Olen keski-ikäinen enkä pidä Marimerkosta
Olenko ainoa? En tajua niiden kukkakuvien hienoutta...
Kommentit (147)
Kyllä ainakin nollarilla oli vientiä, kun baariin menin marimekko-puserossa. Ajattelivatkohan, että nyt on varmaan pätäkkää.
Maksitätejä mahtaa kismittää, kun Marimekon sivuilla vaatteita esittelevät aika laihat mallit. Voihan olla, että Marimekon mitoitus on hiljalleen kaventumassa entisistä telttamitoista.
Joskus ihan hirvittää että mikä mania ihmisille on tullut just marimekkoon. Eikö muuallakin ole asioita, jopa suomalaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää vaatteita tai laukkuja, joissa nimi lukee isolla präntillä. Kauheimpia on juuri ne laukut joiden hihnaa kiertää MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO
Joo, miks pitää maksaa siitä, et kantaa mainosta yllään? Eiks tuote silloin pitäs saada ilmatteeks käyttöön?! ="kaupallinen yhteistyö".
Suomimamman kesämekko, mahtuu maitoa ja makkaraa:
https://www.marimekko.com/fi_fi/migot-unikko-mekko-tummanharmaa-vaalean…
Ihailin Sanna Marinia siihen asti kun hän jossain juhlissa oli Marimekon unikkokolttu päällä. Järkyttävää mauttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkeläinen enkä minäkään pidä Marimekon vaatteita mitenkään kauniina. Eivät mitenkään erityisiä ole muutkaan tuotteet. Ja ylihintaisia vielä päälle päätteeksi.
Juuri jäin eläkkeelle ja pidän Marimekon vaatteista. Minulla on paljon mm. Marimekon mekkoja.
Siksikö alapeukutus, että jäin hyvälle eläkkeelle vai siksikö, että minulla on varaa ostaa Marimekkoa?
Valko-roskaisuus ei välttämättä tarkoita ettei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin nollarilla oli vientiä, kun baariin menin marimekko-puserossa. Ajattelivatkohan, että nyt on varmaan pätäkkää.
Avaruusinsinöörit pyörivät kimpussa ajatellen, että voivat huuruisen illan päätteeksi pölliä paitasi jälleenmyytäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Jopa tuon 🍚vinosilmän olemuksesta aistii häpeän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkeläinen enkä minäkään pidä Marimekon vaatteita mitenkään kauniina. Eivät mitenkään erityisiä ole muutkaan tuotteet. Ja ylihintaisia vielä päälle päätteeksi.
Juuri jäin eläkkeelle ja pidän Marimekon vaatteista. Minulla on paljon mm. Marimekon mekkoja.
Siksikö alapeukutus, että jäin hyvälle eläkkeelle vai siksikö, että minulla on varaa ostaa Marimekkoa?
Valko-roskaisuus ei välttämättä tarkoita ettei ole rahaa.
Ei aina, mutta aika usein kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa tuon 🍚vinosilmän olemuksesta aistii häpeän.
Ja miksi ilmoituksessa puhutaan niukasta mitoituksesta? Ehkä siksi etteivät ns isot tytöt erehtyisi ostamaan niitä - pilaisivat koko imagon.
Tämä asia piti tulla ihan vauvapalstalle kuuluttamaan?
OK.
Minä en pidä hedelmistä, en ole koskaan pitänyt! Kuulkaa ja hämmästykää!
Minä en tykkää yhtään teestä ja kello on kohta viittätoista vaille ykstoista illalla, kuulkaa ja hämmästykää!
Minä en tykkää yhtään räpistä, enkä Neumannin äänestä, heti vaihtuu kanava jos kuuluu länkytystä tahi Dingon määkimisbiisejä, kuulkaa ja hämmästykää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihan hirvittää että mikä mania ihmisille on tullut just marimekkoon. Eikö muuallakin ole asioita, jopa suomalaisia asioita.
Keskiluokka haluaa näyttää naapureille, että meillä on rahaa! Olen huomannut, että viihdyn parhaiten itse ompelemissani vaatteissa (osaan kaavoittaa ja ommella. Tuskin tulee samanlaista vaatetta vastaan 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokka haluaa näyttää naapureille, että meillä on rahaa! Olen huomannut, että viihdyn parhaiten itse ompelemissani vaatteissa (osaan kaavoittaa ja ommella. Tuskin tulee samanlaista vaatetta vastaan 😜
Sama. Kiva tehdä itse ja sitten hymyillen vastailla ympäripyöreitä, kun pönäkät marimekkotädit epäistuvissa koltuissaan ihmettelevät mistä olen löytänyt niin kivan näköisen ja istuvan asun :D
Ptrui ptrui ptruiiiiiiiiiiiiiii Mansikki, lypsylleeeeeeeeeee!!! Ptrui ptruiiiiiiiiiii!
https://www.marimekko.com/fi_fi/vinna-piirto-unikko-mekko-liila-tummanl…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kun tädit kilvan kisaavat Marimekon aletuotteista niin, että leukaheltat väpättävät... sitten kuvataan jopa logolla kirjotut paperipussit instaan ja ylpeinä odotellaan kommentteja ja sydämiä.
Haista paska. Marimekkoa käyttävät nykyään eniten nuoret trenditietoiset miehet.
Ei ainakaan meillä päin. Kyllä ne on tenatantat kun kilvan lyllertävät himoisa kiilto silmissä Marimekon hyllyille ja Visa vinkuu...
Teillä päin? Todennäköisesti asut böndellä, tämä selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Wee Teet ostavat Marimekkoa ja kuvittelevat olevansa fiinejä ja tyylikkäitä.
Ei, kyllä se on niin että Wee Teet halveksivat toisten vaatemakua ja pukeutumista.
Miks tästä edes keskustellaan? Ihan sama minkä ikänen on niin kaikki ei pidä kaikesta
siis mun mielestä ,ne liian isot kuviot tekee vaatteista jonkun 60 luvun karjakon näköisiä. ne uudet pastellivärit oli mun mielestä hieman nätimpiä. sama kun suomi muodis että liian isoo karjakkomekkoo ja takkia,ei sovi esim.s kokoiselle yhtään.