Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ensi viikolla huhuttu julkkis eli Renne Korppila astelee rakkauden saarelle. Mukavaa nähdä loppukaudella enemmänkin ikämiehiä ohjelmassa, eikä vain Joosua.
Hah hah... just!! Ja sitten varmaan Esko Eerikäinen ja kaiken huipentumana Danny!!
Mitä tuo Oona oikeasti ruikuttaa? Sanoo itse ensin Patrikille, että heidän hommasta puuttuu jotakin ja kun Patrik sitten ymmärtää yskän ja toimii sen mukaan, niin sekään ei ole hyvä😮Itse olisin toiminut juuri kuin Patrik, jos minulle joku sanoisi, että minusta puuttuu se jokin eli sitä saa korjata mitä kylvää, pointsit Patrikille👍
Vierailija kirjoitti:
Etenkin uuden Millan insta kiinnostaa.. Kuka kertoo sen tänne..? Kausi on ollut ylivoimaisesti paras mitä Suomesta koskaan tehty! Joka jaksossa tapahtuu sentään jotain. Monilla Suomen kausilla aiemmin, ei oo tapahtunut mitään. Muistatte varmaan Oliverin vitkuttelun siihen Ninaan puolin ja toisin ..oliko eka vai toka kausi kyseessä.
Tais olla toka kausi.. se oli kyl selvästi heikoin. Muut kaudet olleet enemmän tai vähemmän jees kuitenkin.
Harmi kun tää kausi ei tuu livenä ja ei voi äänestää apissa.. muuten olisin aina äänestänyt Emilian turvaan ja sit kaikki oisi täällä vihasia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on tietysti makuasioita, mutta vaikea nähdä miksi naiset taistelee juuri Patrikista, eikä toisinpäin. Minusta sekä Oona että Emilia ovat ulkonäöllisesti korkeammalla tasolla kuin Patrik. Ehkä en vaan ymmärrä Paten suosion salaisuutta.
Useimmille naisillehan riittää, että mies on PITKÄ. Ja Patrik ilmeisesti on aika pitkä ainakin naisiin verrattuna. Ei tarvitse olla edes välkky tai hyvä keskustelija kunhan on PITKÄ.
Minä tykkään Patrikista, ulkonäöltäänkiin on ihan minun tyyppiä, pituus ei ole minulle se juttu vaan hänen viettelevä hymynsä ja miellyttävä ja rauhallinen olemuksensa, pystyy keskustelemaan ihan asiallisesti ja huomioi toisetkin, saisi mielellään tulla yökylään luokseni.
Vierailija kirjoitti
Millan ig on @millapartanen.
Kiitos kovasti, ku näitten trollien yli ja ohi sain vastauksen. Just sen takia alkoi kiinnostaa ku sanoi että on ex futari. Ja heti jäin kelaa, ett onko jopa Helmareissa asti pelannut. Tuo miss Hki status myös täytenä yllätyksenä. Oonanvä kohalla sen olin lukenutkin..missikisaajana siis. Saarelaiset tuntuvat vähintäänkin tietävän toisensa ennen huvilaan astumista.
PS. Kyllä olen juurikin se sama, joka tätä ekana ja kait ainoana kysyi.
Kehuiko tuo Emilia Joosuaa viimeisimmässä jaksossa jumalaisen komeaksi vai Patrikkia?
Vierailija kirjoitti:
Henry vaikuttaa mustikselta mutta. Minäkin haluan tietää toisen panokavereiden määrän, koska minulla se pitää mieluusti olla 0 ennen minua.
Mutta Henryllä ei nyt ihan ollut pelisilmää, kun romanttisimmassa paikassa alkoi kyselemään. Ehkä kotosalla sitten, kun muutenkin jo tunnetaan ja luotetaan.
uskova nainen, 0 panokumppania
Saako kysyä minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Kehuiko tuo Emilia Joosuaa viimeisimmässä jaksossa jumalaisen komeaksi vai Patrikkia?
Joosuan ulkonäköä Emilia kehui (olikohan siinä Verakin mukana, en muista kun katsoin jakson ma). Kuulemma katse kiinnittyy Joosuaan kun treenaa ja on jumalainen adonis tms. Emilia mainitsi, että toinen villan miehistä viehättää fyysisesti ja toinen henkisesti. Eli ilmeisesti Joosua fyysisesti enemmän mieleen ja Patrik henkisesti? 🤪
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin et Joosuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry vaikuttaa mustikselta mutta. Minäkin haluan tietää toisen panokavereiden määrän, koska minulla se pitää mieluusti olla 0 ennen minua.
Mutta Henryllä ei nyt ihan ollut pelisilmää, kun romanttisimmassa paikassa alkoi kyselemään. Ehkä kotosalla sitten, kun muutenkin jo tunnetaan ja luotetaan.
24v. Miksi kysyt?
Emilia pikku pulliainen on saanut Patrikin pikku patukan kiinnostumaan pikkuruisista tisuleistaan..Aah ooh yuh!! Hyhhyy. Voi
Mitä Patrik näkee tossa Emilassa. No helpon ilmasen yht yht öö yhteyden..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24v. Miksi kysyt?
Sori, en oikein tiedä itsekään miksi kysyin. Mutta hienoa että noin nuorella on jo selkeä arvomaailma.
Joo Emilia on tyrkky Ja vosuttaa jätkiä. Ja noilla pumpsukkakintuilla eikä ole eeas tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Emilia pikku pulliainen on saanut Patrikin pikku patukan kiinnostumaan pikkuruisista tisuleistaan..Aah ooh yuh!! Hyhhyy. Voi
Mistä sinä mitään Patrikin patukasta tiedät, ei ole ymmärtääkseni sitä missään esitellyt😮?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te ihmiset selvää, mitä tuo Henry mumisee?
Ei. Onko se edes sanonut yhtään kokonaista lausetta? Niinku, siillee, diippiii, tiäks, sillee, niinku...
Hänellä ei aivot riitä siihen. Koskahan Vera tajuaa...
Luulen, että Veralla on huomattavasti luotettavampi ja parempi käsitys Henrystä kuin yhdelläkään teistä, jotka koko ajan löydätte vain negatiivista sanottavaa Henrystä👍?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Emilia tippuisi ens viikolla. Ei jaksaisi sitä enään xD
Tai ehkä ei sittenkään, minusta on alkanut jo tuntua vähän hauskalta, että ketähän miestä hän seuraavaksi yrittää, mieluummin sitten vaikka Oona kotiin kitisemästä😂.
Hänellä ei aivot riitä siihen. Koskahan Vera tajuaa...