Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen enkä pidä Marimerkosta

Vierailija
30.03.2025 |

Olenko ainoa? En tajua niiden kukkakuvien hienoutta...

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa puhutaan Marimerkosta. Onko se marimekon Temu-versio?

😏

Leikki sikseen. Muuten: oletteko huomanneet Jenni Haukiolla tai Suzanne Innes-Stubbilla marimekkoa julkisissa kuvissa?

Jenni Haukiolla taisi kerran olla yksi pikkulaukku. Ehkä. Saatan muistaa väärinkin.

Vierailija
142/147 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikkokuosin pussilakanat on kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kaapuja, mutta sopii tietenkin tynnyrinmuotoisille mammoille

Vierailija
144/147 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää minäkään. Mulla on muutamat sukat kuitenkin ja ne on ihan hyviä. Paksua puuvillaa ja kestäneet jo monta pesua. Yksi pari tosin saattoi kutistua vähän mutta on käyttökelpoinen yhä.

Se unikkokuvio on karsea. Mutta silti katselen niitä vaatteita välillä. Rahaa ostaa sukkia kummempaa ei ole. Ja onneksi, sillä brändi on vahva mutta rumia ne on silti.

Jep. Tekee mieli ostaa joku tyynynpäällinen mutta en sittenkään osta. En tykkää niistä yhtään mutta kun ne on ainoa suomalainen designmerkki. Älytöntä.

Vierailija
145/147 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukuista tykkään, mutta suurimmasta osasta vaatteita en. Hupparin tai mekon voisin ottaa, mutta hinnat menee yli. Minulla olisi kyllä caraa niihin, mutta en näe järkevänä laittaa 250€ huppariin. Tuntuu että nämä ovat keskiluokan statusvaatteita. Pitää ostaa, kun kaikki näkee ja tietää miten kalliita ne on. Että hei, mulla on varaa näihin.

Vierailija
146/147 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mistä aapee pitää, niin jankkauksesta.

Vierailija
147/147 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt enää mitään tupperwarea käyttää, sehän se vasta  mummojen juttu onkin, sysirumia ja epäkäytännöllisiä läpeensä. Lahjaksi joskus sain ja lahjoitin eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi