Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö miehen yksin tai kavereiden kanssa baariin

Vierailija
30.03.2025 |

Kun kännissä ei mitään kontrollia. Pettää välittömästi jos joku kiinnostunut ja toki kiinnostuneita aina riittää vaikk vanhasta miehestä jo kyse. Olen huomannut että sama koskee lähes kaikkia muitakin miehiä niin mietin kuinka mielellään päästätte miehenne baariin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin vakavasti haluanko olla miehen kanssa jolla ei ole kännissä mitään kontrollia mutta silti pitää juoda. 

Vierailija
2/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh hoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mähän sit mielelläni tollasen panokoneen pitäisin kotona. Mut itse asiaan vastaus,saa mennä,meillä ei melaa heilutella vierailla vesillä.

Vierailija
4/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Minun mies pysyy kotona!😡

Vierailija
5/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsisin vakavasti haluanko olla miehen kanssa jolla ei ole kännissä mitään kontrollia mutta silti pitää juoda. 

Kyllä ihmiset eroaa helposti. Mitä jos vaan ei mene sinne baariin ni ei tarvii erota. 

Vierailija
6/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun mies menee baariin kun sillä on jo nainen?

Vierailija
7/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole määrätty mieheni edunvalvojaksi, joten kysymys ei ole aiheellinen. Muuten suomalaisten aikuisten ihmisten vapauden rajoittaminen ilman oikeuden tai lääkärin päätöstä on laiton.

Vierailija
8/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vierestä nähtyä miten poikienillat päättyy kumppanien pettämiseen.

Vierailija
9/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Ei toista voi kahlita, ei minuakaan jos haluan mennä likkojen kanssa viihteelle. Luottamus molemmin puolin.

Vierailija
10/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut vierestä nähtyä miten poikienillat päättyy kumppanien pettämiseen.

Ehkä siis etsiä itselleen mies eikä poikaa

Vierailija
11/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset eroaa helposti. Mitä jos vaan ei mene sinne baariin ni ei tarvii erota. 

Alkoholiongelma ei ole kevyt syy eroon. 

Vierailija
12/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä välillä usutan miehen ulos kavereiden kanssa iltaa viettämään, harvoin käy missään. Menevät kylläkin kuuntelemaan bändejä muutaman kerran vuodessa. Aina on kotiin tullut keikan jälkeen. Joten miksi en päästäisi? Voiko toisen aikuisen menemisiä edes säännellä?

Vierailija
13/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisessa tilanteessa puhuta miehestä.

Vierailija
14/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään! Minun mies pysyy kotona!😡

Kunnes kyllästyy kahleisiin ja lähtee kerralla lopullisesti kävelemään! Tai vaihtoehtoisesti on sinun kanssaan onneton koko loppuelämänsä.

Vierailija
15/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä hän menisi itsekään. Hän tietää, että alkoholi saa käyttäytymään holtittomasti, ja on pettänyt juovuksissa aiemmissa suhteissa, joten alkoholia ottaa vain kotosalla tai minun seurassani. Käytännössä ottaa vain hyvin vähän seurassa muutenkaan, koska isompi juominen tekee hänestä ylimielisen ja riitaa haastavan toisinaan.

Vierailija
16/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsekunnioituksesi kunnossa? Miksi olet tuollaisen puolison kanssa? Jos joku on halukas pettämään, se onnistuu vaikka ruokkiksella tai kauppareissulla. Älä huijaa itseäsi. 

Vierailija
17/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista pitää epäillä ja vahtia, suhde ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
18/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin kummallista jos aikuinen mies ei saa tavata kavereitaan, heti on pettämisestä kyse. Miesparka joutuu kiehnaamaan vaimonsa kupeessa ja kontrollissa lopun elämänsä. Kamalaa on, jos mies ei saa tavata kavereitaan ja jutella heidän kanssaan omia juttujaan töistään, autoistaan ja ties mistä mikä ei minua ainakaan kiinnosta tippaakaan. Vankila tommonen avioliitto. 

Vierailija
19/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto tarkoita sitä että toisen on oltava kotinsa vankina. Ei miehen eikä vaimon. 

Vierailija
20/26 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä työpaikalla oli pääosin miehiä, erilaisia inssejä ja ekonomeja, jotka matkusti työn takia ulkomaillakin.

Kaikilla oli perhe ja irtosuhteita, myös maksullisia. Kuulin ohimennen usein kun puhuivat. Muuten olivat kyllä asiallisia, vastuullisia, hyväkäytöksisiä.

Jotkut vaimot ja lapset kävi kutsuttuina firman tapahtumissa perhepäivillä. Onnellisilta näyttivät. Ilmeisesti miehiltä onnistuu piilottaa kaikki, jollei vahingossa paljastu.