Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?
https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526
Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettiny. Ei oo koskaan ollu varaa matkustella. N44
Mitäs teet paskatöitä, josta ei makseta kunnolla palkkaa! Ne ovat oman elämän valintoja...
Ihan jos normitöissä käy niin voi matkustella kerran pari vuoteen kauemmaksikin.
Nuoret naiset käy töissä. Kaksikymppinen ihminen on helposti ollut työelämässä 6 vuotta, ensin kesätöissä, sitten enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Matkaan ei oikeasti mene kuin muutama satanen. Sen verran te pojat poltatte, nuuskaatte ja ryyppäätte kuukaudessa.
Festarilippuja saa edullisesti olemalla oikealla alalla töissä (esim. musiikkitoimittaja, levy-yhtiössä, tapahtumajärjestäjä, turvallisuusalalla tai muusikoiden hyvä ystävä).
Merkkivaatteita saa edullisesti Outletista ja ostamalla käytettynä.
Hyvnnäköiseksi mimmit osaavat itse laittaa itsensä.
Joopajoo, ja sekin on vaan sattumaa että ovat perheestä joka asuu isossa ok talossa kauniainenwestendissä ja pappa on toimari isossa pörssifirmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teet paskatöitä, josta ei makseta kunnolla palkkaa! Ne ovat oman elämän valintoja...
kuule suomessa ei paljon työpaikkoja valikoida jos sitä tarkoitit, täällä suomessa on paskat palkat ja korkeat asumiskustannukset ja euroopan korkein veroaste. kyllä sitä rahaa jostain on saatu. itse kun olin nuorempi ei ollut puhettakaan mistään etelän matkoista.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Suomessa verotetaan liikaa. Jos meillä olisi tasavero, eikä progressiota, niin ihmisillä olisi jopa varaa elää ihmismäistä elämää.
Tämä! Mitä suurempi palkka, sitä kovemmin sitä tulleen verottamaan. Eli käytännössä sinulle ei jää siitä palkasta yhtään sen enempää, kun pienempi palkkaiselle. Ellet tee hitosti ylitöitä ym.
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP mainitsi vain naiset?
Me nuoret miehet matkustelemme enemmän kuin nuoret naiset. Sorry. :) :) :)
Itse matkustelen vuosittain kerran tai kaksi Japanissa. Syksyllä lähden Osakaan. Mistä saan rahat, kysyt, vaikka puhutkin vain naisista...
Tekemällä työtä ja olemalla vapaaehtoisesti sinkku. Vuokra on 400 euroa vuoden 2020 tuliterässä kerrostalossa, niin jää joka kuukausi lähes 2000 euroa säästöön. M29
No ette todellakaan matkustele! N21
Mulla ainakin poikaystävät maksoi valtaosan kun olin nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan pysty olla johtajia ja saada sen mukaista palkkaa. Jonkun ne paskatyöt on tehtävä. Taidat olla kokoomuslainen, kun noin suhtaudut työntekoon.
Ei helevetti mikä idiootti toi yksi. Kaukomatka on vähän eri juttu kuim gdansk. Moniko influensserhoro on laittanut instaan kuvia jostainvitun gdansk matkastaan??
Ja 60€ yö plus ruoat ja huvit niin menee silti 4-6 tonnia kk vaikka ne olisikin -50% suomen hinnoista
Vierailija kirjoitti:
Itse matkustelen vuosittain kerran tai kaksi Japanissa. Syksyllä lähden Osakaan. Mistä saan rahat, kysyt, vaikka puhutkin vain naisista...
Tekemällä työtä ja olemalla vapaaehtoisesti sinkku. Vuokra on 400 euroa vuoden 2020 tuliterässä kerrostalossa, niin jää joka kuukausi lähes 2000 euroa säästöön. M29
En ole ap, mutta enemmän näkyy somessa nuoria naisia näissä bisneksissä
Jos ei ole harrastuksia, perhettä, lemmikkejä tai autoa niin riittää hyvin normi duunarin rahat lomailuun. Tunnen yhden tällaisen naisen joka asuu miehen talossa ajaa miehen autolla ja käyttää oman palkkansa lomailuun ja luksukseen.
Hämmästyttävän moni nuori on velkaantunut kokeakseen egonsa paremmaksi. Shoppaillaan merkkivaatteita, laitetaan kynsiä ja ripsiä, vähän botoxhoitoja, matkustellaan, jne.
Ja sitten se, että nykypäivän nuoret itsenäistyvät (taloudellisesti) myöhemmin, niin vielä monelle 25-vuotiaallekin vanhemmat kustantavat asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin poikaystävät maksoi valtaosan kun olin nuorempi.
Naisilla on se etu ettei tarvitse maksaa itse matkoja....
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole harrastuksia, perhettä, lemmikkejä tai autoa niin riittää hyvin normi duunarin rahat lomailuun. Tunnen yhden tällaisen naisen joka asuu miehen talossa ajaa miehen autolla ja käyttää oman palkkansa lomailuun ja luksukseen.
Eipä kovin paljon eroa sokerisuhteesta enään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ollut 'M29' varmaan jo 20 vuotta tällä palstalla.
Eli mikään muukaan mitä puhut ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuule suomessa ei paljon työpaikkoja valikoida jos sitä tarkoitit, täällä suomessa on paskat palkat ja korkeat asumiskustannukset ja euroopan korkein veroaste. kyllä sitä rahaa jostain on saatu. itse kun olin nuorempi ei ollut puhettakaan mistään etelän matkoista.
-eri
Laitatko lähteesi tuolle Euroopan korkeimmalle veroasteelle? Haluan nähdä vihdoin ihan mustaa valkoisella todisteet tuohon väitteeseen.
Yleensä nuo, jotka matkustavat jatkuvasti tekevät budjettimatkoja, elävät velaksi ja ruinaavat rahat muilta kun ollaan jo reissussa. Haaveilen jatkuvasti itse reissaamisesta, mutta ei ole rahaa sellaiseen. Tein helmikuussa viime vuoden rahavirtakatsausta ja totesin, että ei ihme jos ei itsellä riitäkään rahaa matkusteluun. Olen maksanut siskoni reissuja yli 2000 eurolla viime vuonna, yhden naiskaverin reissuja 550 eurolla ja yhden mieskaverin reissuja 300 eurolla. Samalla olen maksanut entisen miesystävän matkustelua yli 1000 eurolla. Nämä kaikki tapaukset on olleet sellaisia, että ollaan perseauki lähdetty, soitetaan jossain vaiheessa paniikissa että ei ole rahaa siihen tai tähän ja ei tiedä mitä tekee. Olen sitten siirtänyt rahaa ja sanonut, että maksaa takaisin kun on rahaa tai ennen seuraavaa reissuaan. Eipä niitä rahoja ole koskaan kuulunut. En jää katkeruuteen makaamaan ja jokaiselle ilmoitin kirjallisena, että mulle ei kannata soitella jos on rahat loppu. Naispuolinen kaveri koitti kerran tuon viestini jälkeen taas paniikkipuhelua, mutta sanoin hänelle että koittaa keksiä keinon maksaa itse. Mulla ei ole enää rahaa.
https://parentzone.org.uk/sites/default/files/styles/parent_zone_hero/p…
Muita mieltä askarruttavia kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ollut 'M29' varmaan jo 20 vuotta tällä palstalla.
Eli mikään muukaan mitä puhut ei pidä paikkansa.
Kerroppa ikäni minulle, suomiakka. :DDDDDDDD M29
Vierailija kirjoitti:
Tekevät töitä. Suosittelen sinullekin.
Ja varmaan kiinnostaa opiskelu heillä? Kunhan on juppia kontenttia someen. Melkoista teatteria. T. Eri
Ihan perustyttöjä on nää keikkajuhlijat takahuoneissa, eivät somevaikuttajia . Ja perus duunariammateissa esim maalari , myyjä, jne