Seiska: Riikka Purran villi ja estoton tanssi vaaliteltalla tallentui videolle!
Kädet ja jalat heiluivat villisti ja muissa maailmoissa olleen oloinen Purra teki myös haarahypyn, eli niin sanotun Muskin X -hypyn tapaista liikehdintää.
Koko video Riikan villistä tanssista:
https://www.seiska.fi/kotimaa/villi-video-riikka-purra-riehaantui/16594…
Kommentit (1579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös ihan kummallinen kunniakäsitys et nainen saa aukoa päätään loputtomiin mut mies ei saa silti tehä mitään mikä lopettais sen.
En mä ainakaan allekirjota tommosta sääntöä. Se on vähän niinku Ukraina ei saa iskeä Moskovaan mut Venäjä saa iskeä Kiovaan. Ei kovin reilua.
Kunniakäsitys on persuille tuntematon. Tästä sen näkee, miksi persut kannattaa jättää äänestämättä yhtään mihinkään.
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä väkivaltaa, koska jäävät itse verbaalisesti alakynteen. Tyhmä vastaa väkivallalla, koska muutakaan keinoa hänellä ei ole.
Vai oisko niin et naiset soittaa suutansa ja sit miesten pitää tehdä se mitä tarvii että se loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös ihan kummallinen kunniakäsitys et nainen saa aukoa päätään loputtomiin mut mies ei saa silti tehä mitään mikä lopettais sen.
En mä ainakaan allekirjota tommosta sääntöä. Se on vähän niinku Ukraina ei saa iskeä Moskovaan mut Venäjä saa iskeä Kiovaan. Ei kovin reilua.
Mieti tuota sitten kun pääset nyrkkietäisyydelle yhdestäkään naisesta.
Uskallatko sä tulla mua nyrkkietäisyydelle?
Anna nimi ja osoite. Uhittelevat pikkupojat ovat söpöjä. On niille ennenkin tapoja opetettu.
Jäähypenkille tuollainen kiukutteleva ja uhitteleva kakara joutaisi.
päälle perinteistä vitsaa pakaramäelle
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen persu täällä uhittelemassa. Heikkolahjainen ei pärjää keskustelemalla, niin aletaan uhkailla väkivallalla.
Eiku täs koitetaan opettaa semmosta kunniotusta toista osapuolta kohtaan ettei kirjotella sekkejä mitä ei pystytä lunastamaan
Kuinka paljon muskottipähkinää siihen Purran pyttipannuun kuuluu laittaa? Entäs sienet, tuskin ryöpätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunniakäsitys on persuille tuntematon. Tästä sen näkee, miksi persut kannattaa jättää äänestämättä yhtään mihinkään.
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä väkivaltaa, koska jäävät itse verbaalisesti alakynteen. Tyhmä vastaa väkivallalla, koska muutakaan keinoa hänellä ei ole.
Vai oisko niin et naiset soittaa suutansa ja sit miest
Kannattaa olla kuulolla kun perspoika avaa ajatusmaailmaansa, naiset. Vaaliuurnille mars!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Va
Ajatteletko sä niin et ihminen saa soittaa suutansa loputtomiin mut sille ei saa tehdä mitään et se lopettais sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oisko niin et naiset soittaa suutansa ja sit miest
Mitäs muuta sinne 1600-luvulle kuuluu? Onko rutto kovasti kolkutellut? Joko viidestoista vaimo on hakattu hengiltä vai kuoliko lapsivuoteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä väkivaltaa, koska jäävät itse verbaalisesti alakynteen. Tyhmä vastaa väkivallalla, koska muutakaan
Kyllä. Sähän voit poistua helposti paikalta. Ole hyvä neuvosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Va
1600-luvulla oli maailma kohdillaan. Sillon ei räkytetty naamattomana netissä vaan haastettiin kaksintaisteluun jos toinen loukkas toisen kunniaa.
Ehkä vaali-iltana ennakkoäänien laskennan tulosten selvittyä muuvit eivät ole yhtä riehakkaat. Tai mistäs minä tiedän minkälaisen jytkyn tuo vatkaus tuokin tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä väkivaltaa, koska jäävät itse verbaalisesti alakynteen. Tyhmä vastaa väkivallalla, koska muutakaan
Persupoika puhumassa kunniasta naurattaa lähes yhtä paljon kuin riikkuli joraamassa.
Ihanaa! Nyt lähti Suomi nousuun! Kahden vuoden päästä kysellään missä olit kun Riikkulin piripolkka pisti työllisyyskäyrät sojottamaan kohti taivaita. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä väkivaltaa, koska jäävät itse verbaalisesti alaky
Vasennistolaistytöllä ei oo mitään kunniaa. Ja se on just saanu tonmosen kasvatuksen kotona et se saa sanoa mitä tahansa miehille mut kukaan mies ei saa lyödä sitä.
Persun mielestä ei saisi kommentoida lainkaan, kun heidän oma kärkipoliitikko nolaa itsensä julkisesti. Uhoaa ja uhkailee hakkaavansa suunsoittajat, myös naiset.
Siis meillä on maan lakiin kirjattu sananvapaus. Sen lisäksi poliitikkojen ja päättäjien toimintaa työssään saa ja pitääkin kritisoida, koska meillä on demokratia, vaikka oikeisto mielellään pitääkin itseään kaiken arvostelun yläpuolella.
Riikan sekotanssi tapahtui vieläpä töissä, vaaliteltalla, keskellä kirkasta päivää, julkisella paikalla, äänestäjien edessä. Marin sentään tanssi vapaalla ja yksityisasunnossa. Eipä silloin uhattu hakata ketään, kun siitä irvailtiin. Kertoo paljon persuäänestäjistä ja koko puolueesta.
Riikan tanssiliikkeistä paljastuu tosi huono lihaskunto ja niiden olematon hallinta. Näyttäis siltä että alakerran lihakset on huonossa kunnossa. Ei seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Persun mielestä ei saisi kommentoida lainkaan, kun heidän oma kärkipoliitikko nolaa itsensä julkisesti. Uhoaa ja uhkailee hakkaavansa suunsoittajat, myös naiset.
Siis meillä on maan lakiin kirjattu sananvapaus. Sen lisäksi poliitikkojen ja päättäjien toimintaa työssään saa ja pitääkin kritisoida, koska meillä on demokratia, vaikka oikeisto mielellään pitääkin itseään kaiken arvostelun yläpuolella.
Riikan sekotanssi tapahtui vieläpä töissä, vaaliteltalla, keskellä kirkasta päivää, julkisella paikalla, äänestäjien edessä. Marin sentään tanssi vapaalla ja yksityisasunnossa. Eipä silloin uhattu hakata ketään, kun siitä irvailtiin. Kertoo paljon persuäänestäjistä ja koko puolueesta.
Saa eri mieltä olla. Jos te sanoisitte vaan että joku poliitikko on todella huono politiikko teidän mielestä niin se ois ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Puhutaanko SOTE-leikkauksista?
"💃💃"
2miljardin lisäys ei ole leikkaus Sote joka viisaiden varoituksista huolimatta runnottiin sosoalistihorojen toimesta on jokaisen nähtävillä tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä v
Niin minun isäni minut tosiaan kasvatti. Kiitos, isä, sinne jonnekin.
A) opetteles väkivaltainen persuli kirjoittamaan. Mars takaisin peruskoulun penkille.
B) oikeuslaitos ottaa kyllä kaltaisiltasi luulot pois, mikäli äidyt väkivaltaiseksi. Tervemenoa vaan kaltereiden taakse muiden persujen seuraan. Bye.
No sitten vaan nimi ja osoite tohon. Mulla on huomenna hyvin aikaa töiden jälkeen.