Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?
https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526
Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.
Kommentit (310)
Itselläni ei ole varaa matkustella, koska haluan säästää rahaa muihin asioihin.
Työkaveri taas käy lomilla ulkomailla, vaikka työskentelemme molemmat matalasi palkatussa työssä. Jos olen ymmärtänyt oikein, hän käyttää kertyneet rahat ennemmin hetken elämyksiin kuin säästää tulevaa varten.
Sinänsä ymmärrän. Jos esim. jään huomenna auton alle työmatkalla ja kupsahdan, en tee rahoillani enää mitään, enkä saa niistä mitään iloa irti.
Mä taas ihmettelen miten monet jaksaa matkustaa koko ajan. Olin vuonna 2018 puoli vuotta ulkomailla viimeksi. Istanbulissa lähinnä kiinnostaisi käydä ulkomaista muttei muualla. En juo enkä polta, mutta lapsi on ja rahaa laitan sijoituksiin joka on harjoittelun asteella. Hyväpalkkaista työtä ei ole toisin kuin näillä hienommilla nuorilla naisilla. Itse olen jo aika vanha duunari (ja nolo kun duunarin elämä on nykyään niin säälittävää).
"hän käyttää kertyneet rahat ennemmin hetken elämyksiin kuin säästää tulevaa varten"
Matkoista jää muistoja. Niitä ei voi edes mitata rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt ihan niitäkin nuoria naisia, mitkä julkisilla instatileillään esittelevät joka viikonloppuisia keikka- juhlimiskuvia, missä on vielä kuvat eri bändien takahuoneista julkkiksen kainalossa. Kuinka jollain tavan duunaritytöllä voi olla rahaa joka viikonloppuisen matkusteluun ja juhlimiseen, ihan Suomessakin?? Maksaako he näille bändin jätkille luonnossa että saavat ilmaiset liput , matkat, juomat kun postaavat ne kuvat nettiin?
Oletko perehtynyt mielikuvamarkkinointiin? Tai tähän ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3048798/kuinka-feikata-luksuselama-some…
Kaikki ei aina ole totta minkä sinä internetissä näet.
Jep. Todellisuudessa nämä tytöt tuskin on likimainkaan joka viikonloppu missään hienoissa tapahtumissa, he vaan postaavat someen ainoastaan kaikesta sellaisesta, mistä saa helposti vaikutelman että sellaista olisi aina. Samalta reissulta voi myös postata kuvia useaan otteeseen. Ja jotkut kyllä myös tienaa rahaa niillä somejulkaisuillaan, mutta suurin osa ei.
Minä tein nuorena keikkatöitä, lähdin siis sinne missä tarvittiin. Niistä tienasi paremmin kuin vakityöstä ja sai itse päättää milloin haluaa olla töissä. Alkuun tein sitä opintojen ohella (oman alan työtä oli) mutta myös jonkun aikaan opintojen jälkeen, kunnes kyllästyin jatkuvaan reissaamiseen ja perheen perustus alkoi käydä ajankohtaiseksi. Silloin kuitenkin oli hyvin aikaa ja rahaa käydä myös ulkomailla. Jotkuthan myös irtisanoi kämppänsä pidempien reissujen ajaksi ja vei tavarat esim vanhempiensa varastoon, kuukauden vuokran hinnalla matkustaa aika kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset elää easy modella, eikä niiden tarvi itse kustantaa mitään
Olemme mieheni kanssa saman ikäisiä, hän amis ja minä korkeakoulutettu. Hän maksoi meille opiskeluaikanani monta kivaa kaupunkilomaa ja sanoi flirttailevasti, että pitää minua sijoituksenaan. Nyt kun minäkin olen työelämässä ja hankin hyvin, olen voinut "maksaa takaisin" kustantamalla koko perheen kaukolomille.
Puolisoni on kertonut usein, että on tyytyväinen sijoitukseena.
Sama homma. Sain opiskeluaikana keskittyä hyvinvointiini ja opintoihin. Välillä tein töitä mutta lähinnä siksi että cv:ssä olisi jotain.
Mun mies on pari vuotta vanhempi ja oli jo ihan hyvissä töissä siinä vaiheessa kun pääsin opiskelemaan. Eli oli rahaa ja mahdollisuus matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen miten monet jaksaa matkustaa koko ajan. Olin vuonna 2018 puoli vuotta ulkomailla viimeksi. Istanbulissa lähinnä kiinnostaisi käydä ulkomaista muttei muualla. En juo enkä polta, mutta lapsi on ja rahaa laitan sijoituksiin joka on harjoittelun asteella. Hyväpalkkaista työtä ei ole toisin kuin näillä hienommilla nuorilla naisilla. Itse olen jo aika vanha duunari (ja nolo kun duunarin elämä on nykyään niin säälittävää).
Itse en matkusta mihinkään, missä on muslimeja.
Ne istuu pankin päällä