Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!
Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleissa parisuhteissa mennään yhdessä, jos molemmat ovat kutsuttu. Mutta tietty täällä palstalla ei juuri ole niitä normaaleja parisuhteen omaavia, joten kommentit ovat pskaa.
Miksi minun pitäisi tavoitella sinun määrittämää parisuhdenormaalia?
Koska sellainen parisuhde voi hyvin.
Eikä voi. Sellainen parisuhde voi hyvin jossa molemmilla on oikeus ja vapaus olla oma itsensä.
Silloin on parempi olla yksin, jos toinen ei kiinnosta.
Sinun kannattaa opetella lukemaan ennen kuin alat kommentoimaan täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleissa parisuhteissa mennään yhdessä, jos molemmat ovat kutsuttu. Mutta tietty täällä palstalla ei juuri ole niitä normaaleja parisuhteen omaavia, joten kommentit ovat pskaa.
Ei todellakaan voi hyvin, jos akka pakottaa johonkin huutavan paskakäärön kastelutilaisuuteen.
t. eri
Huutava paskakäärö😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiäiset vain ihan perhepiirissä pienesti. Älä sinäkään mene. Älä ainakaan miestäs mukaan pakota.
Entä jo ap on sitä perhepiiriä? Esimerkiksi vauvan täti?
Mikään ap:n viestistä ei anna olettaa että kyseessä olisi mikään lähisukulainen, vaan ennemminkin joku työkaveri tms.
Eli ristiäiset ovat perhepiirissä pienesti pidettävä juhla, johon on kuitenkin kutsuttu ap, joka ei siihen perhepiiriin kuulu. Huomatko, mikä tässä yhtälössä ei täsmää?
Vierailija kirjoitti:
No onneksi minun normaalissa parisuhteessani ei tuollaista tilannetta tule koskaan vastaan, että tuollaisesta tarvitsi edes keskustella.
t. Juuri ollut juuri esim. järjestämässä anopin synttäreitäSiinä ei ole mitään normaalia, että asioista ei keskustella. Teillä on todella sairas parisuhde, jos mistään ei keskustella, vaan sinä diktaattorina määräät, mihin miehesi osallistuu. Normaalissa parisuhteessa kaikenlainen osallistuminen on vapaaehtoista.
No voihan se olla että molemmat ovat lähtökohtaisesti jo niin samaa mieltä näistä asioista että niistä ei tarvitse keskustella, jolloin asia on tietysti molempien kannalta ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis älkää roudatko ristiäisiin isäntäväelle tuntemattomia ystäviänne/deittejänne/poikkiksia/tyttiksiä/ vakipanoja käsipuolessanne.
Lapseni ristiäisiin kutsuin serkkuni. Hän tuli minulle tuntemattoman miesystävänsä kanssa sinne. Olin kutsunut siis serkkuni. Pikkasen oudoksuin, kun en tiennyt sen tyypin nimeä edes.
Miksi se tuntematon poikkis on kutsuttu juhliin, jos häntä ei haluta paikalle? Ap kertoi, että miesystäväkin oli kutsuttu.
Kohteliaisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voi hyvin, jos akka pakottaa johonkin huutavan paskakäärön kastelutilaisuuteen.
t. eri
Huutava paskakäärö😂😂😂😂😂
Sellaisia pikkuvauvat ovat. Syövät, paskovat, nukkuvat ja huutavat. Eli ovat kuten av-mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Sanavalinta kertoo aika paljon sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tavannut kyseiset ihmiset ennenkin. Mielestäni parisuhteessa voi kyllä joustaa toisen hyväksi, miten voi ikinä tutustua kehenkään tuolla asenteella? Jos asenne on minä,.minä, ehkä kannattaa pysyä sinkkuna. Ap
Ristiäiset on intiimi perhejuhla. Ei sinne mennä ihmisiin tutustumaan. Miehesi on todennäköisesti kutsuttu pelkkää kohteliaisuutta, pelkästään sinua ei ole kehdattu kutsua.
Oo, jopas on sitten INTIIMIHETKI ! Eräissä intiimiryhmissä. Taitavat pysyäkin sisäsiittoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiäiset vain ihan perhepiirissä pienesti. Älä sinäkään mene. Älä ainakaan miestäs mukaan pakota.
Mikään ap:n viestistä ei anna olettaa että kyseessä olisi mikään lähisukulainen, vaan ennemminkin joku työkaveri tms.
Eli ristiäiset ovat perhepiirissä pienesti pidettävä juhla, johon on kuitenkin kutsuttu ap, joka ei siihen perhepiiriin kuulu. Huomatko, mikä tässä yhtälössä ei täsmää?
En huomaa, kun en ole ap:ta kutsunut enkä myöskään niitä ristiäisiä muutenkaan ollut järjestämässä. Jos kyseessä olisi joku ap:n lähisukulainen, olisi sanamuoto varmaankin ollut jotain muuta kuin että tunnen paremmin.
Voin toki olla väärässäkin, mutta tällainen kuva minulle ainakin tuosta välittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi minun normaalissa parisuhteessani ei tuollaista tilannetta tule koskaan vastaan, että tuollaisesta tarvitsi edes keskustella.
t. Juuri ollut juuri esim. järjestämässä anopin synttäreitäSiinä ei ole mitään normaalia, että asioista ei keskustella. Teillä on todella sairas parisuhde, jos mistään ei keskustella, vaan sinä diktaattorina määräät, mihin miehesi osallistuu. Normaalissa parisuhteessa kaikenlainen osallistuminen on vapaaehtoista.
No voihan se olla että molemmat ovat lähtökohtaisesti jo niin samaa mieltä näistä asioista että niistä ei tarvitse keskustella, jolloin asia on tietysti molempien kannalta ok.
Et sä keskustelematta saa selville, mitä mieltä toinen on. Hän ei välttämättä ole sitä mieltä, mitä sinä hänen oletet olevan. Hyvin moni mamma kuvittelee tietävänsä, mitä se mies ajattelee ja olettavat miehen olevan halukas kaikkeen, mitä mamma keksii. Ja sitten tulee näitä ap:n kaltaisia itkupotkuraivareita, kun se mies ei ajatellutkaan mamman toiveiden mukaisesti.
Kyllä ristiäisiin pitää lähteä. Se on kunnia-asia. Vanha sanonta kuuluu, että lasta kasteelle ja ruumista hautaan, morsiuspari pääsee kyllä itsekin. Tässähän olisi mitä mainioin tilaisuus tutustua toisen sukuun. Antaa aika mettämaalaisen kuvan, jos ei lähde, vaikka on kutsuttu.
No miten niihin ihmisiin edes tutustuu jos aina ajattelee noin? Kyllä minä loukkaantuisin jos puoliso ei tulisi kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Se oli tarkoituskin. Eipä ainakaan tule mitään oletuksia, että haluaisin lähteä ristiäisiin. Eikä tarvitse yhdenkään naisen parkua vauvapalstalla, kun en niihin lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis älkää roudatko ristiäisiin isäntäväelle tuntemattomia ystäviänne/deittejänne/poikkiksia/tyttiksiä/ vakipanoja käsipuolessanne.
Lapseni ristiäisiin kutsuin serkkuni. Hän tuli minulle tuntemattoman miesystävänsä kanssa sinne. Olin kutsunut siis serkkuni. Pikkasen oudoksuin, kun en tiennyt sen tyypin nimeä edes.
Miksi se tuntematon poikkis on kutsuttu juhliin, jos häntä ei haluta paikalle? Ap kertoi, että miesystäväkin oli kutsuttu.
Ei ollut kutsuttu. Pane korkki kiinni.
"Olin siis kutsunut serkkuni"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Äläpä suutu pikkuinen😃Paskakäärö kommentti kokonaisuudessaan on viikon paras😂👍 -eri
Heitä se ukko helvettiin. Se loisii ja käyttää sinua hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Se oli tarkoituskin. Eipä ainakaan tule mitään oletuksia, että haluaisin lähteä ristiäisiin. Eikä tarvitse yhdenkään naisen park
No ei sulla tule kyllä tuollaista tilannetta koskaan tulemaankaan, kun sulla ei ole naista, eikä tule koskaan olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomaa, kun en ole ap:ta kutsunut enkä myöskään niitä ristiäisiä muutenkaan ollut järjestämässä. Jos kyseessä olisi joku ap:n lähisukulainen, olisi sanamuoto varmaankin ollut jotain
No minä olen ainakin ollut myös parhaan ystäväni lasten ristiäisissä. Olen toisen heistä kummi ja näen heitä viikottain. Ei ristiäiset kaikille ole vain perhepiiriin rajattu juhla. Eihän kaikilla edes ole mitään perhettä, jota voisi ristiäisiin kutsua.