Ystävätär soitti asiakseen 'en tykkää, kun koskettelet mua'.
Ollaan siis molemmat keski-ikäisiä naisia. Minulla saattaa olla tapana joskus halata tai koskea olkapäälle hyvän ystävän elkein. Läheisiä, kun ollaan. Nyt ystävätär soitti ja tuhahti ettei tykkää siitä. Miten tästä nyt eteenpäin? Hän ilmeisesti luulee, että olen jotenkin piilolesbo joka on vielä kaapissa. Nyt täytyy yrittää välttää minkäänlaista koskemista häneen. En voi olla enää oma itseni hänen seurassaan. Tunnen, että hän pitääkin minua jotenkin vastenmielisenä, mutta ei ole face to face uskaltanut kertoa sitä.
Kommentit (105)
Hän ei ole hyvä ystäväsi ei edes ystävä, unohda tuollaine "läheisyyskammoinen", tulee vaan jatkossa harmia.
Kyllä toista ihmistä pitää lukea, ilmeisesti et osaa sitä tehdä ja ystäväsi on siitä jopa loukkaantunut. Ystävyydessä voi myös sanoa asioita suoraan.
Poskisuudelmat ovat vielä kamalampi tapa, en tykkää yhtään. Olen pöpökammoinen ja jotkut oikein "pussaavat" ja se on kamalaa. On kohteliasta minusta kysyä ensin, sopiiko halata tai pussata, mikäli se ei lähtökohtaisesti kuulu maan tapakulttuuriin.
Tuo läheisyys on hassu juttu, joitakin ystäviä halaa mielellään, mutta sitten ovat nämä etäisemmät, jotka suurieleisesti pakkohalaavat - ja pussaavat. Se tuntuu aina tosi kiusalliselta.
Mulle on ok halata tai koskea olkaoäähän ystävien kesken. Yhden ystäväni äiti oli kuollut ja kun halasin häntä niin hän laittoi kätensä meidän väliin. Tajusin kerrasta, ettei hän halua halata. En ottanut itseeni, vaan tajusin, että hän ei tykkää.
Etkö ap sä huomaa muiden reaktiota sun kosketteluun, ei tollasesta pitäis enää keski-iässä jotuu käymään keskusteluja? Miten sä vedit koko jutun jotenkin lesbouteen, kyse on rajoista.