Siskoni suuttui kun vanhemmat kertoivat myyvänsä metsänsä
Vanhemmat alkaa olla lähemmäs 80v ja tuossa iässä alkaa jo olla raskasta lämmittää taloa puilla. Itse kaataa puut ja pilkkoa ne, varastoida ne. Joka päivä laittaa pannuhuoneeseen tuli, että talo ja vesi on lämmintä.
Ovat nyt päättäneet myydä metsän ja vaihtaa myynnistä saaduilla rahoilla lämmitysmuodon maalämpöön. Samalla ajattelivat remontoida keittiön.
Sisko meni suuttumaan tästä. En tiedä miksi kun ei suostu kommentoimaan asiaan. Mä vähän epäilen, että kuvitteli saavansa itse metsästä rahaa vanhempien kuoltua. No mä olen sitä mieltä, että totta kai metsä myyntiin ja helpompi lämmitysmuoto tilalle. Heidän omaisuuttaan se on ja saavat tehdä sillä mitä haluavat kun vielä elävät. Muuten kuitenkin hyvässä kunnossa ja pärjäävät kotona.
Kommentit (513)
Ei kuulu "paskaakaan" siskollesi mutta ilmeisesti sinulle kuuluu? Miksi sinulle on niin tärkeää ymmärtää siskosi reaktiota ja mitä haluat että me vastataan kun heti hypit seinille jos jotain kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun remontoivat, niin kannattaa katsoa samalla tarvitseeko tehdä jo valmiiksi jotain muutoksia esteettömyyden näkökulmasta. Esim. madaltaa kynnyksiä, vaihtaa vessaan tai kylppäriin leveämpää ovea että pääsee rollaattorilla tai pyörätuolilla ja muuta sellaista.
No ei ole tuollaiseen tarvetta. Ei siinä talossa ole mitään korkeita kynnyksiä. Hyvänen aika. Ovista kyllä pääsee kulkemaan rollaattorin tai pyörätuolin kanssa. Tuollaisille apuvälineille ei kuitenkaan ole tarvetta.
Ap
Tämänkö tiedät etukäteen? Etteivät tarvitse rollaattoria tai pyörätuolia? Hyvä kuitenkin, jos talossa on esteetön kulku noita ajatellen.
Oma vanhe
Auts vain itsellesi paskapää. Talossa ei ole mitään vikaa. Älä oleta paskapää yhtään mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu "paskaakaan" siskollesi mutta ilmeisesti sinulle kuuluu? Miksi sinulle on niin tärkeää ymmärtää siskosi reaktiota ja mitä haluat että me vastataan kun heti hypit seinille jos jotain kysyy?
Vedä pääsi perseeseen kun et ymmärrä koko aloitusta. Itse aloitte vittuilemaan ja kuvittelette, että teillä on joku oikeus tietää paljonko metsää on. Olette kyllä saatanan tyhmää sakkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin vihainen. Metsä myyty maapohjia myöten ja remontoitu avottomalla alueella olevaa arvotonta taloa.
Itsekkin ovat todennäköisesti aikoinaan saaneet maat perintönä kuten useimmat, joten itsekästä nyt myydä ne lasten edestä.
Metsä on tullut kyllä isälle alunperin sitä kautta, että ostin sen omalta isältään. Ei ole perinyt sitä. Talo ei ole arvoton.
Ei ole muiden oikeus päättää mitä toiset tekevät omaisuudellaan.
Ap
Eikä ole muiden oikeus sanella, mitä joku tuntee siitä kun toiset tekevät typeriä ratkaisuja
Ai on typerä ratkaisu myydä taakaksi tullut metsä ja vaihtaa helpompa
Mutta puuhommissa ette voi auttaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun remontoivat, niin kannattaa katsoa samalla tarvitseeko tehdä jo valmiiksi jotain muutoksia esteettömyyden näkökulmasta. Esim. madaltaa kynnyksiä, vaihtaa vessaan tai kylppäriin leveämpää ovea että pääsee rollaattorilla tai pyörätuolilla ja muuta sellaista.
No ei ole tuollaiseen tarvetta. Ei siinä talossa ole mitään korkeita kynnyksiä. Hyvänen aika. Ovista kyllä pääsee kulkemaan rollaattorin tai pyörätuolin kanssa. Tuollaisille apuvälineille ei kuitenkaan ole tarvetta.
Ap
Tämänkö tiedät etukäteen? Etteivät tarvitse rollaattoria tai pyörätuolia? Hyvä kuitenkin, jos talossa on
Aivan varmasti tuonikäisessä talossa vikaa on, kaikissa omakotitaloissa on. Vanhempasihan sitä nimenomaan remontoivat, tuskin täydellistä taloa varten tarvitsisi metsää myydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet miksi siskosi ei suostu kommentoimaan, mutta itsekkin ole ihan samanlainen kiukutteleva jupura ja varmaan jostain tosi landelta.
KOITA JO PASKAPÄÄ TAJUTA, ETTÄ MUA ALKOI VITUTTAMAAN KUN ITSE ALOITTE SOITTAMAAN SUUTANNE KUN EN SUOSTU KERTOMAAN METSÄPALSTAN KOKOA. Vi tun ääliöt.
Ap
Ei täällä kukaan muu ole ollut niin törkeä ja hysteerinen kuin sinä, eli sinänsä on vaikeaa tajuta.
IHAN ITSE ALOITTE KIUKUTELLA ENSIN.
Ap
Tämän takia olisi hyvä tietää millainen metsä on kyseessä, s@@tanan p€rkele:
*Jos on hyvin hoidettu metsä jolla arvo tulee todennäköisesti nousemaan, vanhempiesi ratkaisu on erityisen typerä ja se kyllä vaikuttaa siihen mitä ihmiset siskosi reaktiosta ajattelevat.*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämänkö tiedät etukäteen? Etteivät tarvitse rollaattoria
Ei vit tu sä olet tyhmä. TALOSSA EI OLE VIKAA. Saatanan älykääpiö. Mikä helvetin logiikka sulla oikein on. Jos myy metsän pois sen vuoksi, että se tuntuu jo taakalta ja haluaa erilaisen lämmitysmuodon, niin talossa on pakostakin jotakin vikaa. Ei saa tana mikä logiikka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämänkö tiedät etukäteen? Etteivät tarvitse rollaattoria tai pyörätuolia? Hyvä kuitenkin, jos talossa on
Tuntuu että se paska olisi edes jotain täytettä sinun päässäsi?
Ap rauhoitu :D kaikki on ihan hyvin. Vanhempasi tekevät mitä haluavat ja jos siskosi siitä suuttuu niin mitä sitten? Aikuinen ihminen käsittelee itse tunteensa.
Ap ei voi kertoa metsäpalstan kokoa, koska silloin paljastuisi, että koko juttu on satua, koska hänellä ei ole hajuakaan metsän tai maalämpöremontin hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin vihainen. Metsä myyty maapohjia myöten ja remontoitu avottomalla alueella olevaa arvotonta taloa.
Itsekkin ovat todennäköisesti aikoinaan saaneet maat perintönä kuten useimmat, joten itsekästä nyt myydä ne lasten edestä.
Metsä on tullut kyllä isälle alunperin sitä kautta, että ostin sen omalta isältään. Ei ole perinyt sitä. Talo ei ole arvoton.
Ei ole muiden oikeus päättää mitä toiset tekevät omaisuudellaan.
Ap
Eikä ole muiden oikeus sanella, mitä joku tuntee siitä kun toiset tekevät typeriä ratkaisuja
Ai on typerä ratkai
Ei jumalauta. Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä???? VANHEMMAT ITSE HALUAA MYYDÄ METSÄN JA VAIHTAA LÄMMITYSMUODON!!!!
Ap
Muistakaa nyt sitten kaikki, että jos omistatte metsää, niin palstaraadin mukaan sitä ei saa koskaan myydä. Kas kummaa kun täälläkin on vähän väliä metsää myynnissä...
Typerä itsekäs ratkaisu ja sinulla asenneongelma. Siskosi on varmaan ainoa täyspäinen teidän suvussa?
Talo on siis niin hyvällä sijainnilla ja esteetön että se kannattaa nyt senioreille remontoida, muttei kuitenkaan niin arvokas että siihen olisi remonttilainaa saanut. Talon sijainti on niin hyvä että se menee varmasti kaupaksi (tästä olisivat varmasti kaikki kiinteistövälittäjät nyt kiinnostuneita, sen verran ihmeellistä). Talo on 40-vuotias mutta toisin kuin 90% Suomen omakotitaloissa, siinä ei ole mitään vikaa.
En yhtään ihmettele että sisko hermostui, jos hänen perheellään on tosiaan noin auvoinen käsitys talon arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän remontti myös nostaa talon arvoa.
Muuttotappiokunnassa ei sitten yhtään.
Aikooko ap tai ap:n lapsi tulevaisuudessa muuttaa ko. taloon?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei voi kertoa metsäpalstan kokoa, koska silloin paljastuisi, että koko juttu on satua, koska hänellä ei ole hajuakaan metsän tai maalämpöremontin hinnoista.
Ei vaan en kerro sitä sen vuoksi, että ei kuulu millään tavalla teille!!! Vi tun ääliö!!!! Eikä liity nuo hinnatkaan tähän millään tavalla. Saatanan paskava jakki. Mä en missään kirjoittanut, että kaikki rahat menee noihin vaan se on ihan sun omaa paskaharhaa.
On se saatanan kumma, että musta tehdään pahis kun olen vanhempieni puolella asiassa joka helpottaa heidän elämäänsä. On tämä palsta kyllä uskomattoman paska paikka.
Ap
Kyllähän kaikilla on oikeus tehdä omaisuudellaan typeriäkin ratkaisuja.
Ei todellakaan ole mitkään vaihdevuodet vaan mua vituttaa sun kaltaiset kusipäät. Mene itse lääkäriin pääongelmiesi kanssa.
Ap