Nollasopimustyöntekijä ei vastaa puhelimeen
Olen yrittänyt koko viikonlopun tavoittaa soitoin ja viestein, mutta ei vastausta. Olisin pyytänyt töihin maanantaiksi. Ilmoitin hänestä jo työkkäriin, että ei ota tarjottua työtä vastaan. Täytyi taas turvautua talossa pidempään olleeseen puolipäiväiseen työntekijään.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollasopparit pitäisi kieltää lailla
Minä luulin, että ne kiellettiin kauan sitten, mutta näemmä ei.
Miksi ne pitäisi kieltää ja sillä tavalla aiheuttaa paljon harmia monelle ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lailla kieltää nämä nolla sopparit. Jos ei ole vara palkata kokoaikaista, niin firmalla ei mene hyvin.
Miksi kieltää lailla nollasopparit kun jotkut itse haluavat sellaisen? Miksi on niin vaikea tajuta, että joillekin sopii erittäin hyvin nollasoppari.
Miksi on vaikea tajuta, että niitä käytetään väärin ja suurimalle osalle ne ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lailla kieltää nämä nolla sopparit. Jos ei ole vara palkata kokoaikaista, niin firmalla ei mene hyvin.
Miksi kieltää lailla nollasopparit kun jotkut itse haluavat sellaisen? Miksi on niin vaikea tajuta, että joillekin sopii erittäin hyvin nollasoppari.
Miksi on vaikea tajuta, että niitä käytetään väärin ja suurimalle osalle ne ei sovi.
Nollasopimukset ovat yrittäjän keino siirtää yrittämisen riskiä työntekijälle ja voiton maksimointia. Riski kuuluu yrittäjälle, koska hän saa voitot onnistuessaan.
Minä luulin, että ne kiellettiin kauan sitten, mutta näemmä ei.