Ystävätär soitti asiakseen 'en tykkää, kun koskettelet mua'.
Ollaan siis molemmat keski-ikäisiä naisia. Minulla saattaa olla tapana joskus halata tai koskea olkapäälle hyvän ystävän elkein. Läheisiä, kun ollaan. Nyt ystävätär soitti ja tuhahti ettei tykkää siitä. Miten tästä nyt eteenpäin? Hän ilmeisesti luulee, että olen jotenkin piilolesbo joka on vielä kaapissa. Nyt täytyy yrittää välttää minkäänlaista koskemista häneen. En voi olla enää oma itseni hänen seurassaan. Tunnen, että hän pitääkin minua jotenkin vastenmielisenä, mutta ei ole face to face uskaltanut kertoa sitä.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Jos et voi tavata toista tai olla tekemisissä ilman koskettelua tmv. mistä toinen ei pidä niin älä ole tekemisissä. Maailma eivätkä muut ihmiset pyöri juuri sinun prsereikäsi ympärillä ja toisilla on oikeutensa rajojensa asettamiseen, pidit sinä siitä tai et.
Olipa rumasti kommentoitu asialliseen viestiin!
Onhan tuossa selvästi jotain häikkää, jos ap kokee tarpeelliseksi kosketella.
Itse asunut Espanjassa.Siellä joka aamu töihin tullessa jokainen suukottelee poskisuukkoja hyvän huomenen kunniaksi.
Tämä tapa on jäänyt minulle, olen spontaani
.Ei täällä Saa olla niin lähellä, heti katsotaan että tuo on outo.
Vierailija kirjoitti:
Itse asunut Espanjassa.Siellä joka aamu töihin tullessa jokainen suukottelee poskisuukkoja hyvän huomenen kunniaksi.
Tämä tapa on jäänyt minulle, olen spontaani
.Ei täällä Saa olla niin lähellä, heti katsotaan että tuo on outo.
No et hitossa kyllä saa mennä nuoleskelemaan ketään, mitä ihmettä?
Aluksi sanon, että minä EN pidä koskemisesta ja olen näitä stereotyyppisiä suomalaisia, jotka seisovat bussipysäkilläkin kolmen metrin päässä muista.
Mutta tuntuu uskomattomalta - vaikkakin AV:lle ihan tyypilliseltä - että ap on noiden tietojen pohjalta leimattu joksikin sairaalloiseksi hiplaajaksi joka kähmii kaveriaan ahdistavasti.
Ap oman kertomansa mukaan joskus halaa läheisiä ystäviään ja joskus koskee olkapäälle. Väitättekö ihan pokkana, ettette tunne ihan normaaleja ihmisiä, jotka halaavat tavatessaan tuttavia ja keskustellessaan joskus tehostavat sanomisiaan koskemalla olkapäätä tai käsivartta?
Totta kai tällainen ihmistyyppi on joidenkin mielestä ärsyttävä. Ja totta kai näidenkin ihmisten tulee lopettaa koskemasta, jos niin vaaditaan. Mutta mitään epänormaalia se ei ole. Äly hoi nyt taas.
Jospa ap:n hengitys tuoksuu kissanlihakeitolta?
Ystävättäresi on kasvanut ympäristössä, jossa ei olla halattu. Koskettelu ei ole hänelle luonnollista.
Itseäni haittaa vain etelän lomilla, kun miespuoliset tarjoilijat istuessani ravintolassa koskettelee paljaita harteitani. Sellaiseen ei ole Suomessa tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä pakkohalailijoista kyllä tulee joskus vähän piilolesbot vibat. :-D
Kun ne on miehiä, raiskarifibat.
Fibat 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 On melko noloa käyttää slangia ymmärtämättä mitä edes kirjoittaa🤦🏼
No, onhan se nyt jonkinasteinen fiba mennä raiskaamaan joku.
Tavatessa voi halata, mutta tuollainen olkapäähän koskettelu on jo liikaa. En tykkäis.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi sanon, että minä EN pidä koskemisesta ja olen näitä stereotyyppisiä suomalaisia, jotka seisovat bussipysäkilläkin kolmen metrin päässä muista.
Mutta tuntuu uskomattomalta - vaikkakin AV:lle ihan tyypilliseltä - että ap on noiden tietojen pohjalta leimattu joksikin sairaalloiseksi hiplaajaksi joka kähmii kaveriaan ahdistavasti.
Ap oman kertomansa mukaan joskus halaa läheisiä ystäviään ja joskus koskee olkapäälle. Väitättekö ihan pokkana, ettette tunne ihan normaaleja ihmisiä, jotka halaavat tavatessaan tuttavia ja keskustellessaan joskus tehostavat sanomisiaan koskemalla olkapäätä tai käsivartta?
Totta kai tällainen ihmistyyppi on joidenkin mielestä ärsyttävä. Ja totta kai näidenkin ihmisten tulee lopettaa koskemasta, jos niin vaaditaan. Mutta mitään epänormaalia se ei ole. Äly hoi nyt taas.
Tunnen vaikka kuinka monta ja olen itsekin sellainen, mutta en tunne ketään, joka tekee niin silloin, kun on selvää, että vastapuoli ei halua kosketusta ja pitäisi jotenkin oikeutuksenaan koskea "koska mä olen koskettelijatyyppi".
Emmä usko. Sanoisiko kukaan tuollaista suoraan?
Ja avautuisiko vastapuoli sitten täällä??
Miespuolinen ap on tyyppi, joka ei ymmärrä suostumusta ja "pitääkö nykyään tehdä sopimus ennen seksiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et voi tavata toista tai olla tekemisissä ilman koskettelua tmv. mistä toinen ei pidä niin älä ole tekemisissä. Maailma eivätkä muut ihmiset pyöri juuri sinun prsereikäsi ympärillä ja toisilla on oikeutensa rajojensa asettamiseen, pidit sinä siitä tai et.
Täällä on niin sivistymättömiä kommentteja että olisi jo paikallaan, että modet puhdistaisivat pois paskan änkyttäjät ja muut hullut. Oma nimi kommentin yhteyteen.
Minusta olisi todella ahdistavaa tuossa tilanteessa. Seisoisin paniikissa viiden metrin päässä vastaedes edes ettei vahingossa koske toiseen. Kahvikupinkin laittaisin pöydälle ettei sormet koske tai jos hänellä olisi synttärit,laskisi lahjan maahan ja peruutaisin ettei tulisi ihokontaktia.
Onneksi omat kaverit ei pahastu jos taputan olkapäälle että Hei katso tonne tms .
Sen voi ihan siinä halaustilanteesta ilmaista että sori mä en ole halailutyyppiä.Tai kertoa toiselle sen jälkeen . Lapsellista ja omituista hautoa tuollaista kunnes viimein ylllättäin ottaa asiakseen soittaa ja sanoa et mä en muuten yhtään kuule tykänny kun sä kerran kuukausi sittten vai koska se ny oli niin halasit ja kosketit olakapäähänkin mennessäsi.
Pysyisin kaukana tuollaisista soittelijoista.
Ole tosi varovainen, pysy ihan fyysisesti etäällä tuosta soittelijasta, jos voit. Seuraavaksi voit olla esimiehen puhuttelussa ahdistelusta tai työpaikkakiusaamisesta jossa aiheutit "pahan olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin sivistymättömiä kommentteja että olisi jo paikallaan, että modet puhdistaisivat pois paskan änkyttäjät ja muut hullut. Oma nimi kommentin yhteyteen.
Mene sitten vaikka vttuun siitä änkyttämästä pskaa ja esittelemästä sivistymättömyyttäs. Sua estä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävän selkeästi sanottu että latvamoro ap ja muut kaltaisensa asian ymmärtää. Kermaprseet ym. uniikit lumihiutaleet menköön uuniin itkemään.
Miten tästä eteenpäin? NO ET KOSKETTELE SITÄ. Seuraava....
Aikuinen ihminen (vieläpä joku joka on muka ystäväsi) ei muka pysty kertomaan face to face tuollaista? Outo hiippari.
Fibat 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 On melko noloa käyttää slangia ymmärtämättä mitä edes kirjoittaa🤦🏼