Onko 172 cm sama asia kuin 170 cm?
Kommentit (24)
Olen 171 cm, mutta ilmoitan aina 170 cm.. en tiedä miksi.. jotenkin toi 1 cm naurattaa
Vierailija kirjoitti:
Kuppuuta piäs
Haista vttu!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen 171 cm, mutta ilmoitan aina 170 cm.. en tiedä miksi.. jotenkin toi 1 cm naurattaa
Olen mies ja 168 cm mutta ilmoitan aina 170cm. 170 on mieheksi tosi lyhyt mutta alle170 on suorastaan kamalan lyhyt.
Sitten joskus kun menin 170-senttisen mimmin kanssa ulos niin lopputulema oli että hän oli minua 5 cm pidempi. Suhteemme ei lopultakaan kaatunut pituuseroon ja alkuhämmennyksen jälkeen minusta oli siistiä että minulla oli pidempi tyttis. Seurusteltiin aikamme.
Jos pisimmillään on ollut 172cm niin kyllä siinä kun on 60v se on muuttunut tuohon 170cm:iin jos ihmisistä puhutaan.
Jos vaikka ikkunan leveydeksi on laitettu 172cm niin se ei ole sama kuin 170cm vaan sen ikkuna-aukon pitää olla sen kokoinen että se 172cm leveä ikkuna siihen mahtuu.
Mä ilmoitan 167 cm, kun olen 166.8 tai 166.9 cm mittauksesta riippuen.
Mielummin miettisin kasvun mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin miettisin kasvun mittaa.
Fuck you!
Onhan ne n. 1% tarkkuudella. Monessa tapauksessa viidenkin prosentin tarkkuus on riittävä
Nyt pistit pahan. Olin 13 v 172 sm, yritän muistaa sitä. Oli kesä, oli mopo. 172 oli vähän turhan lyhyt. Sitten pituutta tulikin lisää
Sama ihminen voi olla aamulla 172cm ja illalla 170cm.
Rakennapa vaikka talo käyttämällä välillä 172 mittaa ja välillä 170 mittaa.. huomaat eron aika nopeasti, kun loppuu vaikkapa sähkökaapeli kesken
Aattelepa jos olet 172 cm ja ostat 170 cm housut! Paljaat nilkat näkyy kun on 2cm liian lyhykäiset lahkeet!
Aamulla roikkuu rekkitangossa 5 minuuttia ja ottaa ryhdikkaan asenteen niin 170 cm näyttää yhtä pitkältä tai pidemmältä kuin 172 plösö.
Ei tietenkään. Matemaattisesti selvä ero, 2 cm.
Vierailija kirjoitti:
Sama ihminen voi olla aamulla 172cm ja illalla 170cm.
Ja 20-vuotiaana 172, 50-vuotiaana 170.
Juuhja 185 on sama kuin 190..Osaatko numerot ja ymmärrätkö, mitä ne tarkoittavat? Mietitkö myös, onko viisi metriä sama kuin kuusi metriä?
Kuppuuta piäs