Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan eronnut suhteesta jossa muuten kaikki ok, mutta seksi ja intohimo puuttuu?

Vierailija
17.02.2024 |

Kokemuksia? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika olennaiset asiat tossa ainakin puuttuu.

Vierailija
2/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin vuosia sitten, kun oli niin kuivaa. Suhde oli erinomainen, mutta kun en halunnut puolisoani enää yhtään. Ja mies olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mutufiiliksellä sanon, että hyvinkin moni. Osa pettämisen kautta, osa ihan vain rehellisesti eroamalla.

Vierailija
4/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin vuosia sitten, kun oli niin kuivaa. Suhde oli erinomainen, mutta kun en halunnut puolisoani enää yhtään. Ja mies olen.

Eikö asialle olisi voinut tehdä jotain?

Vierailija
5/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halut loppuivat?

Vierailija
6/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä se pihtaava osapuoli ei voi suoraselkäisesti itse jättää kun ei kerran kiinnosta, vaan pitää ajaa toinen ensin puutteeseen ja sitten vielä tunnontuskiin eroaikeista.

Vierailija
7/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi halut loppuivat?

Tuntui, kun olisin seurustellut kaverin kanssa, joka ei viehätä. Polariteetti katosi suhteesta parissa vuodessa, vaikka alussa oli tosi kiihkeää ja mukavaa. Lopussa tuntui, kun olisin seurustellut maskuliinisen pikkupojan kanssa.

Vierailija
8/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi on korjattavissa, useimmiten syy on puhumattomuudessa, molemmat kärsivät, mutta kun ei puhuta. Jos ei elämässä ja parisuhteessa ole muutenkaan intohimoa, intoa tai himoa, niin ei ole suhteessakaan. 

Ei auta vaihtaminen, kun on peiliinkatsomisen ja keskutelujen ja muutosten tekemisen paikka. 

Seksuaaliterapia on erittäin tehokasta kun menette oikealle. 

Vierailija
9/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö asialle olisi voinut tehdä jotain?

No jos joku pystyisikin kertomaan, miten väljähtäneen suhteen saa takaisin uuteen lentoon ja liekkiin. Itse en ole tätä salaisuutta vielä keksinyt.

Vierailija
10/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mies lähti menemään, ei kait siinä. Seuraavaksi menen yhteen aseksuaalin kanssa, eipähän lopu 20 vuotinen liitto siihen kun sukat ei pyöri enää jaloissa eikä raketteja ammuta sängyn puolella. Kaipaan kumppanuutta ja rakkautta enemmän kuin intohimoa ja seksiä

Vierailija
11/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mies lähti menemään, ei kait siinä. Seuraavaksi menen yhteen aseksuaalin kanssa, eipähän lopu 20 vuotinen liitto siihen kun sukat ei pyöri enää jaloissa eikä raketteja ammuta sängyn puolella. Kaipaan kumppanuutta ja rakkautta enemmän kuin intohimoa ja seksiä

Onnea etsintään.

Vierailija
12/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään.

Kiitos, usko rakkauteen ei onneksi ole kuollut ja en sentään ihan ikäloppu ole. Tiedän pariskunnan jotka löysi toisensa +70 vuotiaana, koskaan ei ole liian myöhäistä:)

Vierailija
13/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä se pihtaava osapuoli ei voi suoraselkäisesti itse jättää kun ei kerran kiinnosta, vaan pitää ajaa toinen ensin puutteeseen ja sitten vielä tunnontuskiin eroaikeista.

Tekee niin tai näin, niin aina väärin. Parempi olla yksin tai kevyessä suhteessa, jossa saa tehdä juurin niin kuin huvittaa.

Vierailija
14/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.. minä kaipaan. 

Ehkä häntä vituttikin tuo itsekkyys. Ei sua kiinnosta mitä toinen halusi.

Vierailija
15/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi kuulemma asioita mitä minulta oli mahdotonta saada, en kuulemma ollut enää haluttava. Eipä sille mitään voi. 

Vierailija
16/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi annelia mutta en pysty, ajatus inhottaa. Myönnän itsekkyyteni, sori siitä