Saimme häälahjaksi kolme astiastoa, riita
Tarvitsemme yhden, mutta kaikki kolme lahjoittajaa kyselevät onko ollut mieluisa ja mitä astioista olette käyttäneet. Käydessään meillä kyyläävät mitkä astiat on käytössä. Olen pyytänyt miestä kysymään neuvoa lakimieheltä, mutta ei saa aikaiseksi. Alan olla hermostunut tähän tilanteeseen. Asunto on 82m
Kommentit (30)
Ette sitten lahjalistaa osanneet tehdä?
Pitkä asunto teillä. Onko ihan rivitalo?
Nyt on niin monta ulottuvuutta tässä viestissä, että vaikeaa keksiä mihin tarttua.
Miten tuo asunnon koko liittyy lautasiin? Mulla on Ikean lautaset. Omakotitalo 139neliöö.
Kyllä noin pitkään asuntoon mahtuu monta astiastoa jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo asunnon koko liittyy lautasiin? Mulla on Ikean lautaset. Omakotitalo 139neliöö.
😂😂👍
Laitatte ne astiat jonoon. Kyllä mahtuvat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, se on ap:n asunnon pituus, leveys tai korkeus.
Valitse itseä miellyttävin ja väitä, että ne muut on juhlakäyttöön, kun on niin hienoja. Myy ainakin 1 poi ja säästä 1 siihen "juhla" käyttöön, jos tarvit.
Ei lakimiehet tuollaisia asioita selvitä.
No kun teillä on noin monta neliötä ja varmaan sit monta huonettakin, niin yksi astiasto per huone jotenkin kivasti sisustettuna astiat vierekkäin tai päällekkäin tai vaikka söpösti siroteltuna pitkin huonetta. Voila.
Vierailija kirjoitti:
No kun teillä on noin monta neliötä ja varmaan sit monta huonettakin, niin yksi astiasto per huone jotenkin kivasti sisustettuna astiat vierekkäin tai päällekkäin tai vaikka söpösti siroteltuna pitkin huonetta. Voila.
Ei tuo Ap mistään neliöistä maininnut, metrin kylläkin. Ilmeisesti asunnon pituus on tuo 82 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Ei lakimiehet tuollaisia asioita selvitä.
Selvittää maksusta ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on 3 astiastoo, 160 asuin-neliötä ja oon poikamies! (1 Ikeaa, 1 kultakeramiikkaa ja 1 Arabiaa) Tulikohan nyt reteiltyä tarpeeks, ai niin ja tietysti iso autotalli...joko nyt riittää?
😂😂😂😂😂