Seiska: Riikka Purran villi ja estoton tanssi vaaliteltalla tallentui videolle!
Kädet ja jalat heiluivat villisti ja muissa maailmoissa olleen oloinen Purra teki myös haarahypyn, eli niin sanotun Muskin X -hypyn tapaista liikehdintää.
Koko video Riikan villistä tanssista:
https://www.seiska.fi/kotimaa/villi-video-riikka-purra-riehaantui/16594…
Kommentit (1579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Miks pitäs kysyä leikkauksista? Onko tuo itseprojektio et kaikki ois köyhiä pummeja niinku sinä?
Ei mitenkään pidä. Voi kysyä vaikka pervoilusta, jos on persu. Kukin kysyy siiitä mikä kiinnostaa, pikkuinen.
Mä oon päässy 40 vuoden ikään nostamatta mitään sosiaalitukia niin kyllä sunki ois pitäny päästä, pikkuhiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta lukea tällaista henkilöönkäyvää kommentointia. Käyttäydyttekö näin omia sukulaisia ja ystäviä kohtaan?
Joo? Olen ottanut mallia Purrasta
Ois kiva joskus nähä teitä persuvihaajia naama naamaa vasten. Katotaan uskaltaisitko soittaa poskea samanlailla ku oiski vastassa 197cm 118kg mies niinku minä. Vai tykkäätkö huudella puskista ku oot pikku hiiri?
No no, et kai sinä rehtinä persuna hakkaisi itseäsi paljon pienikokoisempaa naista? Eiku.... :D
Miksen hakkaisi? Nussinhan minä äitiänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa riikka purran haastattelu.
Vastaavaa analyysiä ei kuuler koskaan kommunistien suusta.
Suomessa on aika vähän kommunisteja, joten olen yllättynyt jos näen yleensä minkäänlaisia analyysejä niiltä.
Miten niin on? Kommunistithan olivat viime hallituksessakin ja pahimmassa tapauksessa seuraavassakin. Monet demarit ja vihreätkin ovat aatemaailmaltaan kommunisteja. ja kommunisteista ainakin Anna Kontula on monta kertaa antanut aivan ääliöitä kommentteja julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten sairasta sakkia täällä kommentoimassa. Kaikki taitavat kuulua vasemmiston tai vihreiden puoluetoimistoon.
Tällä palstalla kyllä tulee selkeästi ilmi miten sairaita vihervassarit ovat päästään.
Persut varmaan haluaa, että poliitikkoja kohdellaan yhdenvertaisesti näissä asioissa. Kohdellaan nyt sitten piripäätä samoin kuin persut kohtelivat Marinia. On tärkeää olla johdonmukainen.
Tämä juuri. Muistelkaapa minkälaista keskustelu oli silloin. Aika hiton kaukana mistään asiallisesta.
Ai niin. Persuilla on valikoiva muisti ja tykkäätte uhriutua, kun joku teidän omista onkin mediassa mokailtuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on merkillepantavaa tuossa videossa, että Riikka ei ota tanssiessaan minkäänlaista kontaktia tähän nuoreen mieheen, vaikka mies tekee sellaisia eleitä että haluaisi tanssia Riikan kanssa. Siis siinä mielessä että oltaisiin vastakkain vaikka välimatkankin päässä ja otettaisiin katsekontakti. Riikka pyörii ihan itsekseen. Vasta kun mies sanoo hänelle jotain, katsekontakti syntyy.
Niinpä, on ihan omissa maailmoissaan. Videolla kanssa yksi mies pyytää Purraa lopettamaan ja sanoo, että on asiaa hänelle. Purra vaan jatkaa tamppaamista ja hyppimistä.
En minäkään yksin tanssiessani ota koskaan mitään kontaktia kehenkään, vaan keskityn ja eläydyn täysin vain siihen
Sinä saat olla toki tyytyväinen vaikka millaiseen esiintymiseen hyvinvointivaltiota juuri tuhoavalta vvm:ltä. Saat asettaa omat rajasi vapaasti vaikka kainalopieruihin. Mulla se rima on vähän korkeemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta lukea tällaista henkilöönkäyvää kommentointia. Käyttäydyttekö näin omia sukulaisia ja ystäviä kohtaan?
Ois kiva joskus nähä teitä persuvihaajia naama naamaa vasten. Katotaan uskaltaisitko soittaa poskea samanlailla ku oiski vastassa 197cm 118kg mies niinku minä. Vai tykkäätkö huudella puskista ku oot pikku hiiri?
No no, et kai sinä rehtinä vihreänä hakkaisi itseäsi paljon pienikokoisempaa naista? Eiku.... :D
Miksen hakkaisi? Nussinhan minä äitiänikin.
Weird flex but ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no, et kai sinä rehtinä persuna hakkaisi itseäsi paljon pienikokoisempaa naista? Eiku.... :D
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko sä poskea samanlailla sillon. Ei se sillenkään mee et naiset saa räkyttää turpaansa loputtomiin mu
Ymmärrän että rikoslaki ei sinua persuna kiinnostele. Onnea sillä tiellä ja sulkaa hattuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko sä poskea samanlailla sillon. Ei se sillenkään mee et naiset saa räkyttää turpaansa loputtomiin mu
Saa siinä vastata samalla mitalla verbaalisesti, mutta viittaat reppana ilmeisesti fyysiseen väkivaltaan. Semmoista se on, kun äo on kengännumeron tasoa. Sanoilla tai älyllisesti ei pärjää, niin pitää turvautua väkivaltaan.
Hyi miten vajaalta tuo näyttää sätkiessään tuolla videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten sairasta sakkia täällä kommentoimassa. Kaikki taitavat kuulua vasemmiston tai vihreiden puoluetoimistoon.
Tällä palstalla kyllä tulee selkeästi ilmi miten sairaita vihervassarit ovat päästään.
Persut varmaan haluaa, että poliitikkoja kohdellaan yhdenvertaisesti näissä asioissa. Kohdellaan nyt sitten piripäätä samoin kuin persut kohtelivat Marinia. On tärkeää olla johdonmukainen.
Tämä juuri. Muistelkaapa minkälaista keskustelu oli silloin. Aika hiton kaukana mistään asiallisesta.
Ai niin. Persuilla on valikoiva muisti ja tykkäätte uhriutua, kun joku teidän omista onkin mediassa mokailtuaan.
Älkää kirjotelko naamalla (tai tässä tapauksessa naamattomana) shekkejä mitä perse ei pysty lunastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Kansalaiset: Hei Riikka, meillä olisi kysyttävää ja asiaa.
Riikkuli: I'M A BARBIE GIRL!! 💃💃💃
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko sä poskea samanlailla sillon. Ei se sillenkään me
Nää kommentit täällä ei oo mitään varsinaisesti älyllä tai sanalla pärjäämistä.
Sitten odotellaan miten Riikka uhriutuu, kun vain sosialistit saa tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Silmät vaan kiinni, niin ei tarvitse nähdä huolestuneiden kansalaisten kasvoja kenen varpaita vähän talloo tampatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko sä poskea samanlailla sillon. Ei se sillenkään me
Sun pituus ja paino on kengännumeron tasoa. Sit jos joskus joutusit vastamaaan sanoistas alkaisit vaan itkeä.
Haluaisin upottaa kieleni hänen sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko SOTE-leikkauksista?
"💃💃"
Tuo on myös ihan kummallinen kunniakäsitys et nainen saa aukoa päätään loputtomiin mut mies ei saa silti tehä mitään mikä lopettais sen.
En mä ainakaan allekirjota tommosta sääntöä. Se on vähän niinku Ukraina ei saa iskeä Moskovaan mut Venäjä saa iskeä Kiovaan. Ei kovin reilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko
Mee sä lukemaan vaikka scriptaa.