Ihme kateutta tuntuu taas olevan nuoria naisia kohtaan.
T. Täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo! Vaan on varakkaan perheen lapsi, joka faija tienaa ihan v*tusti.
Ainahan sitä on ollut varakkaita perheitä, joissa yhden tuloilla tai perinnöillä elää isompi poppoo. Onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaa elämässä pärjätä ja säilyttää riippumattomuutensa niin ihan itse pitää työnsä tehdä ja itseään kehittää. Sitä ei voi keneltäkään ostaa.
Mitä sillä riippumattomuudella jos joutuu sitten köyhäilemään? Minun tutuissa on monta naista joilla hyvä elintaso parisuhteen kautta vaikka ovat itse ulosotossa ja pätkäduuneissa. Miehen autolla ajelevat ja miehen talossa asuvat lemmikkien ja aiemman suhteen lasten kanssa. Uusia tatuointeja, merkkivaatteita, kampaamo ja ripsihuoltoa muutaman viikon välein ja some täynnä luxusta ja glamouria.
Lomallakin ovat enemmän kuin minä yksin omalla työlläni elävä yh duunari n30
Nuoret naiset käy töissä, tienaa rahaa ja priorisoivat matkustamisen perheen perustamisen ja puolison passaamisen edelle. Siksi heillä on varaa matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP mainitsi vain naiset?
Me nuoret miehet matkustelemme enemmän kuin nuoret naiset. Sorry. :) :) :)
Itse matkustelen vuosittain kerran tai kaksi Japanissa. Syksyllä lähden Osakaan. Mistä saan rahat, kysyt, vaikka puhutkin vain naisista...
Tekemällä työtä ja olemalla vapaaehtoisesti sinkku. Vuokra on 400 euroa vuoden 2020 tuliterässä kerrostalossa, niin jää joka kuukausi lähes 2000 euroa säästöön. M29
Sinä olet ollut 'M29' varmaan jo 20 vuotta tällä palstalla.
Eli mikään muukaan mitä puhut ei pidä paikkansa.
Kerroppa ikäni minulle, suomiakka. :DDDDDDDD M29
Sä olet noin nelikymppinen syrjäytynyt hikikomori Nurmeksesta ja olet spämmännyt paskaa täällä jo toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei minulla vaan ole.
Ei minullakaan. Eikä nuorena varsinkaan ollut, enkä olisi oikeestaan ehtinytkään missään vaiheessa, kun olin jatkuvasti joko opiskelemassa tai töissä. Rahaa piti kerätä omaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole harrastuksia, perhettä, lemmikkejä tai autoa niin riittää hyvin normi duunarin rahat lomailuun. Tunnen yhden tällaisen naisen joka asuu miehen talossa ajaa miehen autolla ja käyttää oman palkkansa lomailuun ja luksukseen.
Täällä kaikki naisten lomamatka ovat miesten ansiosta. Ilman miesten rahallista tukea, naiset ei matkustaisi minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä on hyväpalkkainen työ ja ne käärii siitä hynää. Tyttäreni on juuri nyt Slovakiassa. Käväisi eilen Budapestissa syömässä. Hän on koodari, ei edes valmistunut vielä mutta töissä jo opintojen ohella.
Herää pahvi.
Suomessa nuoret hakee 10 euron tuntiliksalla Finnkinon popparimyyjäksi. Hakijoita on satoja ja yksi valitaan joka on joku kilpavoimistelun maailmanmesrari.
Tossa on realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin poikaystävät maksoi valtaosan kun olin nuorempi.
Naisilla on se etu ettei tarvitse maksaa itse matkoja....
Miten niin, siitä vaan pojatkin omaa reikää tarjoamaan niin varmaan sugar dadejä löytyy teillekin jotka matkan maksaa.
https://cdn.thetab.com/wp-content/uploads/2024/12/13101002/Add-a-headin…
Helppoa se on naisella jos on nuori ja nätti, niin matkan kustantajia kyllä löytyy aina jonoksi asti.