Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?

Vierailija
30.03.2025 |

https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526

Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.

Kommentit (310)

Vierailija
101/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käy töissä, tienaa rahaa ja priorisoivat matkustamisen perheen perustamisen ja puolison passaamisen edelle. Siksi heillä on varaa matkustella. 

Jaa. Esimerkit täällä kertovat jotain ihan muuta. Miehet kuten, isät, puolisot jne. mahdollistavat naisille nämä matkat. Myös videolla tiktok videolla esiintyvä Heta, matkustaa rikkaan isänsä rahoilla eikä omien.

Vierailija
102/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei minulla vaan ole. 

Ei minullakaan. Eikä nuorena varsinkaan ollut, enkä olisi oikeestaan ehtinytkään missään vaiheessa, kun olin jatkuvasti joko opiskelemassa tai töissä. Rahaa piti kerätä omaan asuntoon. 

Yh mikä nuoruus ja noh koko elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käy töissä, tienaa rahaa ja priorisoivat matkustamisen perheen perustamisen ja puolison passaamisen edelle. Siksi heillä on varaa matkustella. 

Monesti näitä naisia passaa taloudellisesti niin miehensä kuin vanhepansakkin. Perhekkin on vanhempien luona hoidossa kun nainen haluaa lomarauhaa.

Vierailija
104/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan palkkaa päivätyöstäni.

Vierailija
105/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Esimerkit täällä kertovat jotain ihan muuta. Miehet kuten, isät, puolisot jne. mahdollistavat naisille nämä matkat. Myös videolla tiktok videolla esiintyvä Heta, matkustaa rikkaan isänsä rahoilla eikä omien.

Niin, katsos naisiakin on monenlaisia. Jotkut matkustaa omilla rahoillaan ja osa sitten jonkun toisen. 

Vierailija
106/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole harrastuksia, perhettä, lemmikkejä tai autoa niin riittää hyvin normi duunarin rahat lomailuun. Tunnen yhden tällaisen naisen joka asuu miehen talossa ajaa miehen autolla ja käyttää oman palkkansa lomailuun ja luksukseen.

Eipä kovin paljon eroa sokerisuhteesta enään.

Mistä sinä tiedät etteivät ole rakastuneita ja halua olla toistensa kanssa rakkaudesta? Jotkut ihmiset näyttävät nimenomaan rakkautensa noin, tarjoavat toiselle.

Vierailija
107/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP mainitsi vain naiset?

Me nuoret miehet matkustelemme enemmän kuin nuoret naiset. Sorry. :) :) :)

Itse matkustelen vuosittain kerran tai kaksi Japanissa. Syksyllä lähden Osakaan. Mistä saan rahat, kysyt, vaikka puhutkin vain naisista...

Tekemällä työtä ja olemalla vapaaehtoisesti sinkku. Vuokra on 400 euroa vuoden 2020 tuliterässä kerrostalossa, niin jää joka kuukausi lähes 2000 euroa säästöön. M29

Sinä olet ollut 'M29' varmaan jo 20 vuotta tällä palstalla. 

Eli mikään muukaan mitä puhut ei pidä paikkansa. 

Kerroppa ikäni minulle, suomiakka. :DDDDDDDD M29

Sä olet noin nelikymppinen syrjäytynyt hikikomori Nurmeksesta ja olet spämmännyt pa

Olen 29, sisällöntuottaja, asun Kuopiossa ja olen ollut tällä foorumilla n. 4 vuotta.

Haluatko tietää jotakin muuta minusta?

Vai haluatko jatkaa miesvihan levittämisen, kun et voi sietää, kun me nuoret miehet matkustelemme Japanissa ja sinä taidat tässä olla se syrjäytynyt hikikonori Nurmeksesta, etkä voi sietää meitä elämässä menestyneitä. :) :) :) Ja nyt yrität epätoivoisesti keksiä tarinoita nuorista miehistä. M29

PS. Missä Nurmes on muuten? En ole ikinä käynyt siellä, mutta voisin käydä sun ovella koputtamassa.

Vierailija
108/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä 1800€/kk palkallani. Siitä saadulla rahalla ei hirveästi reissata. N28

Vierailija
109/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä elämässä arvostaa ja mihin rahansa laittaa.  Kyllä edullisestikin voi matkustaa, bookkaa lennot sellaisina päivinä, kun hinnat  ovat pienimmillään ja hotelleissa on hyviä tarjouksia ja onhan niitä edullisia airbnb majoituksia ja matkanjärjestäjillä on äkkilähtöjä. Jos on vahva matkustusgeeni, silloin matkustetaan. Todella ala-arvoista naisten halventamista, jos kuvitellaan etteivät itse pystyisi maksamaan matkojaan. Nuorilla miehillä on autot ja vimpan päälle älylaitteet, ei kukaan kysy millä rahoilla ne on hankittu, mutta naisten luullaan heti hyödyntävän miehiä. 

Vierailija
110/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ryyppää ja tupakoi kaikkia rahojaan, niin voi saada säästettyä ulkomaanmatkan verran rahaa vuodessa. 

Usein tuntuu, että nämä, jotka ovat kateellisia toisten ulkomaanmatkoista, törsäävät itse rahansa johonkin muuhun. Koska eivät siis edes halua matkustaa, vaan mielummin käyttävät ne rahat muuhun.

Mä tiedän tuon ihmistyypin. On kateellinen jopa vähemmän tienaaville työkavereilleen, koska näillä on varaa matkustella tai muuten varaa mukaviin asioihin. No, jos lähdetään miettimään tämän kateellisen ihmisen elämää, niin hän on tupakoitsija, käyttää usein alkoholia, on tehnyt monta lasta, on useampi lemmikki perheessä. Hän ei kateellisuudessaan näe mihin rahansa kuluvat. Kaikki nuo ovat asioita joihin hän itse pystyisi/olisi pystynyt vaikuttamaan. Että ihan suotta on kateellinen vähemmän tienaaville. Jos jättäisi tupakan ja alkoholin pois, niin siinä säästyisi varmasti useampi satanen kuussa. 

Vierailija
111/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Käy töissä eikä ole isoja rahareikiä kuten lapsia tai lainaa. Joku ihmetteli, miten voi 2 kk olla pois töistä ja pyöriä jossain Aasiassa. No itselläni oli ainakin vain määräaikaisia töitä kunnes 36-vuotiaana sain vakityön. Ihan helposti sitä voi pätkäduunien ja opiskelujen välillä reissata vaikka 2 kk.

Itse matkustin parikymppisenä paljonkin. Asuin solussa, ei ollut mitään muita kuluja kuin pieni vuokra ja ruuat. Opintojen ohella tein töitä. Hyvin säästyi rahaa esim. kesätöistä. Toista se on nyt, kun on 3 lasta, asunto- ja autolaina...

Vierailija
112/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niillä on hyväpalkkainen työ ja ne käärii siitä hynää. Tyttäreni on juuri nyt Slovakiassa. Käväisi eilen Budapestissa syömässä. Hän on koodari, ei edes valmistunut vielä mutta töissä jo opintojen ohella.

Herää pahvi.

Suomessa nuoret hakee 10 euron tuntiliksalla Finnkinon popparimyyjäksi. Hakijoita on satoja ja yksi valitaan joka on joku kilpavoimistelun maailmanmesrari.

Tossa on realiteetit. 

Sitä kelpaa nuorta ja norjaa vartaloa päällikkö sedän takahuoneessa hivellä, elokuvatkin kun kestävät tuntitolkulla.

Vierailija
113/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä. Tienaan 4k/kk josta käteen jää 3k ja laskujen ja elämisen jälkeen jää joku ~1800e/kk säästöön. Hyvin olisi varaa matkustella. Vaimo tienaa triplasti vähemmän ja kuluttaa tehokkaasti mun kaikki säästöt.

Vierailija
114/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kattelin että viikko kreikassa 500€ onks se kallista, varmaa kyllä paska hotelli. Jos säästäis 50e/kk nii pitäis kyl päästä lomalle, mut kaikki on itsestä kiinni.

Niinpä! Ja sitten voi käydä ottamassa selfiet viiden tähden hotellien auloissa, ravintoloissa ja allasalueille luikahtamalla. Totuus ei ole aina sitä miltä se näyttää :D

Vierailija
115/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina matkustellut. 

Opiskelin 90-luvulla, silloin tehtiin opiskelijaporukoiden kanssa laskettelureissuja Sveitsiin, Ruotsiin ja Suomen Lappiin.

Sen jälkeen ristiin rastiin Eurooppaa. 

Nykyisin 50+ edelleen reissaan 2

-5 kertaa vuodessa.

Ei ole Pappaa joka betalar, eikä (olen aika tavallisen näköinen) sugar daddyä. Vanhemmilta saan edelleen joka joulu sen 100€, siinä se.

Millä rahoitin? Ja edelleen rahoitan. 

Teen töitä, olen keskituloinen opettaja. Rahastoihin menee vain 100€/kk, haluan elää myös nyt. Pieni auto. Omistusasunto. Ostan laadukasta ja käytän pitkään. Autan korkeakoulussa opisk. lapsia n 400€/kk.

Lopetin kalliin harrastuksen (ratsastus), mutta ei harmita. 

Vierailija
116/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena matkustin opintolainalla. Yksi reissu venähti kun jäin töihin tarjoilijaksi. Lentoja saa tosi halvalla, muutamalla kympillä jos on joustava ajankohdan suhteen.

Vierailija
117/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku miespuolinen on se syy, joka mahdollistaa naisten matkustelun ympäri maailmaa.

Vierailija
118/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä. Tienaan 4k/kk josta käteen jää 3k ja laskujen ja elämisen jälkeen jää joku ~1800e/kk säästöön. Hyvin olisi varaa matkustella. Vaimo tienaa triplasti vähemmän ja kuluttaa tehokkaasti mun kaikki säästöt.

Sulla on kyllä ahne vaimo.

Vierailija
119/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että tässä meidän maassa naispuolisille lapsille annetaan enemmän eväitä elämään jos vain suvulta rahaa löytyy.

Yleensä miehiltä taas odotetaan sitä pärjäämistä ja itsestä huolehtimista. Alkaa siitä että menee inttiin ja kasvaa mieheksi eikä odota, eikä saa, mistään mitään apua. Valtiolta päivärahan ja tupakkiaskin. Valittaa tai itkeä ei saa. Se ei ole miehekästä eikä sillä tavalla maata puolusteta. Jämpti on niin.

Vierailija
120/310 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku miespuolinen on se syy, joka mahdollistaa naisten matkustelun ympäri maailmaa.

Voithan sä itsellesi noin valehdella jos tulee parempi mieli etkä tunne itseäsi tarpeettomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi