Seiska: Riikka Purran villi ja estoton tanssi vaaliteltalla tallentui videolle!
Kädet ja jalat heiluivat villisti ja muissa maailmoissa olleen oloinen Purra teki myös haarahypyn, eli niin sanotun Muskin X -hypyn tapaista liikehdintää.
Koko video Riikan villistä tanssista:
https://www.seiska.fi/kotimaa/villi-video-riikka-purra-riehaantui/16594…
Kommentit (1579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta lukea tällaista henkilöönkäyvää kommentointia. Käyttäydyttekö näin omia sukulaisia ja ystäviä kohtaan?
Joo? Olen ottanut mallia Purrasta
Ois kiva joskus nähä teitä persuvihaajia naama naamaa vasten. Katotaan uskaltaisitko soittaa poskea samanlailla ku oiski vastassa 197cm 118kg mies niinku minä. Vai tykkäätkö huudella puskista ku oot pikku hiiri?
No no, et kai sinä rehtinä persuna hakkaisi itseäsi paljon pienikokoisempaa naista? Eiku.... :D
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko
Sun jutut on luokkaa ala-asteen koulukiusaaja. Hae apua noihin sun aggressioihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös ihan kummallinen kunniakäsitys et nainen saa aukoa päätään loputtomiin mut mies ei saa silti tehä mitään mikä lopettais sen.
En mä ainakaan allekirjota tommosta sääntöä. Se on vähän niinku Ukraina ei saa iskeä Moskovaan mut Venäjä saa iskeä Kiovaan. Ei kovin reilua.
Mieti tuota sitten kun pääset nyrkkietäisyydelle yhdestäkään naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Miks pitäs kysyä leikkauksista? Onko tuo itseprojektio et kaikki ois köyhiä pummeja niinku sinä?
Ei mitenkään pidä. Voi kysyä vaikka pervoilusta, jos on persu. Kukin kysyy siiitä mikä kiinnostaa, pikkuinen.
Mä oon päässy 40 vuoden ikään nostamatta mitään sosiaalitukia niin kyllä sunki ois pitäny päästä, pikkuhiiri.
Riikka: mitä, oot elänyt luksuselämää, siis pitää leikata sunkin palkkaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös ihan kummallinen kunniakäsitys et nainen saa aukoa päätään loputtomiin mut mies ei saa silti tehä mitään mikä lopettais sen.
En mä ainakaan allekirjota tommosta sääntöä. Se on vähän niinku Ukraina ei saa iskeä Moskovaan mut Venäjä saa iskeä Kiovaan. Ei kovin reilua.
Uskallatko sä tulla mua nyrkkietäisyydelle?
Täällä on ilmeisesti tosi estoista, jäyhää ja yksitotista porukkaa, jos tuota tanssia pidetään suorastaan riehumisena! :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Miks pitäs kysyä leikkauksista? Onko tuo itseprojektio et kaikki ois köyhiä pummeja niinku sinä?
Ei mitenkään pidä. Voi kysyä vaikka pervoilusta, jos on persu. Kukin kysyy siiitä mikä kiinnostaa, pikkuinen.
Mä oon päässy 40 vuoden ikään nostamatta mitään sosiaalitukia niin kyllä sunki ois pitäny päästä, pikkuhiiri.
Riikka: mitä, oot elänyt luksuselämää, siis pitää leikata sunkin palkkaas.
Riikka on 48. Se on isompi luku ku 48. Matematiikkaa apukoululaiselle
Vierailija kirjoitti:
Kunniakäsitys on persuille tuntematon. Tästä sen näkee, miksi persut kannattaa jättää äänestämättä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nimi ja osoite. Uhittelevat pikkupojat ovat söpöjä. On niille ennenkin tapoja opetettu.
Riikka on suomen parhaita amatööri tanssijoita. Jos olet samaa mieltä pistä miinus peukku. Kiitos🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunniakäsitys on persuille tuntematon. Tästä sen näkee, miksi persut kannattaa jättää äänestämättä yhtään mihinkään.
Juuri näin. Tuosta on rivien välistä luettavissa, että kunniakäsityksestä jauhavan mielestä on ok kohdistaa naisiin fyysistä väkivaltaa, koska jäävät itse verbaalisesti alakynteen. Tyhmä vastaa väkivallalla, koska muutakaan keinoa hänellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nimi ja osoite. Uhittelevat pikkupojat ovat söpöjä. On niille ennenkin tapoja opetettu.
Eiku laita sä tähän niin mennään treffeille. Sä muuten sen jälkeen silmät punasena pyydät anteeks multa ja perussuomalaisilta, voin luvata sen 😆. Tästä maasta ei löydy oppositiopuolueiden kannattajaa jolle jäisin fyysisesti alakynteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäähypenkille tuollainen kiukutteleva ja uhitteleva kakara joutaisi.
1164: eli et uskalla. Asiahan on sitten harvinaisen selvä 👍.
Ah mä niin odotan ensi viikon Kovan viikon illan jaksoa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäähypenkille tuollainen kiukutteleva ja uhitteleva kakara joutaisi.
Tää 197cm ja 118kg kakara laittaa sut itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Niin miehethän ei saa aukoa päätään 🤔😄 eiku
Vierailija kirjoitti:
1164: eli et uskalla. Asiahan on sitten harvinaisen selvä 👍.
Mä en koskaan kieltäydy tansseista vihervasemmistolaisten kans. Koska aina ne on päättyny vastapuolen itkuun.
Tyypillinen persu täällä uhittelemassa. Heikkolahjainen ei pärjää keskustelemalla, niin aletaan uhkailla väkivallalla.
Aika vaisua Marinin kokkelibiittiin nähden, kyllä jauhojengi veti paremmin, toki niillä oli viiivaa ja brenkkua alla...
Miten tuon erottaa piritorilla päivystävästä porukasta? Aivan, ei mitenkään.