Olen keski-ikäinen enkä pidä Marimerkosta
Olenko ainoa? En tajua niiden kukkakuvien hienoutta...
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kun tädit kilvan kisaavat Marimekon aletuotteista niin, että leukaheltat väpättävät... sitten kuvataan jopa logolla kirjotut paperipussit instaan ja ylpeinä odotellaan kommentteja ja sydämiä.
Haista paska. Marimekkoa käyttävät nykyään eniten nuoret trenditietoiset miehet.
Oho, no nyt on pojilla testot vähissä.
Niin, leveälanteiset miestissi-soijapojat pukeutuvat unikkopipoihin ja -paitoihin. On miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kohta 60 enkä omista ainuttakaan Marimekon vaatetta. Mulla on yksi Marimekon kankainen cash&carry laukku.
Sain varmaan lapsena yliannostuksen Marimekosta. Samoin Aallon huonekaluista =)
Vaikuttaa siltä, että sinulla, ystävä kallis, ei ole makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään pidä, ja ne astiat, eihän niitä tehdä edes Suomessa ja porukka haalii niitä kuin jotain pokaaleja. Ihan ihme muoti. Ja katukuvassa talvella on 100 tusinassa niitä joilla on musta pitkä toppatakki ja ylihinnoitelti Marimekon laukku🙄
Marimekko on varmaan joutunut pidentämään laukkujen olkaremmejä jotta ylettyvät suomalaisen keskivertomursunn rinnuksien yli :D
Kyllä. Ryhiskroppa kun verhotaan ensin pinkeään untuvatakkiin, niin kyllä Grathan remmi nitisee liitoksissaan, että ulottuu miehustan ympäri.
Ne näkyvät logot hihnassa on kauheita ! Marimekon suurikuvioiset laatikkomalliset vaatteet sopivat mielestäni pitkille naisille eli mulle lyhyelle, pullealle, mutta vyötärön omaavalle todellakaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kun tädit kilvan kisaavat Marimekon aletuotteista niin, että leukaheltat väpättävät... sitten kuvataan jopa logolla kirjotut paperipussit instaan ja ylpeinä odotellaan kommentteja ja sydämiä.
Haista paska. Marimekkoa käyttävät nykyään eniten nuoret trenditietoiset miehet.
Niin, leveälanteiset miestissi-soijapojat pukeutuvat unikkopipoihin ja -paitoihin. On miehekästä.
Nämä kuvaamasi soijapojat ovat itseasiassa tyttöjä, jotka eivät ole tulleet ulos kaapista. Abre los ojos, amigo.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kohta 60 enkä omista ainuttakaan Marimekon vaatetta. Mulla on yksi Marimekon kankainen cash&carry laukku.
Samma här. Myös jotkut arabian astiat ja iittalan tuikut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kuvaamasi soijapojat ovat itseasiassa tyttöjä, jotka eivät ole tulleet ulos kaapista. Abre los ojos, amigo.
No nykyään on vaikea sanoa ovatko nämä hiippapipoiset taikinaläjät mirkkuja vai markkuja. Jotain Päivänpaisteita ja Meirameja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan meillä päin. Kyllä ne on tenatantat kun kilvan lyllertävät himoisa kiilto silmissä Marimekon hyllyille ja Visa vinkuu...
Kyttäät silmä kiiluen tenatanttoja? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tökkii myös jopa Hackmanin aterimet. Pistin kaikki lihoiksi ja ostin halpikset marketista tilalle.
Et ole. Olen yli 50 vuotias ja en ikinä ole tykännyt marimekosta, en mistään Marimekon tuotteista, vaatteetkin on ihme telttoja. Inhosin jo lapsena niitä unikko verhoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet"... joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä. Järkyttävän kalliita eikä enää edes valmisteta Suomessa.
Mitä vaatteita Suomessa valmistetaan ? Jotain paapiita ja nosnia, paksusta, hiostavasta trikoosta. Ovatko laadukkaita ja kauniita??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomikin on ihan paska maa, vai mitä?
Täällä taas palstan muotitietoiset liikkeellä. Olisi kyllä kiva nähdä heidän muotinsa.
Mulla sama. Olen viiskymppinen ja VIHAAN marimekkoa. Yhdistän sen sellaisiin vihreästi ajatteleviin, Maria Veitola -henkisiin naisiin. Yök.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas palstan muotitietoiset liikkeellä. Olisi kyllä kiva nähdä heidän muotinsa.
Heikkoitsetuntoiset ja epävarmat juoksevat muodin tai trendien perässä.
Suurin osahan tämän keskustelufoorumin osallistujista on keskenkasvuista, tyylitajutonta ja itsekeskeistä väkeä, joka vihaa suomalaisuutta, joten ei mikään ihme, että kotimaiset laatutuotteet eivät nappaa. Ilotonta ja harmaata loppuelämää teille vain. Olkaa hyvä.
Vain narsisti tulee tärkeänä ilmoittamaan, mistä juuri HÄN ei tykkää!
Aivan sama mistä aloittaja tykkää tai ei tykkää! Ei hänen eikä kenenkään muunkaan tarvitse ostaa Marimekkoa tai muitakaan tuotteita joista ei pidä.
Ihme keuhkoamista. Huomaa että aloittajalalla on huomattavia mt ongelmia!