Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suuret ikäluokat auttoivat omia iäkkäitä vanhempiaan ja olettavat että nyt heidän lapset auttavat heitä... mutta
30.03.2025 |
Miten he tuntuvat täysin unohtavan että silloin heitä oli monta lasta auttamassa yhtä vanhusta ja heidän vanhempansa kuolivat nuorempina, jolloin avunantoa ei tarvittu samalla tavalla.
Esim. isälläni oli neljä sisarusta, ei ollut niin raskasta kun viisi lasta auttoi yhdessä yhtä vanhusta.
Nyt esim. mieheni ainoana lapsena joutuu auttamaan yksin omia vanhempiaan ja minä autan omia vanhempiani veljeni kanssa. Veli tosin asuu kaukana joten päävastuu on minulla. Tässä pitää siis hoitaa neljän seniorin asioita ja samaan aikaan on vielä omia alaikäisiä lapsia.
Kommentit (161)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä en tartte apua enkä halua apua. Arvokkaampana pidän kuolla paskat housuissa omassa kodissa . Mutta jos niin huonoon kuntoon menen etten oman apua pärjää niin sitten menen Sveitsiin ja nirri pois. Mieti miten paljon säästöä se tekee. Hyi olkoon teitä ku väkisin haluatte minut laitokseen tunkea . Tapan itseni mieluummin. Kukaan ei vapauttani toista kertaa enään syyttä vie!!! Haistakaa paska menkää itte sinne hyysättäväksi jos niin kerran hakuatte.