Olen keski-ikäinen enkä pidä Marimerkosta
Olenko ainoa? En tajua niiden kukkakuvien hienoutta...
Kommentit (147)
Mulle on jäänyt mieleen merkin taannoinen kuosi "Musta tamma", jota esitteli Lola Odusoga läskipohjakengissä, hiukset päätä nuollen.
Toinen hauska oli leopardinpennut ryntäissä: "Kaksoset". Niitähän kelpasi rapsia ja silittää.
Käyttääkö kukaan enää näitä kuoseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei rakkaat keskustelun vartalovihamieliset misogynistit! Tiedottaisin, että Marimekon isoin koko on XL, numeroilla 48 ja tosi pientä mitoitusta. Tiedetään tiedetään, naisen _pitää_ olla kokoa 30 isoilla tisseillä, muuten hän on valas, mammutti tai mursu. Itse olen niin kehopositiivinen (te käytätte sanaa r*umasta l*äskistä jonka pitäisi poistaa itsensä geenipoolista) etten mahtunut Marimekon isoimpaan kokoon edes kun olin kokoa 42.
Lyhennelmä: oikea "mursu" ei mahdu Marimekkoon.
Marimekon kankaita voi ostaa metritavarana. Pakallisella paketoi useammankin mursun.
Siis saako kankaista ommella itselleen/jollekin toiselle vaatteita? Luulin, että Marimekko on kieltänyt kankaidensa/kuosiensa tuunaamisen ja jälkimyynnin. Jokuhan voisi luulla, että vaatteessa kyse on Aidosta Marimekosta.
Minä en ole koskaan ostanut Marimekon tuotteita. Kaksi patalappua olen joskus tuttavalta saanut Marimekkoa. Eivät ole rumia pidän koristeena. Käytän ainoastaan Tupperware uuni hanskoja patojen ja peltien uunista ottamiseen. Noita uuni hanskoja on kaksi paria.
Metri Marimekon kangasta maksaa 50e.
Ei teillä työkyvyttömillä luusereilla ole edes tuohon brändiin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei rakkaat keskustelun vartalovihamieliset misogynistit! Tiedottaisin, että Marimekon isoin koko on XL, numeroilla 48 ja tosi pientä mitoitusta. Tiedetään tiedetään, naisen _pitää_ olla kokoa 30 isoilla tisseillä, muuten hän on valas, mammutti tai mursu. Itse olen niin kehopositiivinen (te käytätte sanaa r*umasta l*äskistä jonka pitäisi poistaa itsensä geenipoolista) etten mahtunut Marimekon isoimpaan kokoon edes kun olin kokoa 42.
Marimekon kankaita voi ostaa metritavarana. Pakallisella paketoi useammankin mursun.
Siis saako kankaista ommella itselleen/jollekin toiselle vaatteita? Luulin, että Marimekko on kieltänyt kankaidensa/kuosiensa tuunaamisen ja jälkimyynnin. Jokuhan voisi luulla, että vaatteessa kyse on Aidosta Marimekosta.
😂 Aivan. Sori mursut!
Joku loukkaantunut plösöpositiivinen kirjoitti:
"Tiedottaisin, että Marimekon isoin koko on XL, vastaa 48"
Mutta tämähän ei pidä paikkaansa. Monia asuja on koossa XXL, joka vastaa jo hyvinkin mursua tai manaattia.
Tätä ketjua kun lukee, niin taas tajuaa , miksi naiset eivät koskaan tule pääsemään kunnolla yhteiskunnan huipulle. Niin ilkeää toisten naisten haukkumista, että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään silloin meni maku kun tankkisaarikko pukeutui marimekon paitaan. Pieni oksennus tulee suuhun kun näkee unikkokuosin.
Annika Saarikko on _nimenomaan_ marimekon kohderyhmää, sekä ulkoisen olemuksensa että taloudellisen ostokyvyn ja -halun puolesta.
Lisäksi AS oli kuin mainoskasvo merkille; tunnettu asiajulkkis eli menestynyt poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin taas tajuaa , miksi naiset eivät koskaan tule pääsemään kunnolla yhteiskunnan huipulle. Niin ilkeää toisten naisten haukkumista, että oksat pois.
Suurin osa haukkujista on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinikin on ommellut useammat unikkoverhot.
Otsikossa puhutaan Marimerkosta. Onko se marimekon Temu-versio?
😏
Leikki sikseen. Muuten: oletteko huomanneet Jenni Haukiolla tai Suzanne Innes-Stubbilla marimekkoa julkisissa kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä haukuta toisia naisia vaan lihavuutta ylipäätään. Ihan sama minkäsukupuolinen læski.
En ole koskaan tykännyt Marimekon vaatteista, enkä oikein laukuistakaan. En laittaisi isokuvioisia firman verhojakaan kotiini.
Kuitenkin tykkään Marimekon kylpytakeista, pyyhkeistä ja pöytäliinoista. Niitä multa löytyy paljon.
En ole koskaan ostanut Marimekkoa, kun pidän sitä todella ylihintaisena. Mulla on kuitenkin yksi saatu kierrätysmekko, jota en yksivärisen simppelin kuosinsa ja ihon myötäilevän mallinsa takia olis tunnistanut Marimekoksi.
En minäkään käytä mekkoa. Varsinkin vaelluksilla sellainen on epäkäytännöllinen.
En itse käytä Marimekkoa. Ei tunnu omalta tyyliltä, mutta jotenkin omituisella tapaa haluaisin tykätä. Nykyisin kun muuten naisten muoti on kaikkea ihmeellistä minihelmaa, makkarankuori kireyttä ja avointa rinnusta täynnä, tuollainen tätityyli on ihan mukavaa vaihtelua tässä yliseksualisoidussa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
En itse käytä Marimekkoa. Ei tunnu omalta tyyliltä, mutta jotenkin omituisella tapaa haluaisin tykätä. Nykyisin kun muuten naisten muoti on kaikkea ihmeellistä minihelmaa, makkarankuori kireyttä ja avointa rinnusta täynnä, tuollainen tätityyli on ihan mukavaa vaihtelua tässä yliseksualisoidussa maailmassa.
Tätitunikaa ja roikkuvia kauhtanoita on kyllä useimmilla muillakin kotimaisilla brändeillä. Ei tarvi tyytyä marimekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä haukuta toisia naisia vaan lihavuutta ylipäätään. Ihan sama minkäsukupuolinen læski.
Jaaha, osaan kyllä hyvin kuvitella sinutkin arvosteleva ilme naamalla kuuntelemassa vaikkapa naisasiatuntijan luentoa ja ihmettelemässä, miksi tuo ei laihduta/ miksi laittaa Marimekon puseron päälleen/ ja mitä ikinä. Ei väliä kuinka fiksuja puhuu , ulkonäkö se on tärkein. Ei miehiä samalla tavalla arvostella ja tiedät sen kyllä.
En tykkää minäkään. Mulla on muutamat sukat kuitenkin ja ne on ihan hyviä. Paksua puuvillaa ja kestäneet jo monta pesua. Yksi pari tosin saattoi kutistua vähän mutta on käyttökelpoinen yhä.
Se unikkokuvio on karsea. Mutta silti katselen niitä vaatteita välillä. Rahaa ostaa sukkia kummempaa ei ole. Ja onneksi, sillä brändi on vahva mutta rumia ne on silti.
Viimeistään silloin meni maku kun tankkisaarikko pukeutui marimekon paitaan. Pieni oksennus tulee suuhun kun näkee unikkokuosin.