Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

Vierailija
481/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakottava tarve tyhjentää pussit niin ei siihen kaikkein kauneinta naista tarvitse.

Vierailija
482/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kauniita naisia lähestyvä mies on harhainen, itsestään liikoja luuleva pinnallinen pelle. Tavallisia/perusnättejä naisia lähestyvällä miehellä on huono itsetunto, hän on jumissa mukavuusalueellaan ja kokee kauneuden uhkana.

Kertokaa nyt vielä, mikä kaikki on vikana heissä, jotka eivät lähesty naisia lainkaan.

Olen parisuhteessa eikä ole tarvetta muita pokailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet lähestyy taviksen näköisiä naisia. 

Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä. 

Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis

Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !

T. Kilttimies

Palstatrolleille ei ole kysyntää. Niitä mahtuu tusinaan kolmetoista.

Eli melkein yhtä paljon kuin palstatrolliksi haukkuvia

Vierailija
484/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä. 

Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis

T. Kilttimies

Koska naisen ei ole pakko ottaa ällötystä. Voi olla ihan ilman ennemmin kuin jonkun kuvottavan kanssa seksittömässä suhteessa

Ymmärrätkö edes, että oma käytöksesi on ällöttävää?

Vierailija
485/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"incel liturgiaa"

Valitettavasti totta joka sana

Vierailija
486/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miehet ei iske yhtään mitään. Naiset valkkaa panoseuransa.

Valkkaavat niistä, ketä on jäljellä, siis. Ne perheen perustamiseen parhaimmat ovat jo poistuneet markkinoilta. Eli ovat jo parisuhteessa tai jäävät vapaaehtoisesti pois, kun tajuavat, miten typerää tuo touhu on.

Vierailija
487/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia niiltä naisilta, jotka on kelpuuttaneet tavallisen kilttimiehen. Voittaako se sinkkuna olemisen?

Ei todellakaan voita. Kun tuntee olevansa toiselle itsestäänselvyys eikä edes nainen, niin siinä kuolee sisältä. Turha myöskään odottaa kukoistavaa seksielämää, jos ei kohtele naista ihanimpana olentona maan päällä.

Ei ainuttakaan alapeukkua. Eli naista todellakin pitäisi kohdella prinsessana. Vaikka hän itse kohtelisi miestä, kuin koiraa.

Vierailija
488/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä iske minkäänlaisia naisia, sillä se on tehty hyvin selväksi että kaltaisellani miehellä ei ole oikeutta tehdä niin. Ulkonäöllinen riittämättömyys on hirveä taakka eikä tälle voi mitään tehdä. Metoo-aikakautena vain komeat miehet saavat lähestyä naisia seksuaalisromanttisessa mielessä.

mitä on "seksuaalisromanttisessa imelessä" lähestyminen ja miten se eroaa normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä

joo, ei oo hyväksyttävää mennä kourimaan naisia perseestä. se ei tosin ollut hyväksyttävää ennen metootakaan

Ja vain sinä luulet, että perseen kouriminen on millään muotoa normaalia. Mutta aina se on pakko tuoda esille, eikö? Jotta saat tykkäyksiä.

Vierailija
489/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle on moni mies sanonut, että miehet oikeasti voivat rakastua vain kauniiseen naiseen, ja muu on vain teeskentelyä, että ei jäisi ilman pillua, seuraa, maksajaa, kodinkoneita ja lastentekovälin"

Tuo muuten kertoo kaiken tarvittavan niistä miehistä, joiden kanssa olet ollut tekemisissä. Hakeudut siis niiden itsekeskeisten mulkkujen seuraan. Niiden, joita voisi vitsillä kutsua vaikka "alfoiksi".

Vierailija
490/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä iske minkäänlaisia naisia, sillä se on tehty hyvin selväksi että kaltaisellani miehellä ei ole oikeutta tehdä niin. Ulkonäöllinen riittämättömyys on hirveä taakka eikä tälle voi mitään tehdä. Metoo-aikakautena vain komeat miehet saavat lähestyä naisia seksuaalisromanttisessa mielessä.

mitä on "seksuaalisromanttisessa imelessä" lähestyminen ja miten se eroaa normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä

joo, ei oo hyväksyttävää mennä kourimaan naisia perseestä. se ei tosin ollut hyväksyttävää ennen metootakaan

Ja vain sinä luulet, että perseen kouriminen on millään muotoa normaalia. Mutta aina se on pakko tuoda esille, eikö? Jotta saat tykkäyksiä.

onko sulla alkeellisintakaan lukutaitoa. tuossa ei viitattu siihen että se olis "normaalia", sitä kuitenkin tapahtuu. ja kyse oli joka tapauksessa kärjistyksestä

Vierailija
491/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos ei etsi kuin yhden yön satunnaisen panon ajaksi naista niin ei tarvitse olla kaunotar. Ehkä  joku joka näyttää suht miellyttävältä ja käyttäytyy kivasti, ehkä hymyilee. Se riittää. 

Mutta sitten jos vakavissaan haetaan sitä loppuelämän elämänkumppania niin en yleensä kiinnostu muista kuin sellaisista naisista jotka näyttää suht miellyttävältä ja käyttäytyy kivasti, ehkä hymyilee. 

Ja joo - se voi hyvin olla se panokaveri, jonka kanssa vaan huomaa että jutut synkkaa vielä aamulla, ja että joistain asioista ollaan vähän samalla linjallakin. Jos se aamulla paljastuu ilkeäksi ja kylmäsydämmiseksi  niin kerta takaapäin ja pihalle. 

Vierailija
492/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos ei etsi kuin yhden yön satunnaisen panon ajaksi naista niin ei tarvitse olla kaunotar. Ehkä  joku joka näyttää suht miellyttävältä ja käyttäytyy kivasti, ehkä hymyilee. Se riittää. 

Mutta sitten jos vakavissaan haetaan sitä loppuelämän elämänkumppania niin en yleensä kiinnostu muista kuin sellaisista naisista jotka näyttää suht miellyttävältä ja käyttäytyy kivasti, ehkä hymyilee. 

Ja joo - se voi hyvin olla se panokaveri, jonka kanssa vaan huomaa että jutut synkkaa vielä aamulla, ja että joistain asioista ollaan vähän samalla linjallakin. Jos se aamulla paljastuu ilkeäksi ja kylmäsydämmiseksi  niin kerta takaapäin ja pihalle. 

Mikä saa sut olettamaan että olisit jossakin valitsijan asemassa? Vaikka olisit saanut naisen yöksi niin ei se välttämättä ole susta suhteeseen asti tippaakaan kiinnostunut tai anna sulle enää aamulla edes takaapäin

Vierailija
493/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kilttimies

Koska naisen ei ole pakko ottaa ällötystä. Voi olla ihan ilman ennemmin kuin jonkun kuvottavan kanssa seksittömässä suhteessa

Ei ole, vaan rehellistä. Kokisin kuvaillun kaltaisen miehen vastenmielisenä, joten miksi helvetissä menisin sen kanssa suhteeseen? Suhteesta tulisi seksitön, kun toinen vain ällöttäisi

Vierailija
494/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistaa seisokki

Vierailija
495/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kilttimies

Mitä ällöttävää siinä on, että on ennemmin yksin kuin jonkun ällöttävän kanssa yhdessä? :D luuletko että on joku pakko olla kenenkään kanssa??

Vierailija
496/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sillai samalla tavalla kuin naisillakin, että kaikki eivät ajattele ja toimi samalla tavalla.

Huolestuttavaa että tämän vertaa ei tajuta.

Oikeastaan miehet ovat vähemmän laumasieluja kuin naiset.

Vierailija
497/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kilttimies

Mitä ällöttävää siinä on, että on ennemmin yksin ku

Mikä sun sotilasarvo on? 

Vierailija
498/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies, niin kerron omakohtaisen mielipiteeni: Yleensä erityisen kaunis nainen tekee heti ensikatseen sanattomalla viestillään selväksi sen, ettei minun kannata häntä lähestyä. Jokainen jolla on silmät päässään kyllä tunnistaa nämä viestit, siis jos haluaa tunnistaa. Pään nopea kääntö pois, niskan pieni nakkaus, vartalosuunnan poiskääntö, muka jonkun tärkeän asian selitys ystävättärelle jne jne. Kyllä te tiedätte. Siis, jos lähestyn poikkeuksellisen kaunista naista, häneltä on tultava selkeä sanaton viesti minulle että hän toivoo lähestymistäni. Sellaista ei ole koskaan tullut, koska poikkeuksellisen kauniit naiset tietävät että saavat helposti minua komeampia, varakkaampia ja fiksumpia miehiä.

Peruskauniilta naisilta on joskus tullut jopa selkeää signaalia lähestymiseen, jopa parisuhteeseen asti päättyneitä.

Loppujen lopuksi nainen tekee ensimmäisen askeleen viestimällä miehelle "tule lähemmäs, tutustutaan", jolloin mies helposti luulee iskeneensä naisen. Tällöin hän ei huomaa että nainen oli jo huomioinut hänet, havainnut kelvolliseksi ja alkanut lähettää sanatonta ja tiedostamatonta viestiä miehelle.

Erityisen kauniit naiset saavat viesteillään liki kaikki miehet kiinnostumaan, peruskauniit saavat osan miehistä kiinnostumaan ja rumat vain hyvin harvat miehet kiinnostumaan. Tämä kaava toimii kummankin sukupuolen kohdalla, näin tyly ja raadollinen on maailma.

Vierailija
499/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset on jo tehty vaikka olen 35, esikoinen 3 vuoden päästä 18. Oma asunto on velaton eikä ole velkaa. En enää tiedä mihin tarvisin miestä 24/7, kun itsellänikin tulot 60 000-80 000 e vuodessa. Ja olen mallin töitäkin joskus tehnyt eli kai olen ihan kaunis. Tällä hetkellä tuntuu, että kauniit ystäväni, jotka eivät tehneet nuorena lapsia kuten minä elävät joko paniikissa etsien miestä, siittäjää tai sitten elävät samassa vaiheessa kuten minä: en aio tehdä lapsia / tee lapsia enää, jolloin meiltä on pois se paine. Se näkyy käyttäytymisessä, kun ei ole epätoivoinen, minulle tullaan kaupassa juttelemaan, kaksi kertaa mut on pysäytetty kadulla ja kysytty voisinko mitenkään harkita lähteväni treffeille ja sitten sanon, että mulla on mies. Elän tällä hetkellä itse etäsuhteessa ja olen siihen varsin tyytyväinen, varsinkin kun talossa kaksi teiniä. Ehkä joskus muutetaan yhteen, mutta siihen menee ainakin vielä 8 vuotta ja omaa asuntoani en tule koskaan myymään, jos jotain tapahtuu.

Olen hyvin tyytyväinen elämääni. Kun tulin 20-vuotiaana äidiksi minulle sanottiin, että tuhosin elämäni, nyt 90 % näistä ihmisistä on huonompituloisia kuin minä ja elävät pikkulapsiarkea isoissa veloissa. Mulle myös sanottiin, että tulen olemaan 35-vuotiaana ruma pubiruusu yms shittiä. Tärkeintä on, että tekee itselleen oikeat ratkaisut olit sitten kaunis tai et. Mihinkään ei kannata tyytyä, parempi olla yksin, jos kokee että ei löydy sopivaa.

Vierailija
500/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et oikeasti oane ketään tai seurustele kenenkään kanssa.

Miksi lienet luulevat , että tavis tai ruma nainen haluaa panna jonkun random miehen kanssa? Ei se munan "saaminen" (eli panoalustanana toimiminen) ole mitään ihmeellistä, päinvastoin, nainen ei saa siinä mitään. Satiafyer hoitaa homman 100px paremmin. Ja on miellyttävämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi