Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!

Vierailija
28.03.2025 |

Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva. 

Kommentit (316)

Vierailija
161/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Onko sun isä ja äiti sisaruksia vai miksi et tuon parempaan heittoon pysty?

Mee ny kiireesti pyytämään iltalääkkeesi.🤪

Vierailija
162/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan puhutaan ap:n miesystävästä, joka ei halua lähteä ristiäisiin. Lue ketjun otsikko ja opettele pysymään ketjun aiheessa.

Eikä puhuta, vaan lainaamasi kirjoittajan serkuista. Lue lainaamasi viestin sisältö ja opettele miten internetissä toimitaan. 

Kyllä puhutaan. Sillä ei ole vtunkaan väliä, mitä sinä sönkkäät serkustasi. Ketjun aiheena on ap:n miesystävä, joka ei halua osallistua ristiäisiin. OPETTELE LUKEMAAN KETJUN OTSIKKO SAATANAN HOORA!

🤪🤪🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kaltaisillesi ääliöille tarvitse tuon parempaa heittää, tietenkin. 

Eli ovat. 

Vierailija
164/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on selväsi kaksi koulukuntaa. Toisten mielestä kuuluu mennä yhdessä ja toisten mielestä jokainen voi päättää itse ihan vapaasti. Tulee varmasti hankaluuksia, jos puolisot ovat eri koulukuntaa.

Minun mielestä kuuluu mennä yhdessä ja en todellakaan tulisi toimeen ihmisen kanssa, joka edustaa toista koulukuntaa. Arvomaailma olisi liian erilainen.

Varsin sairas arvomaailma, kun siihen kuuluu toisten ihmisten pakottaminen asioihin, joita he eivät halua tehdä. 

Sairas arvomaailma, jos odottaa että parisuhteessa päätöksenteossa huomioidaan myös kumppani eikä mietitä kaikkea vain oma mukavuudenhalu edellä? Itse en todellakaan olisi pakottamassa kumppania mukaan, vaan haluan kumppanin joka haluaa lähteä minun kanssani. Vaikka koska tykkää minusta, vaikkei niistä ristiäisistä tai sukulaisista niin välittäisi. 

Vierailija
165/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ny kiireesti pyytämään iltalääkkeesi.🤪

Miksi sä mulle huudat sinun lääkkeistäsi?

Vierailija
166/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun ääliö

Minua ei ylisveetit määräile. Pysy ketjun aiheessa äläkä ulise. 

Ime munaa nyt vaan, ehkä se helpottaa. 

Minulla sentään olisi siihen mahdollisuus. Sinä raukka joudut taaskin tyytymään vain omille ölinöillesi runkkaamiseen. 

Anteeksi mutta en oikein saa sössötyksestäsi selvää kun sinulla on tuo muna suussasi. 

Vierailija
167/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun ääliö

Pane korkki kiinni.

Vierailija
168/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on selväsi kaksi koulukuntaa. Toisten mielestä kuuluu mennä yhdessä ja toisten mielestä jokainen voi päättää itse ihan vapaasti. Tulee varmasti hankaluuksia, jos puolisot ovat eri koulukuntaa.

Minun mielestä kuuluu mennä yhdessä ja en todellakaan tulisi toimeen ihmisen kanssa, joka edustaa toista koulukuntaa. Arvomaailma olisi liian erilainen.

Varsin sairas arvomaailma, kun siihen kuuluu toisten ihmisten pakottaminen asioihin, joita he eivät halua tehdä. 

Sairas arvomaailma, jos odottaa että parisuhteessa päätöksenteossa huomioidaan myös kumppani eikä mietitä kaikkea vain oma mukavuudenhalu edellä? Itse en todellakaan olisi pakottamassa kumppania mukaan, vaan haluan kumppanin joka haluaa lähteä minun kanssani. Vaikka koska tykkää minusta, vaikkei niistä ristiäisistä tai sukulaisis

Millä tavalla sä huomioit sen kumppanisi, jos suutut siitä, ettei hän lähde juhliin, joihin sinun mielestäsi kuuluu osallistua? Huom! SINUN mielestäsi. 

Vierailija
169/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersulla meni taas näköjään toinen kossupullo kiukkuviinan puolelle. Kyllä huomenna taas hävettää kun äiti vetelee huorittelijaa ympäri korville. 

Vierailija
170/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas arvomaailma, jos odottaa että parisuhteessa päätöksenteossa huomioidaan myös kumppani eikä mietitä kaikkea vain oma mukavuudenhalu edellä? Itse en todellakaan olisi pakottamassa kumppania mukaan, vaan haluan kumppanin joka haluaa lähteä minun kanssani. Vaikka koska tykkää minusta, vaikkei niistä ristiäisistä tai sukulaisis

Haluat että kumppanisi toimii niin kuin sinä haluat. Tajuatko miten sairas lähtökohta tuo on parisuhteelle? 

Vierailija
171/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku on  täällä sitä mieltä, että parisuhteessa voi yksipuolisesti määritellä, mitä toinen osapuoli tekee? Vai onko nämä "miehen kuuluu tehdä niin kuin minä käsken" kommentit vain jotain ylisveetien kömpelöitä provoyrityksiä? Ainakin kovasti siltä vaikuttavat. 

Niin. Voiko joku vain itsekkäästi määritellä että hoida sinä kaikki juhlat ja tilaisuudet yksin koska mua ei kiinnosta (tehdä mitään sinua ilahduttaakseni)? 

Vierailija
172/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku selittää, miksi "kuuluu" osallistua perhe- ja sukujuhliin, vaikka se olisi toiselle vaikeaa ja vastenmielistä? Eikö ole tärkeämpää että sillä puolisolla on mukava olla, kuin että satunnaiset sukulaiset näkevät teidät yhdessä? Miksi kuuluu mennä kaikkialle yhdessä?

Ei vaan tärkeintä on että mies tekee niin kuin minä käsken ja haluan että minä saan kaiken mitä minä haluan niin kuin minä haluan silloin kun minä haluan. Miehen tehtävä on toimia niin kuin nainen haluaa eikä mies saa ajatella itseään ja omaa mukavuuttaan missään tilanteessa

Vierailija
173/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapersulla meni taas näköjään toinen kossupullo kiukkuviinan puolelle. Kyllä huomenna taas hävettää kun äiti vetelee huorittelijaa ympäri korville. 

Kappas! Saatiin persuhullukin paikalle runkkaamaan persujuttujensa tahdissa.

Vierailija
174/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun ääliö

Minulla sentään olisi siihen mahdollisuus. Sinä raukka joudut taaskin tyytymään vain omille ölinöillesi runkkaamiseen. 

Anteeksi mutta en oikein saa sössötyksestäsi selvää kun sinulla on tuo muna suussasi. 

Lopeta se munasi läiskyttäminen niin kuulet paremmin. Vai joko sä laukesit näppikselle omaa erinoimaisuuttasi ihaillen? 

Vierailija
175/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku on  täällä sitä mieltä, että parisuhteessa voi yksipuolisesti määritellä, mitä toinen osapuoli tekee? Vai onko nämä "miehen kuuluu tehdä niin kuin minä käsken" kommentit vain jotain ylisveetien kömpelöitä provoyrityksiä? Ainakin kovasti siltä vaikuttavat. 

Niin. Voiko joku vain itsekkäästi määritellä että hoida sinä kaikki juhlat ja tilaisuudet yksin koska mua ei kiinnosta (tehdä mitään sinua ilahduttaakseni)? 

Kyllä voi. Se on sitten sen toisen osapuolen päätettävissä että onko tuo sellainen suhde jota itse etsii. 

Vierailija
176/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun ääliö

Lopeta se munasi läiskyttäminen niin kuulet paremmin. Vai joko sä laukesit näppikselle omaa erinoimaisuuttasi ihaillen? 

On se niin lutuista tuollaisen ÄO40 palstapersun itkupotkuraivarit 😂😂😂

Vierailija
177/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä ole mitään itsekästä. Uskomatonta, että joku voi ajatella ihmisen olevan itsekäs, jos hän toimiikin ihan oman tahtonsa mukaan eikä alistu mamman luomiin "näin kuuluu toimia parisuhteessa" sääntöihin. 

Vierailija
178/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestäkö ei voi ilahduttaa sillä tavalla etttä mies saisi tehdä mitä itse haluaa? Onko se mielestäsi reilua että vain toista osapuolta vaaditaan ilahduttamaan toista mutta toisen ei tarvi ilahduttaa toista?

Vierailija
179/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että vastavuoroisesti sinäkään et tee mitään jos sinua ei huvita. Jos sinua vaikka ei huvita syödä pihviä kun ensi kerralla teet ruokaa, niin mies saa tyytyä porkkanakeittoon tai olkoon nälissään.

Hä? Kai nyt aikuinen osaa pihvin paistaa jos pihviä tekee mieli.

Vierailija
180/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluat että kumppanisi toimii niin kuin sinä haluat. Tajuatko miten sairas lähtökohta tuo on parisuhteelle?"

Haluan olla parisuhteessa, jossa molemmat haluavat tehdä asioita toisen tueksi, iloksi ja yhteisen perheen vahvistamiseksi. Ihmisen kanssa, joka miettii asioita myös minun näkökulmastani, niin kuin minäkin hänen. Ja olen ollutkin 25 vuotta ja tarkoitus olisi jatkaa. Myös minä olen körötellyt 4 tunnin ajomatkan päähän meille molemmille vieraan ihmisen hautajaisiin kun miehelle oli tärkeä mennä äitinsä tueksi eikä halunnut mennä itsekseen. Ja mies on ollut minun ystävän lapsen ristiäisissä vaikka tuskin varsinaisesti itse tilaisuus häntä kiinnosti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan