Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!
Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis älkää roudatko ristiäisiin isäntäväelle tuntemattomia ystäviänne/deittejänne/poikkiksia/tyttiksiä/ vakipanoja käsipuolessanne.
Lapseni ristiäisiin kutsuin serkkuni. Hän tuli minulle tuntemattoman miesystävänsä kanssa sinne. Olin kutsunut siis serkkuni. Pikkasen oudoksuin, kun en tiennyt sen tyypin nimeä edes.
Miksi se tuntematon poikkis on kutsuttu juhliin, jos häntä ei haluta paikalle? Ap kertoi, että miesystäväkin oli kutsuttu.
Ei ollut kutsuttu. Pane korkki kiinni.
"Olin siis kutsunut serkkuni"
Pane ihan itse vain. Nyt puhuttiin ap:n miesystävästä, kuten lukutaitoiset huomasivat lainaamasi kirjoittajan viimeisestä lauseesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi minun normaalissa parisuhteessani ei tuollaista tilannetta tule koskaan vastaan, että tuollaisesta tarvitsi edes keskustella.
t. Juuri ollut juuri esim. järjestämässä anopin synttäreitäSiinä ei ole mitään normaalia, että asioista ei keskustella. Teillä on todella sairas parisuhde, jos mistään ei keskustella, vaan sinä diktaattorina määräät, mihin miehesi osallistuu. Normaalissa parisuhteessa kaikenlainen osallistuminen on vapaaehtoista.
No voihan se olla että molemmat ovat lähtökohtaisesti jo niin samaa mieltä näistä asioista että niistä ei tarvitse keskustella, jolloin asia on tietysti molempien kannalta ok.
Et sä keskustelematta saa selville, mitä mieltä toinen on. Hän ei välttämättä ole sitä mieltä, mitä sinä hänen olete
Eiköhän noista olla jo keskusteltu jos ollaan siinä vaiheessa suhdetta että kyseessä on anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ristiäisiin pitää lähteä. Se on kunnia-asia. Vanha sanonta kuuluu, että lasta kasteelle ja ruumista hautaan, morsiuspari pääsee kyllä itsekin. Tässähän olisi mitä mainioin tilaisuus tutustua toisen sukuun. Antaa aika mettämaalaisen kuvan, jos ei lähde, vaikka on kutsuttu.
Saat ihan vapaasti olla tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleissa parisuhteissa mennään yhdessä, jos molemmat ovat kutsuttu. Mutta tietty täällä palstalla ei juuri ole niitä normaaleja parisuhteen omaavia, joten kommentit ovat pskaa.
Miksi minun pitäisi tavoitella sinun määrittämää parisuhdenormaalia?
Koska sellainen parisuhde voi hyvin.
Ei todellakaan voi hyvin, jos akka pakottaa johonkin huutavan paskakäärön kastelutilaisuuteen.
t. eri
Sanavalinta kertoo aika paljon sinusta.
Se oli tarkoituskin. Eipä ainakaan tule mitään oletuksia, että haluaisin lähteä
Luojalle kiitos siitä!
P.S. Miksi sinua kiukuttaa noin kovasti, kun sanoin suoraan mitä mieltä olen?
Vierailija kirjoitti:
No miten niihin ihmisiin edes tutustuu jos aina ajattelee noin? Kyllä minä loukkaantuisin jos puoliso ei tulisi kanssani.
Miksi niihin ihmisiin pitäisi tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että vastavuoroisesti sinäkään et tee mitään jos sinua ei huvita. Jos sinua vaikka ei huvita syödä pihviä kun ensi kerralla teet ruokaa, niin mies saa tyytyä porkkanakeittoon tai olkoon nälissään.
Kylläpäs nyt näpäytit, nii kuin mies ei osaisi käydä kaupasta roiskeläppää ja iskeä sitä mikroon.
Eiköhän noista olla jo keskusteltu jos ollaan siinä vaiheessa suhdetta että kyseessä on anoppi.
Selvästi ei ole, kun ap itkee, ettei mies halua lähteä, vaikka hän oletti itsestäänselvyytenä tämän lähtevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että vastavuoroisesti sinäkään et tee mitään jos sinua ei huvita. Jos sinua vaikka ei huvita syödä pihviä kun ensi kerralla teet ruokaa, niin mies saa tyytyä porkkanakeittoon tai olkoon nälissään.
Kylläpäs nyt näpäytit, nii kuin mies ei osaisi käydä kaupasta roiskeläppää ja iskeä sitä mikroon.
Tai sitä pihviä ja lyödä sitä pannulle.
Luojan kiitos ollaan vihdoinkin pääsemässä eroon noista ikivanhoista "kuuluu" tehdä niin tai näin, se on "tapana". Jokainen pariskunta päättäköön ihan itse miten suhtaudutaan sukujuhliin tai yhdessä liikkumiseen. Sukulaisille voi ihan hyvin sanoa, että puolisoni ei ole juhlaihminen, tai hän ei mielellään ole tällaisissa tilaisuuksissa ylipäänsä, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista loukkaantumisen aihetta. Juhliin menköön se joka haluaa mennä, eikä se kerro parisuhteen tasosta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ei ole, kun ap itkee, ettei mies halua lähteä, vaikka hän oletti itsestäänselvyytenä tämän lähtevän.
Tuo tuskin oli ap joka tuon viestin anopin synttäreistä kirjoitti.
Lukekaa ne kutsut kunnolla. Jos saat kutsun vain omalla nimelläsi, ja kutsussa ei lue avec, niin älä ota avecia mukaan.
Jos saat kutsun suullisesti, eikä kutsuja mainitse muita kutsuttavia, niin älä roudaa avecia mukaasi.
Mut ap joo ei se nyt oo niin tärkeetä raahata ristiäisiin miesystävääsi. Ettehän edes tunne kunnolla kutsujaa.
No ei sulla tule kyllä tuollaista tilannetta koskaan tulemaankaan, kun sulla ei ole naista, eikä tule koskaan olemaankaan.
Huvittavaa, kun pikkuveeti yrittää kaikin keinoin "loukata" hoksaamatta, että ko. kirjoittaja ei edes halua mitään naista tai ristiäiskutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen tarvitsekaan olla. Minä kommentoin ap:ta, en mitään omahyväistä "minun täydellinen parisuhteeni" kommentoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis älkää roudatko ristiäisiin isäntäväelle tuntemattomia ystäviänne/deittejänne/poikkiksia/tyttiksiä/ vakipanoja käsipuolessanne.
Lapseni ristiäisiin kutsuin serkkuni. Hän tuli minulle tuntemattoman miesystävänsä kanssa sinne. Olin kutsunut siis serkkuni. Pikkasen oudoksuin, kun en tiennyt sen tyypin nimeä edes.
Miksi se tuntematon poikkis on kutsuttu juhliin, jos häntä ei haluta paikalle? Ap kertoi, että miesystäväkin oli kutsuttu.
Pane ihan itse vain. Nyt puhuttiin ap:n miesystävästä, kuten lukutaitoiset huomasivat lainaamasi kirjoittajan viimeisestä lauseesta.
Ei. Puhuttiin tuntemattomasta miesystävästä, jonka serkkuni roudasi kotiini. Sulla on lukihäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleissa parisuhteissa mennään yhdessä, jos molemmat ovat kutsuttu. Mutta tietty täällä palstalla ei juuri ole niitä normaaleja parisuhteen omaavia, joten kommentit ovat pskaa.
Miksi minun pitäisi tavoitella sinun määrittämää parisuhdenormaalia?
Koska sellainen parisuhde voi hyvin.
Ei todellakaan voi hyvin, jos akka pakottaa johonkin huutavan paskakäärön kastelutilaisuuteen.
t. eri
Sanavalinta kertoo aika paljon sinusta.
Kommenttisi kertoo todella paljon sinusta. Helposti näkee, miten tosikko olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen tarvitsekaan olla. Minä kommentoin ap:ta, en mitään omahyväistä "minun täydellinen parisuhteeni" kommentoijaa.
No älä sitten lainaa sen viestiä jota et missään nimessä kommentoi. Onko internet sinulle uusi asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane ihan itse vain. Nyt puhuttiin ap:n miesystävästä, kuten lukutaitoiset huomasivat lainaamasi kirjoittajan viimeisestä l
Ei, vaan puhutaan ap:n miesystävästä, joka ei halua lähteä ristiäisiin. Lue ketjun otsikko ja opettele pysymään ketjun aiheessa. Et sä voi oman serkkusi perusteella kieltää kaikkia tuomasta miesystäviään ristiäisiin. Varsinkaan, jos se miesystävä on erikseen kutsuttu, kuten ap selkosuomella kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten lainaa sen viestiä jota et missään nimessä kommentoi. Onko internet sinulle uusi asia?
Minä lainaan tasan sitä mitä itse haluan. Jos sinä et tajua, mikä on ketjun aihe, se on sinun ongelmasi. Kaikki ei tässä maailmassa pyöri sinun ja sinun täydellisen parisuhteesi ympärillä. On se sinulle ihan uusi tieto?
Ei, vaan puhutaan ap:n miesystävästä, joka ei halua lähteä ristiäisiin. Lue ketjun otsikko ja opettele pysymään ketjun aiheessa.
Eikä puhuta, vaan lainaamasi kirjoittajan serkuista. Lue lainaamasi viestin sisältö ja opettele miten internetissä toimitaan.
Yksi uli vähemmän. Lyhyt.
https://yle.fi/a/74-20152543