Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä ylipainoinen tai ei niin kaunis nainen, minulla miehenä olisi kysymys sinulle.

Vierailija
23.03.2024 |

Kelpaako sinulle oman tasoisesi mies eli lyhyt,ruma ja matalastikoulutettu? Jos ei kelpaa niin miksi ei kelpaa? 

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen.

T. ruma ja hoikka nainen

Vierailija
2/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen. Mun mies on ylipainoinen, lyhyt duunari. Hyväksytkö parisuhteemme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, jos se on fiksu ja sen kanssa on hauskaa. Minun kanssa nimittäin on :). Parillekin varsin pikälle ja komealle miehelle antanu pakit tälläviikolla, koska ne ei ollu hauskoja. Toinen oli kyllä fiksu, mutta se ei tienny mun olevan, niin yritti ällyyttää tökeröllä tavalla.

Vierailija
4/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kelpaa lyhyt tai todella ruma. Miksi ottaisin sellaisen jota kohtaan en voi tuntea seksuaalista halua? Se ruma on hyvin venyvä käsite kyllä, yleisesti ottaen esim. ex ei ole mikään komistus, mutta silti jotenkin ulkonäkö miellytti.

Vierailija
5/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä. Kelpaako vastaus?

Vierailija
6/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä tarkalleen tätä sun tasoteoriaa, mutta jos meinaat että kelpaako mulle vain pyykkilautavatsainen thriatlonisti, niin ei. Kyllä mulle kelpaa aivan tavalliset miehet, joilla voi myös olla hieman iskävatsaa ja joiden elämäntapana ei ole urheilu. Riittääkö vastaukseksi?

Vierailija
7/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vain tuo yksi ihana, joka on kelvannut koko mun aikuiselämäni

Molempien ulkomuoto ja ulkonäkö muuttunut moneen suuntaan, suhde ei siihen ole kaatunut. 

Katsokaa ihmistä kokonaisuudessaan, älkää pelkkää pintaa. En sano, etteikö ulkonäöllä ole mitään merkitystä ja kyllä me haluamme olla edustavia ja haluttuja toistemme silmissä, mutta sille ei kannata suhdetta perustaa. 

Vierailija
8/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa. En halua lyhyttä miestä, olen vaikka mieluummin kokonaan ilman.

Vierailija
9/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tasoinen kelpaa ja sellaisen haluankin ja sainkin.

Vierailija
10/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse lyhyt, ruma tai matalasti koulutettu vaikka lihava olenkin.

Vierailija
11/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa. Johtuu tosin siitä, että minulle ei "kelpaa" kukaan mies, siis parisuhteeseen.

Arvostan kyllä kaikkia kunnollisia miehiä, myös "lyhyitä, rumia ja matalasti koulutettuja" (hyvin kummallinen luokittelu muuten) ja viihdyn heidän seurassaan esimerkiksi töissä, harrastuksissa ja ystäväpiirissä.

Olen kuitenkin niin introvertti, että minun on pakko elää yksin, jotta voimia riittää normaaliin sosiaalisuuteen.

t. "Ei niin kaunis ylipainoinen" nainen

Vierailija
12/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat niin läheisriippuvaisia ja holhottavia, että miettivät vaan miten heidän pitäisi kelvata? Ei mitään itsekunnioitusta, ei halua löytää puolisoa joille eivät ainoastaan kelpaa vaan joka viehättyy heistä ja haluaa parisuhteeseen juuri heidän kanssaan.

Vierailija
13/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et sinä ole mies! En ymmärrä mikä ihme sä oot muttet mies

m41

Vierailija
14/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku kuvittelee, että kaikki rumat tai ylipainoiset ovat köyhiä tai matalastikoulutettuja?

voi hyvää päivää taas 

Vierailija
15/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kelvannut, mutta matalasti koulutetulle miehelle ei kelpaa akateeminen nainen. Haukkuvat mm. nörtiksi. 

Minua lähestyi komea ja ihana korkeasti koulutettu mies ja olen hänen kanssaan onnellinen. 

Vierailija
16/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ja lyhyys ovat suhteellisia käsitteitä. Itse olen tavallisen näköinen, lyhyt ja korkeakoulutettu. Miehen koulutuksesta en tingi, korkeakoulussa opiskeluhan on palstamiesten mukaan ihan helppoa. 

Vierailija
17/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Minä ihastuin mieheen ja hän ihastui minuun. Ne silmät ja hymy oli niin ihanat. Komeakin mies oli ja on edelleen.

Vierailija
18/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, mutta ylipainoinen. En valitse kumppania minkään mittarin avulla vaan sisimmän. Haluan samanlaisen miehen 🙂

Vierailija
19/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys. Miksi tatuoinnit? Eikö kannattaisi rahat pistää PT:hen, jos investoi ulkonäköön?

Vierailija
20/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kelpaa, koska olen itsekin lyhyt. 

Rumuus on suhteellista, minuakin varmasti joku pitää susirumana ja jonkun mielestä ulkonäköni on ihan ok. Minulle kelpaa mies, jota joku pitää rumana, kunhan hän vain omaa silmääni jollain tavalla miellyttää. 

Minulla on akateeminen tutkinto ja hyvä sekä arvostettu työ. Miehekseni kelpaa itseäni alemmin koulutettu mies, kunhan hänellä on suunnilleen sama arvomaailma kuin minulla, sekä käytöstavat kunnossa ja kyky huolehtia itsestään. Lisäksi palkan tulisi olla sellainen, että ei ole minun elätettävänä. Maksan oikein mielleläni omat ja jälkikasvuni kulut, mutta miehen elättäjäksi 24/7/365 en ryhdy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä