Ystävätär soitti asiakseen 'en tykkää, kun koskettelet mua'.
Ollaan siis molemmat keski-ikäisiä naisia. Minulla saattaa olla tapana joskus halata tai koskea olkapäälle hyvän ystävän elkein. Läheisiä, kun ollaan. Nyt ystävätär soitti ja tuhahti ettei tykkää siitä. Miten tästä nyt eteenpäin? Hän ilmeisesti luulee, että olen jotenkin piilolesbo joka on vielä kaapissa. Nyt täytyy yrittää välttää minkäänlaista koskemista häneen. En voi olla enää oma itseni hänen seurassaan. Tunnen, että hän pitääkin minua jotenkin vastenmielisenä, mutta ei ole face to face uskaltanut kertoa sitä.
Kommentit (105)
Sano nyt vielä, että lässytät tätimäisesti elämänohjeita alentavaan sävyyn, kun kosketat olkapäästä.
Olette erilaisia ihmisiä. Hyvä, että hän sai sanottua asiasta, tuskin hän tarkoitti loukata sinua.
En minäkään pidä siitä, että minua halataan tai minuun kosketaan, osa pahastuu käytöksestäni. Selitän heille, että ihmiset pitävät hyvin erilaisista asioistä ja pahoittelen tilannetta.
Mä en tykkää näistä vähä-älyisten provoista :(
Niin? Älä koske. Niin helppoa. Voit myös sanoa olevasi pahoillasi, kun olet aiheuttanut epämukavuutta ja että kiitos kun uskalsit siitä sanoa.
Koska näin toimii aikuinen.
Muistelen, että tämä sama aloitus on ollut täällä joskus aikoja sitten.
En ole koskaan käyttänyt kenestäkään sanaa ystävätär. Ap on outo.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Älä koske. Niin helppoa. Voit myös sanoa olevasi pahoillasi, kun olet aiheuttanut epämukavuutta ja että kiitos kun uskalsit siitä sanoa.
Aikuinen ei ala ulisemaan, jos ystävä halaa tavattaessa, vaikka se ei ihan oma juttu olisikaan.
En mäkään halua että kaikki koskettelee. Varsinkaan juopot ja ne, jotka on saaneet potkut käpälöinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ei ala ulisemaan, jos ystävä halaa tavattaessa, vaikka se ei ihan oma juttu olisikaan.
Tässä nyt ei selvästi ollut kyse vain siitä.
Dumppaa se ahdasmielinen kiukkuperse. Mä en ainakaan jaksa tuollaisia ihmisiä ollenkaan. Mä olen sellainen kuin olen, ja tuosta eteenpäin kunnioittaisin kaverin omaa tilaa lopullisesti. Kavereita nääs riittää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ei ala ulisemaan jos ystävä ei halua tulla halatuksi tai kosketelluksi.
Kenenkään ei katsot ole pakko vaan sopetua sellaiseen mikä tuntuu itsestä epämiellyttävältä ja on täysin omassa hallinnassa.
Hyvä kun sanoi sulle. Sä et ole välittänyt siitä. Ei ole väliä millaista koskettaminen on. Ystävällinen jne. Jotkut ei tykkää siitä. Se pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Dumppaa se ahdasmielinen kiukkuperse. Mä en ainakaan jaksa tuollaisia ihmisiä ollenkaan. Mä olen sellainen kuin olen, ja tuosta eteenpäin kunnioittaisin kaverin omaa tilaa lopullisesti. Kavereita nääs riittää kyllä.
Nääs. Sillä voisi korvata niin-jankutuksen. HALAUS PÄÄLLE JA SUUKKOSIA.
Nääs
Tee näkemisen suhteen miltä itsestä tuntuu hyvältä.
Ja olen itsekin halaaja/olkapääkoskija, mutta voin olla oma itseni ilman, että noita asioita teen, kun tiedän ettei joku tykkää yllättävästä koskemisesta. Ei tuo piirre kuitenkaan ole minussa niin hallitseva.
Minulla on yksi tuttu, joka kanssa halaa liikaa. Olen tarkka reviiristä ja tämä tuttu ei ole ihan läheisin ystävä. Minusta olisi kivaa, jos kysyisi suoraan, saako halata. Silloin jo tekisi mielikin halata, kun toinen ei vaan tunge reviirille pyytämättä. Ja silloinkin semmoinen lyhyt halaus, ei sellainen että keuhkot pusertuvat ruttuun. :) Ihmisillä voi olla tosi erilaiset reviirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ei ala ulisemaan jos ystävä ei halua tulla halatuksi tai kosketelluksi.
Kenenkään ei katsot ole pakko vaan sopetua sellaiseen mikä tuntuu itsestä epämiellyttävältä ja on täysin omassa hallinnassa.
Jep. Onneksi jostain halaamisesta ulisijoiden eli selvästikin latvalahojen kanssa ei ole mikään pakko olla ollenkaan tekemisissä.
Kaverisi on joku erityisherkkä lumihiutale. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei katsot ole pakko vaan sopetua sellaiseen mikä tuntuu itsestä epämiellyttävältä ja on täysin omassa hallinnassa.Jep. Onneksi jostain halaamisesta ulisijoiden eli selvästikin latvalahojen kanssa ei ole mikään pakko olla ollenkaan tekemisissä.
Halaajaulisijan aamusanoma.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaikesta ulisevia hysteerikkoja ei todellakaan jaksa yhtään. Onneksi sellaisia ei ole lähipiiriin sattunutkaan, liikkuvat ilmeisesti täysin erilaisissa piireissä (jos liikkuvat ylipäänsä missään).
Eka väärin (tuskin helppoa ap:lle)
Toka oikein tarkennuksella "useimpia".