Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?
https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526
Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.
Kommentit (310)
Incelien narratiivi menee niin, ettei naisella voi olla rahaa koska hän on nainen. Ja että miehelle pitää virrata rahaa taivaasta, koska hänellä on yrpä.
Tuleeko yllätyksenä, että ihmisillä on erilaisia tulotasoja eikä kaikki elä kädestä suuhun paskalla palkalla? Omassa kaveripiirissä on paljon nuoria naisia, jotka ovat kouluttautuneet ja työllistyneet hyväpalkkaisiin töihin. Ovat vielä lapsettomia, joten varmaan säästöönkin jää rahaa. Eikä tuollaiseen elämään tarvita edes mitään 8000e kuukausituloja, vähän mediaania parempi palkka riittää, riippuen tietysti asumiskuluistakin.
Vierailija kirjoitti:
Jätkät menee suohon ryömimään kolmen euron päiväkorvauksella, muijat käy töissä ja lähtee reissuun.
Rahaa jää säästöön kun poikaystävä takoo massit. Mulla on yks tollanen kaveri joka jatkuvasti haluaa matkustaa Balille ja nehän menee. Äijä tekee työt, maksaa asunnon ja kaikki, muija käy jossain perus kassatyössä ja kaikki raha jää taskuun. Kaikessa säästetään, ostetaan lidlistä kaikki lihat pakkaseen ja syödään töissä aina jotain omaa nistipataa tai muuta köyhien ruokaa. Kyl ne sitten sen 2 viikkoa Balilla viettää vuodesta mutta kotona aina tollein kituuttaen.
Lentolippuja saa jopa muutamalla kympillä, jos varaa ajoissa. Ei tietenkään kaikkialle pääse noin halvalla, mutta joihinkin kohteisiin lentäminen on halvempaa, jos vertaa kotimaan matkusteluun.
AirBnB on nykyään käytössä monilla, eli ei tarvitsee hommata kalliita hotelleja tai tyytyä paskaisiin motelleihin. Noitakin voi saada tosi edullisesti, muutamalla kympillä per yö.
Pari tuttuani paiskuu Suomessa töitä noin puolen vuoden verran ajan kerrallaan. Säästävät ison osan palkastaan, jonka jälkeen lähtevät pitkille reissuille.
Matkaan ei oikeasti mene kuin muutama satanen. Sen verran te pojat poltatte, nuuskaatte ja ryyppäätte kuukaudessa.
Festarilippuja saa edullisesti olemalla oikealla alalla töissä (esim. musiikkitoimittaja, levy-yhtiössä, tapahtumajärjestäjä, turvallisuusalalla tai muusikoiden hyvä ystävä).
Merkkivaatteita saa edullisesti Outletista ja ostamalla käytettynä.
Hyvnnäköiseksi mimmit osaavat itse laittaa itsensä.
Miksi AP mainitsi vain naiset?
Me nuoret miehet matkustelemme enemmän kuin nuoret naiset. Sorry. :) :) :)
Itse matkustelen vuosittain kerran tai kaksi Japanissa. Syksyllä lähden Osakaan. Mistä saan rahat, kysyt, vaikka puhutkin vain naisista...
Tekemällä työtä ja olemalla vapaaehtoisesti sinkku. Vuokra on 400 euroa vuoden 2020 tuliterässä kerrostalossa, niin jää joka kuukausi lähes 2000 euroa säästöön. M29
Ku synnyt kultalusikka perseessä ja tilillä on yli 10 keilaa enne ku muutat pois kotoa.
No miten nuorilla miehillä on varaa matkustella? Samoista lähteistä se raha tulee. Palkka useimmiten on se olennaisin, voihan jotkut nuoret aikuiset vanhemmiltakin saada rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Incelien narratiivi menee niin, ettei naisella voi olla rahaa koska hän on nainen. Ja että miehelle pitää virrata rahaa taivaasta, koska hänellä on yrpä.
Naiset voi elättää ittensä limalompakolla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviit sugar daddyn
Mistä niitä saa?
Miten joku voi olla noin avuton ja kiven alla asunut?????
Seekingarrangement on se sokeripappa sivusto.
Tripswithbenefits kun haluun nimenomaan matkustella. Saa lahjoja ja ihkuja kuvia instaan.
T. Mirjami 17v
Suomessa verotetaan liikaa. Jos meillä olisi tasavero, eikä progressiota, niin ihmisillä olisi jopa varaa elää ihmismäistä elämää.
Euroopassa matkustelu on edullista. Itse menin yksi kesä laivalla pariksi päiväksi Tukholmaan, sieltä lentokoneella neljäksi päiväksi Riikaan ja bussilla Tallinnaan. Tallinnassa olin yhden yön ja sitten palasin laivalla kotiin.
Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Lentolippuja saa jopa muutamalla kympillä, jos varaa ajoissa. Ei tietenkään kaikkialle pääse noin halvalla, mutta joihinkin kohteisiin lentäminen on halvempaa, jos vertaa kotimaan matkusteluun.
AirBnB on nykyään käytössä monilla, eli ei tarvitsee hommata kalliita hotelleja tai tyytyä paskaisiin motelleihin. Noitakin voi saada tosi edullisesti, muutamalla kympillä per yö.
Pari tuttuani paiskuu Suomessa töitä noin puolen vuoden verran ajan kerrallaan. Säästävät ison osan palkastaan, jonka jälkeen lähtevät pitkille reissuille.
Esim. olin itse Gdanskissa kuuden hengen porukalla. Meno-paluu 30e, viiden tähden hotelli tarjouksella noin 60e/yö. Ruuat ja juomat ovat siellä 40-50% halvempia kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP mainitsi vain naiset?
Me nuoret miehet matkustelemme enemmän kuin nuoret naiset. Sorry. :) :) :)
Itse matkustelen vuosittain kerran tai kaksi Japanissa. Syksyllä lähden Osakaan. Mistä saan rahat, kysyt, vaikka puhutkin vain naisista...
Tekemällä työtä ja olemalla vapaaehtoisesti sinkku. Vuokra on 400 euroa vuoden 2020 tuliterässä kerrostalossa, niin jää joka kuukausi lähes 2000 euroa säästöön. M29
Pedofiili ravaa Aasiassa ja leveilee. En usko, että sinulla on rahaa matkustella Japanissa, kun ei minullakaan ole rahaa ja olen sinua poikapentua vanhempi. N42
Ite oon kolmekymppinen mies ja viimeksi seitsemän vuotta sitten käyny ulkomailla lomamatkalla. En ymmärrä, miten parikymppisillä naisilla on varaa käydä jatkuvasti jossain Balilla. Tienaako ne jossain mäkkärissä niin paljon? Ite oon kuitenkin korkeastikoulutettu ja ollu toimistohommissa, eikä silti oikein mielellään laittaisi rahaa mihinkään kaukomatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettiny. Ei oo koskaan ollu varaa matkustella. N44
Mitäs teet paskatöitä, josta ei makseta kunnolla palkkaa! Ne ovat oman elämän valintoja...
Vierailija kirjoitti:
No miten nuorilla miehillä on varaa matkustella? Samoista lähteistä se raha tulee. Palkka useimmiten on se olennaisin, voihan jotkut nuoret aikuiset vanhemmiltakin saada rahaa.
Tuo on kyllä vähän eri juttu. Näillä tytsyillä on insta täynnä matkakuvia, yökerho- ja ravintolailtoja, ja salibelfieitä. Mistään työpaikasta ei ole tietoakaan, ja vaikeata sellaista olisi pitää kun on monta kk vuodessa matkoilla.
Monilla näyttävillä ja reissaavilla suomalaistytöillä on aina oma pankki mukana.
Kun ei ryyppää ja tupakoi kaikkia rahojaan, niin voi saada säästettyä ulkomaanmatkan verran rahaa vuodessa.
Usein tuntuu, että nämä, jotka ovat kateellisia toisten ulkomaanmatkoista, törsäävät itse rahansa johonkin muuhun. Koska eivät siis edes halua matkustaa, vaan mielummin käyttävät ne rahat muuhun.