Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

Vierailija
461/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä ja naisesta. Jos miehellä on hyvä itsetunto, voi yrittää kaunistakin naista. Heitä kyllä riittää, todella paljon. Myös narsistit yrittävät helposti sitä kaikista kauneinta. Tunnen kolme naista, jotka ovat erittäin hyvän näköisiä, en nyt tarkoita perus kauniita, vaan harvinaisen kauniita, sellaisia mitä näkee leffojen päätähtinä. Monet naiset kohtelevat heitä todella törkeästi, ja varsinkin yksi heistä, joka näyttää aivan nuorelta Megan Foxilta, on kunnon narsistimagneetti. Nämä narsistit vain unohtavat, että näillä naisilla on itsetunto kunnossa, eivätkä helposti sorru.

Kauneus ja hyvä itsetuntohan kulkee käsikädessä. Harvoin kauniit naiset on masentuneita itseinhoajia.

Kateellisten naisten jatkuva kiusaaminen voi ajan kan

Masennus johtuu aivokemioista. Serotoniini ym. voi puuttua minkä näköiseltä tahansa, huolimatta siitä, kuinka sitä on muut kohdelleet.

Eikös tuo serotoniiniteoria ollut lähinnä lääkeyhtiöiden (valheellista) markkinointia?

Tutkimus: Masennuksella ei sittenkään ole yhteyttä serotoniiniin

https://www.hs.fi/tiede/art-2000008971519.html

Vierailija
462/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen iskutarina:

Kolme naista juttelee siitä että Titanic oli 90-luvulla suosittu elokuva. Yksi nainen on kaunis, kaksi tavallista, mutta ne keskustelevat keskenään, niin mitä väliä.

Vieressä ollut mies osallistuu keskusteluun kehumalla kauniin naisen älyä ja syvää elokuvatietämystä (eli että Titanic oli ysärillä suosittu). Kehuu olevansa itsekin samalla tapaa elokuvahullu.

Lopputulos: Kaunis nainen miettii, onko mies tosissaan (ikävä kyllä on), ja pitääkö mies naista idioottina vai onko itse (kumpikin mahdollista). Mies saa pakit ja alkaa inhota naisia kuin kaikki ovat niin kylmiä lahnoja. Kaksi tavisnaista pitää miestä pinnallisena ääliönä, mutta on silti kateellisia kauniille naiselle kaikesta huomiosta mitä tämä saa.

Oikestaan ihme että kukaan ikinä pariutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet lähestyy taviksen näköisiä naisia. 

Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä. 

Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis

Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !

T. Kilttimies

Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia niiltä naisilta, jotka on kelpuuttaneet tavallisen kilttimiehen. Voittaako se sinkkuna olemisen?

Vierailija
464/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miehet ei iske yhtään mitään. Naiset valkkaa panoseuransa.

Vierailija
465/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi, sitä herkumpi.

Vierailija
466/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jaksaako yrittää jos 99/100 kertaa tulee pakit ja 1/100 on myös vain mahis treffeihin. Ei kaunis nainen halua tavismiestä. 

Vierailija
467/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia niiltä naisilta, jotka on kelpuuttaneet tavallisen kilttimiehen. Voittaako se sinkkuna olemisen?

Ei todellakaan voita. Kun tuntee olevansa toiselle itsestäänselvyys eikä edes nainen, niin siinä kuolee sisältä. Turha myöskään odottaa kukoistavaa seksielämää, jos ei kohtele naista ihanimpana olentona maan päällä.

Vierailija
468/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan sen, että menee pupu pöksyyn eikä uskalla piirittää sellaista joka miellyttää omaa silmää eniten. Kyllähän se niin on ihastuessakin, että sitä ihastustaan jännittää.

Mutta sitä en ymmärrä miksi "tavallisen näköiset" "antaisivat" helpommin?

Vierailija
469/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies katsoo ensin naamaa, sitten kroppaa. Sitten yritetään selvittää mitä sen kuoren alla on: älykkyys, huumorintaju. Mielestäni ilman älyä ei voi olla huumorintajua eikä edes seksikyyttä.

Kyllä se noin naisenakin menee. No okei, itse katson ennen miehen naamaa miehen pyllyä. Sen jäljeen kun pylly ja naama on kunnossa niin voi alkaa katsella löytyykö mieheltä myös älykkyyttä.

Vierailija
470/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. 

😂😂

Vierailija
471/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli laihduta 60 kiloa .. sittenkö kelpaan.. mua pidettiin silloin säälipanona vain. Että miks vaivautua. 

voisko olla ettei se sun luonne ookkaan mitään niin päätähuumaavaa. kun kerta ihan tavallisen näköisiä, ylipainoisiakin naisia suhteissa näkee

Rannikkokaupungissa on usein ulkomaalaisia merimiehiä. Joskus olin tanssimassa ja ihan väkisin minun kanssani olisi halunnut tanssia 155 cm filippiiniläinen merimies. Ei edes komea. Se meni liian pitkälle. 

jooh, vaikutat todella mukavalta luonteeltas. 

Itse asiassa olen. Mutta se tyyppi oli kyllä tosi kaukana mun tasosta. Hymyilin sille ja se innostui. 

Ei. Ole. Olemassa. Mitään. Tasoja.

Vierailija
472/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halajan pimppaa. Ei väliä minkä näköiseltä kun koskaan en ole päässyt pimpan päälle.

Ap

Mielesi muuttuu jos ryhävalas leviää sängyllesi.

Laittaa ne valot pois, ihan hyvältä se sitten tuntuu.

Vierailija
473/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoja juttuja rumuudesta ja kauneudesta sekä jostain ihan keksityistä tasoista. Ei ihme, että pysyy sinkkuna, jos ajatuksenjuoksu on tämän keskustelun tasoista.

Kaikki me ollaan ihmisiä ja yleensä ihmiselle löytyy toinen ihminen, jos vain on uskallusta ja halua tutustua ihmisiin, osaa käyttäytyä, on sinut itsensä kanssa ja luottaa itseensä. Ei pariutuminen ole mitään salatiedettä.

Vierailija
474/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ottaa usein kaverikseen tavallisen näköisen naisen, jolloin kauneus vielä korostuu rumemman ollessa vertailunaamana. Rumemmilla naisilla on usein sitten taipumusta tulla jakorasiaksi, jotta pärjäisi paremmin taistelussa kikkeleistä kauniimman kanssa. Rumempi nainen, älä kävele kauniin naisen sinulle asettamaan ansaan, vaan seiso tukevasti itsenaisena omilla persjaloillasi.

Vierailija
475/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halajan pimppaa. Ei väliä minkä näköiseltä kun koskaan en ole päässyt pimpan päälle.

Ap

Mielesi muuttuu jos ryhävalas leviää sängyllesi.

Laittaa ne valot pois, ihan hyvältä se sitten tuntuu.

Ja miksi edes pyytää sellainen nainen harrastamaan seksiä joka ei miellytä omaa silmää? Tyhmiäkö miehet on?

Vierailija
476/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä iske minkäänlaisia naisia, sillä se on tehty hyvin selväksi että kaltaisellani miehellä ei ole oikeutta tehdä niin. Ulkonäöllinen riittämättömyys on hirveä taakka eikä tälle voi mitään tehdä. Metoo-aikakautena vain komeat miehet saavat lähestyä naisia seksuaalisromanttisessa mielessä.

Vierailija
477/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä iske minkäänlaisia naisia, sillä se on tehty hyvin selväksi että kaltaisellani miehellä ei ole oikeutta tehdä niin. Ulkonäöllinen riittämättömyys on hirveä taakka eikä tälle voi mitään tehdä. Metoo-aikakautena vain komeat miehet saavat lähestyä naisia seksuaalisromanttisessa mielessä.

mitä on "seksuaalisromanttisessa imelessä" lähestyminen ja miten se eroaa normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä

joo, ei oo hyväksyttävää mennä kourimaan naisia perseestä. se ei tosin ollut hyväksyttävää ennen metootakaan

Vierailija
478/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet iskee naisen, johon hänellä on mahiksia. Komea mies kaunista naista ja tavallisen näköinen mies tavisnaista.

Vierailija
479/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa he etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä eli hyvä ulkonäkö, korkea status,jännä luonne, paljon rahaa niin hän ei ole edes vaihtoehto naisille. 

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tek

incel liturgiaa

Varmaan ChatGPT:lle sanottu, että kirjoita katkera teksti ma-teoriasta.

Vierailija
480/517 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisesti kokemus ja Luonto ohjaa kiinnostuksen kohteet vähän oman tasoni suuntaan.. :D "

Sanoisin että se on se että ymmärrät ainakin alitajuisesti voivasi ihastua ja rakastua myös tavallisen näköiseen naiseen.

Tässähän unohdetaan koko ajan tuo henkinen osuus eli keskitytään vain siihen mikä on se puhtaan ulkonäöllinen osuus ja kuka viehättää puhtaan visuaalisesti. Mutta oikeissa parisuhteissa ratkaisevaa on se kehen tuntee sitä romanttista vetoa niin että voi häneen rakastua.

Ja nämä "en voi kiinnostua kuin tosi kauniista naisista" tyypit ovat juuri niitä joilla ei ole oikein käsitystä siitä mitä on rakastuminen ja se mitä se vaikuttaa.

Minulle on moni mies sanonut, että miehet oikeasti voivat rakastua vain kauniiseen naiseen, ja muu on vain teeskentelyä, että ei jäisi ilman pillua, seuraa, maksajaa, kodinkoneita ja lastentekovälin

No eikä ole. Ehkä yksi psykopaatti on voinut sanoa jotain noista, mutta hänkään ei ole kutsunut naista kodinkoneeksi tai lastentekovälineeksi, se on selkeää feministisanastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi