Tunnetko yhtään akateemista 30- naista jolla yli 5k tulot paino alle 56kg joka olisi nyt sinkkuna?
Tunnetko yhtään akateemista 30- naista jolla yli 5k tulot paino alle 56kg joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No, en tosiaan tiedä mitä kaverit painaa. Toisekseen paino ei kerro kuin suuntaviivoja siitä onko ihminen hoikka vai ei. Kolmanneksi on ihan eri painaa 56kg ja olla 150cm kuin 170cm.
Mutta it-alalla, kun ollaan niin kaikilla kavereilla on sen 5t palkka. Aika normia, kun on kokemusvuosia kuitenkin takana. Sinkku kukaan ei kyllä ole. Mutta vaikka olisikin, niin ei olisi kiinnostunut ihmisestä, jota kiinnostaa toisen paino.
Ok. Mua ei kiinnosta ihmiset jotka ei oo kiinnostuneet mistään.
Olen 59 kg, 34 vuotias,tulot alle 10 000 vuodessa, LOL LOL LOL LOL:D
Tunnen ja olen itsekin kuvauksen mukainen, mutta mitä sitten?
Mä tunnen pari sinkkua, mut ne molemmat on kyllä miehiä, Itseasiassa mä olen niistä toinen.
Mitä sä sillä painotiedolla teet? Painokin on niin paljon kiinni ihmiset ruumiinrakenteesta ja lihasmassasta(jota naisillakin on!). Kaksi saman pituista ja painoista voivat näyttää aivan erilaisilta, kun toisella se 56kg on ihan normipaino, kun toinen taas näyttää riutuneelta ja liian laihalta.
akaeemisuus on perseestä
tv työtön 2 maisteritutkinnon akateemikko
menossa taas ruokajonoon tänään ja sitten taas kotiin pakkasessa masentumaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä painotiedolla teet? Painokin on niin paljon kiinni ihmiset ruumiinrakenteesta ja lihasmassasta(jota naisillakin on!). Kaksi saman pituista ja painoista voivat näyttää aivan erilaisilta, kun toisella se 56kg on ihan normipaino, kun toinen taas näyttää riutuneelta ja liian laihalta.
I HAVE A DREAM.
Jos painaa alle 56 niin on joko tosi lyhyt tai sitten alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa alle 56 niin on joko tosi lyhyt tai sitten alipainoinen.
165cm ja 56 on vielä ihan normipainon rajoissa. En nyt kutsuisi tosi lyhyeksi.
En. Suomessa palkka maksetaan euroissa, ei kiloissa.
Tunnen! Ei ole kasvoiltaan kovin nätti tai ollenkaan viehättävä, oikein mukava näin kaverina kyllä. Luonnekin sellainen äijämäinen hiukan, jostain syystä miehet karttavat vaikka miespuolisia tuttuja/kavereita hänellä on useita.
Siinä on myös kohtaanto-ongelma eli muutama mies joka häntä ihan lähestyny ei kiinnosta tätä kaveriani (ihan syystä, omituinen jotenkin creepy luonne viimeisimmällä)
Muutaman viikon tapailu hänellä oli työpaikalta löytämän miehen kanssa mutta se kaatui kun mies halusi vielä yrittää exänsä kanssa. Ihan normaaleja pariutumisikäisten naisten ongelmia siis..
Meidän toimistolla työskentelee kyllä useampikin tällainen suunnittelija
Haluat siis deittailla jotain suurituloista kääpiötä?
No, en tosiaan tiedä mitä kaverit painaa. Toisekseen paino ei kerro kuin suuntaviivoja siitä onko ihminen hoikka vai ei. Kolmanneksi on ihan eri painaa 56kg ja olla 150cm kuin 170cm.
Mutta it-alalla, kun ollaan niin kaikilla kavereilla on sen 5t palkka. Aika normia, kun on kokemusvuosia kuitenkin takana. Sinkku kukaan ei kyllä ole. Mutta vaikka olisikin, niin ei olisi kiinnostunut ihmisestä, jota kiinnostaa toisen paino.