Eurojaska jymähtänyt 120 milliin
Ei tällaista ole koskaan tapahtunut.
Talouden tasapainotus käynnissä. Jättipotti houkuttelee haaveilijoita ja rahaa tulee.
Uskoiko joku joskus että siinä on kyseessä "arvonta"?
Kommentit (15)
Kyllä se 120 miltsiä riittää mulle ihan hyvin.
Toivottavasti oksentaa miljoonat päälleni Eurojaakko, pussinsa jo turpeina retkottavat miljoonien painosta!
Olen täällä Eurojaakko, täällä olen ja avoinna ottamaan miljoonalastisi vastaan🐽
Sääntöjen mukaan kun pääpotti on saavuttanut maksimin, alkavat alemmat voittoluokat nousta. Tällöin siis 5+1 tai 5+0 tuloskin voi riittää mijoonavoittoon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne numerot mitenkään satunnaisimmasta päästä koskaan ole.
Lähimpänä on viking lotto
En yhtään ihmettele että ihminen joka laukoo tällaisia kommentteja laittaa rahansa lottoon. Ei sitä suotta tyhmyysveroksi kutsuta.
Kyllä se jossain vaiheessa laitetaan jakoon, kun kyllästyneet asiakkaat eivät enää jaksa laittaa rahojaan likoon.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun pääpotti odottaa voittajaansa viikko kaupalla.
Olihan se viking myös muistaakseni 7 viikon ajan siinä 25 maksimissaan
Kävin R-kioskilla veikkaamassa rivin ja maksoin sen onnenkolikollani. Tervetuloa 120 miljoonaa, tai edes kymppi.
Ei varmasti tule suomeen.,,vielä vähempi jollekkin trukkikuski veksille keravalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että ihminen joka laukoo tällaisia kommentteja laittaa rahansa lottoon. Ei sitä suotta tyhmyysveroksi kutsuta.
Rahapeleihin kannattaa laittaa ainoastaan sen minkä on valmis myös menettämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti tule suomeen.,,vielä vähempi jollekkin trukkikuski veksille keravalle.
Suomi on kuitenkin eurojaskan toiseksi onnekkain maa; vain Saksa edellä
Näin viime yönä unta että olin kioskilla. Vaihtoehtoina oli ostaa arpa tai lotto. Olikohan enneuni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahapeleihin kannattaa laittaa ainoastaan sen minkä on valmis myös menettämään.
Juuri näin. Itse olen laittanut kaiken ansaitsemani, mutta olen tähännollut valmis.
Tein sata riviä. Tuli tänään ylimääräistä rahaa sen vertta että aattelimpa kerran kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla veikkaaja. Veikkaajathan voittavat koska ovat älykkäitä mutta hävitessään heillä on huono onni.
Vierailija kirjoitti:
Tein sata riviä. Tuli tänään ylimääräistä rahaa sen vertta että aattelimpa kerran kokeilla.
No huhhuh. Sinne meni 200€ jonka sä olisit voinut ihan yhtä hyvin antaa vaikka mulle