Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen enkä pidä Marimerkosta

Vierailija
30.03.2025 |

Olenko ainoa? En tajua niiden kukkakuvien hienoutta...

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään pidä, ja ne astiat, eihän niitä tehdä edes Suomessa ja porukka haalii niitä kuin jotain pokaaleja. Ihan ihme muoti. Ja katukuvassa talvella on 100 tusinassa niitä joilla on musta pitkä toppatakki ja ylihinnoitelti Marimekon laukku🙄 

Ennemmin kerään Marimekon astioita kuin Muumi-mukeja. Minulla on Marimekon Gratha laukku mustana nahkaisena. Joo maksoi yli 300 mutta tulee varmasti kestämään käytössä hyvin.

Vierailija
42/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää vaatteita tai laukkuja, joissa nimi lukee isolla präntillä. Kauheimpia on juuri ne laukut joiden hihnaa kiertää MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO

Minulla on Marimekko-laukku mutta en ostanut sitä sillä nimihihnalla vaan minulla on mustassa laukussa mustaharmaa unikkokuvio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wee Teet ostavat Marimekkoa ja kuvittelevat olevansa fiinejä ja tyylikkäitä.

Köyhät eivät VOI ostaa Marimekkoa.

Vierailija
44/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit..tuako tästästä mesotaan.  Toiset tykkää toiset ei.   Sille et voi mitään moukka.😝😝😝

Moukat moukuttaa.   Ketään eikiinosta mistä joku tykkää tai ei....paskan pälinää tollukoilta. 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
45/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Olen yli 50 vuotias ja en ikinä ole tykännyt marimekosta, en mistään Marimekon tuotteista, vaatteetkin on ihme telttoja. Inhosin jo lapsena niitä unikko verhoja 

Sama täällä. Mutta viisikymppisillä tämä liittyy ehkä siihen, että lapsuudessa aina oli joku muodoton mursu kuviksenopettaja joka pukeutui niihin telttoihin ja luuli ilmeisesti olevansa a) taiteellinen ja b) tyylikäs. Lastentarhanopeilla oli se monitaskuinen mekko.

Mitä mursumpi, sitä isommat kuviot ja isompi teltta. Ilmeisesti ajattelivat, että kätkevät kroppansa kuvioiden taakse.

Paremmin ne kuviokankaat toimivat esimerkiksi pöytäliinoina ja lakanoina. Mutta jotkut, kuten Unikko, on todella kaluttu loppuun.

Vierailija
46/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat vaatteet varmaan temusta.

Veikkaan ennemminkin, että kyseessä on omasta mielestään ikinuori ja räväkkä pantterikuosien suosija.

Vierailija
47/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkeläinen enkä minäkään pidä Marimekon vaatteita mitenkään kauniina. Eivät mitenkään erityisiä ole muutkaan tuotteet. Ja ylihintaisia vielä päälle päätteeksi.

Juuri jäin eläkkeelle ja pidän Marimekon vaatteista. Minulla on paljon mm. Marimekon mekkoja.

Vierailija
48/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velaksi ostavat tai kerjäävät lahjaksi.

Vierailija
49/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Olen yli 50 vuotias ja en ikinä ole tykännyt marimekosta, en mistään Marimekon tuotteista, vaatteetkin on ihme telttoja. Inhosin jo lapsena niitä unikko verhoja 

Sama täällä. Mutta viisikymppisillä tämä liittyy ehkä siihen, että lapsuudessa aina oli joku muodoton mursu kuviksenopettaja joka pukeutui niihin telttoihin ja luuli ilmeisesti olevansa a) taiteellinen ja b) tyylikäs. Lastentarhanopeilla oli se monitaskuinen mekko.

Mitä mursumpi, sitä isommat kuviot ja isompi teltta. Ilmeisesti ajattelivat, että kätkevät kroppansa kuvioiden taakse.

Paremmin ne kuviokankaat toimivat esimerkiksi pöytäliinoina ja lakanoina. Mutta jotkut, kuten Unikko, on todella kaluttu loppuun.

No mursuthan niitä tänäkin päivänä käyttävät. Tosin mursut ovat nykyään jo kovin nuoria... ennen vasta keski-iässä mursuunnuttiin.

Vierailija
50/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on suurten ikäluokkien juttu. Tulee mieleen yläasteen opo. 

Vierailija
51/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän kohta 60 enkä omista ainuttakaan Marimekon vaatetta. Mulla on yksi Marimekon kankainen cash&carry laukku.

Sain varmaan lapsena yliannostuksen Marimekosta. Samoin Aallon huonekaluista =)

Samma här. Myös jotkut arabian astiat ja iittalan tuikut ei kiinnosta. 

Voi kauheeta.

Vierailija
52/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään pidä, ja ne astiat, eihän niitä tehdä edes Suomessa ja porukka haalii niitä kuin jotain pokaaleja. Ihan ihme muoti. Ja katukuvassa talvella on 100 tusinassa niitä joilla on musta pitkä toppatakki ja ylihinnoitelti Marimekon laukku🙄 

Ennemmin kerään Marimekon astioita kuin Muumi-mukeja. Minulla on Marimekon Gratha laukku mustana nahkaisena. Joo maksoi yli 300 mutta tulee varmasti kestämään käytössä hyvin.

Samaa paskaa molemmat, Marimekot sekä Muumit. Tönkköä, kömpelöä muotoilua ala-astetasoisilla piiroskuvioilla. Sopivat jälkeenjääneiden suuhengittäjien kattaukseen. Ei kiitos.

Menenkö metsään, jos arvelen, että elämäsi on ilotonta ja harmaata arkea vuoden ympäri ja katkeruus on ainoa voimavarasi, jonka avulla selviät päivästä toiseen.

Vierailija
53/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Huomiota tästä ketjusta. Naisista kirjoitetaan mm.

"Mursut"

"Tenatantat"

Etc.

Ihanan positiivista.

Vierailija
54/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät temusta.

Vierailija
55/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa paskaa molemmat, Marimekot sekä Muumit. Tönkköä, kömpelöä muotoilua ala-astetasoisilla piiroskuvioilla. Sopivat jälkeenjääneiden suuhengittäjien kattaukseen. Ei kiitos.

Menenkö metsään, jos arvelen, että elämäsi on ilotonta ja harmaata arkea vuoden ympäri ja katkeruus on ainoa voimavarasi, jonka a

Mene vain metsään, metsässä on kaunista ja rauhoittavaa.

Vierailija
56/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukien maksupäivänä voivat. Ruoat voi ruinata sitten diakonilta tms.

Vierailija
57/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love Marimekko.

Vierailija
58/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä tällä tiedolla teen?

Vierailija
59/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimarko on parempi.

Vierailija
60/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..

Huomiota tästä ketjusta. Naisista kirjoitetaan mm.

"Mursut"

"Tenatantat"

Etc.

Ihanan positiivista.

Totuus ei ole aina kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän