Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!

Vierailija
28.03.2025 |

Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva. 

Kommentit (316)

Vierailija
141/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis älkää roudatko ristiäisiin isäntäväelle tuntemattomia ystäviänne/deittejänne/poikkiksia/tyttiksiä/ vakipanoja   käsipuolessanne.

Lapseni ristiäisiin kutsuin serkkuni. Hän tuli minulle tuntemattoman miesystävänsä kanssa sinne. Olin kutsunut siis serkkuni. Pikkasen oudoksuin, kun en tiennyt sen tyypin nimeä edes.

Miksi se tuntematon poikkis on kutsuttu juhliin, jos häntä ei haluta paikalle? Ap kertoi, että miesystäväkin oli kutsuttu. 

Koska niin ns. kuuluu tehdä, jos tiedetään tällaisen miesystävän olemassaolosta. Olisi epäkohteliasta kutsua vain AP. En minäkään uutena naisystävänä haluaisi ryhtyä tutustumaan miesystävän sukuun osallistumalla ristiäisiin. Ristiäiset on minun mielestäni vain ihan lähimmille, isovanhemmille, vanhempien sisaruksille ja kummeille järjestettävä tilaisuus, jossa vauva on pääosassa. Sukulaisiin varmasti tutustuu parhaiten sukujuhlissa, vaikkapa seurustelukumppanin siskon 32 v syntymäpäivillä tai veljenpojan 5v synttäreillä. Tilaisuudessa, joka ei ole niin virallinen eikä ainutkertainen. Ja mukavampi olisi sinne mennä tutustumaan, jos olisi edes jonkun muun kumppanin sukulaisen tavannut aiemmin, ettei aivan ventovieras kaikkien kanssa olisi. Minulle olisi tosi vaikeaa mennä ristiäisiin, kaikki läheisiä toisilleen, tuntevat perinpohjin, eikä normaaleita kevyitä jutustelun aiheita voisi käyttää, niin kuin tavallisesti vieraiden ihmisten kanssa, kun toiset puhuvat sukulaisina asioista ja sukulaisista.

Vierailija
142/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noista olla jo keskusteltu jos ollaan siinä vaiheessa suhdetta että kyseessä on anoppi. 

Selvästi ei ole, kun ap itkee, ettei mies halua lähteä, vaikka hän oletti itsestäänselvyytenä tämän lähtevän. 

Tuo tuskin oli ap joka tuon viestin anopin synttäreistä kirjoitti. 

Ei hänen tarvitsekaan olla. Minä kommentoin ap:ta, en mitään omahyväistä "minun täydellinen parisuhteeni" kommentoijaa. 

No älä sitten lainaa sen viestiä jota et missään nimessä kommentoi. Onko internet sinulle uusi asia?

Minä lainaan tasan sitä mitä itse haluan. Jos sinä et tajua, mikä on ketjun aihe, se on sinun ongelmasi. Kaikki ei t

Mennyvittuun ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noista olla jo keskusteltu jos ollaan siinä vaiheessa suhdetta että kyseessä on anoppi. 

Selvästi ei ole, kun ap itkee, ettei mies halua lähteä, vaikka hän oletti itsestäänselvyytenä tämän lähtevän. 

Tuo tuskin oli ap joka tuon viestin anopin synttäreistä kirjoitti. 

Ei hänen tarvitsekaan olla. Minä kommentoin ap:ta, en mitään omahyväistä "minun täydellinen parisuhteeni" kommentoijaa. 

No älä sitten lainaa sen viestiä jota et missään nimessä kommentoi. Onko internet sinulle uusi asia?

Minä lainaan tasan sitä mitä itse haluan. Jos sinä et tajua, mikä on ketjun aihe, se on sinun ongelmasi. Kaikki ei t

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
144/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan puhutaan ap:n miesystävästä, joka ei halua lähteä ristiäisiin. Lue ketjun otsikko ja opettele pysymään ketjun aiheessa.

Eikä puhuta, vaan lainaamasi kirjoittajan serkuista. Lue lainaamasi viestin sisältö ja opettele miten internetissä toimitaan. 

Kyllä puhutaan. Sillä ei ole vtunkaan väliä, mitä sinä sönkkäät serkustasi. Ketjun aiheena on ap:n miesystävä, joka ei halua osallistua ristiäisiin. OPETTELE LUKEMAAN KETJUN OTSIKKO SAATANAN HOORA!

Vierailija
145/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on selväsi kaksi koulukuntaa. Toisten mielestä kuuluu mennä yhdessä ja toisten mielestä jokainen voi päättää itse ihan vapaasti. Tulee varmasti hankaluuksia, jos puolisot ovat eri koulukuntaa.

Minun mielestä kuuluu mennä yhdessä ja en todellakaan tulisi toimeen ihmisen kanssa, joka edustaa toista koulukuntaa. Arvomaailma olisi liian erilainen.

Vierailija
146/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyvittuun ääliö

Minua ei ylisveetit määräile. Pysy ketjun aiheessa äläkä ulise. 

Vierailija
147/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa kun nainen vaatii miestä osallistumaan jokaiseen naisen sukulaisen tai tuttavan juhlaan mutta naiset ei itse suostu osallistumaan miehen sukulaisen tai tuttavan juhlaan. Naiset ei suostu edes miehen sukulaisilla vierailemaan mutta naisen sukulaisilla pitää vierailla vaikka päivittäin jos nainen niin haluaa

Vierailija
148/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun isä ja äiti sisaruksia vai miksi et tuon parempaan heittoon pysty?

Vierailija
149/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on selväsi kaksi koulukuntaa. Toisten mielestä kuuluu mennä yhdessä ja toisten mielestä jokainen voi päättää itse ihan vapaasti. Tulee varmasti hankaluuksia, jos puolisot ovat eri koulukuntaa.

Minun mielestä kuuluu mennä yhdessä ja en todellakaan tulisi toimeen ihmisen kanssa, joka edustaa toista koulukuntaa. Arvomaailma olisi liian erilainen.

Varsin sairas arvomaailma, kun siihen kuuluu toisten ihmisten pakottaminen asioihin, joita he eivät halua tehdä. 

Vierailija
150/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä olet tyypillinen pirttihirmu koti diktaattori joka vaatii että kaiken on aina mentävä niin kuin sinä haluat. Annas kun arvaan sinulla on ollut vaikeusia saada parisuhde tai saada sitä suhdetta toimimaan ja kestämään?

Vierailija
151/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kukaan ei sinun kanssasi mihinkään edes halua lähteä, joten turhaan uliset. Miksi joku haluaisi parisuhteeseen, jossa toinen yksipuolisesti määrittelee, mitä "kuuluu" tehdä ja mikään muu ei ole vaihtoehto?

Vierailija
152/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei "kuulu" tehdä. Ihmisillä on ainakin meillä Suomessa vapaus valita itse, mitä tekevät. Sinun arvomaailmasi edustaa jotain pohjoiskorealaista mallia, jossa kaikkien kuuluu tehdä niin kuin joku itsensä valta-asemaan nostanut ihminen käskee. Parisuhde ei ole mikään hirmuvalta, jossa toinen määrää, mitä toisen kuuluu tehdä. 

Vierailija
153/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin, diktaattorit jotka vaatii että kaiken on tapahduttava niin kuin tämä haluaa ja sitten itsenäiset ihmiset jotka päättää itse mitä haluaa tehdä

Vierailija
154/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku selittää, miksi "kuuluu" osallistua perhe- ja sukujuhliin, vaikka se olisi toiselle vaikeaa ja vastenmielistä? Eikö ole tärkeämpää että sillä puolisolla on mukava olla, kuin että satunnaiset sukulaiset näkevät teidät yhdessä? Miksi kuuluu mennä kaikkialle yhdessä?

Vierailija
155/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan puhutaan ap:n miesystävästä, joka ei halua lähteä ristiäisiin. Lue ketjun otsikko ja opettele pysymään ketjun aiheessa.

Eikä puhuta, vaan lainaamasi kirjoittajan serkuista. Lue lainaamasi viestin sisältö ja opettele miten internetissä toimitaan. 

Kyllä puhutaan. Sillä ei ole vtunkaan väliä, mitä sinä sönkkäät serkustasi. Ketjun aiheena on ap:n miesystävä, joka ei halua osallistua ristiäisiin. OPETTELE LUKEMAAN KETJUN OTSIKKO SAATANAN HOORA!

Mennyvittuun jo ääliö. Olen sitäpaitsi 47 vuotias mies, vïtun imbesilli. 

Vierailija
156/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku on  täällä sitä mieltä, että parisuhteessa voi yksipuolisesti määritellä, mitä toinen osapuoli tekee? Vai onko nämä "miehen kuuluu tehdä niin kuin minä käsken" kommentit vain jotain ylisveetien kömpelöitä provoyrityksiä? Ainakin kovasti siltä vaikuttavat. 

Vierailija
157/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun ääliö

Ime munaa nyt vaan, ehkä se helpottaa. 

Vierailija
158/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun isä ja äiti sisaruksia vai miksi et tuon parempaan heittoon pysty?

Koska ei kaltaisillesi ääliöille tarvitse tuon parempaa heittää, tietenkin. 

Vierailija
159/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun jo ääliö. Olen sitäpaitsi 47 vuotias mies, vïtun imbesilli. 

Moi 47 vuotias vtun imbesilli! Kiva, että tuot tasokkailla kommenteillasi nerokkaita argumentteja tähän ketjuun! 

Vierailija
160/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun ääliö

Ime munaa nyt vaan, ehkä se helpottaa. 

Minulla sentään olisi siihen mahdollisuus. Sinä raukka joudut taaskin tyytymään vain omille ölinöillesi runkkaamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä