Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Tosta iltasanomien jutusta saa sellasen kuvan peppinan puheista, etteivät enää olisi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tosta iltasanomien jutusta saa sellasen kuvan peppinan puheista, etteivät enää olisi yhdessä.
Toivottavasti Peppina tokenee, itki jo ennakkoon ihan hurjasti.
Peppinasta sometähti. Benkku nostatti bändiään.
Henri nostatti kuntosaliyritystään. Julkaistu pyykkilautavatsakuvia LI "maailmantähden" kanssa kuntosaliltaan.
Vera oli jo kosmetiikkamainoksessa iltalehdessä.
Iiris missikilpailusta julkisuutta.
Mitäs vielä? Voisikohan nimen muuttaa "kenestä kuumin julkkis" -kisaksi. 🤭
Huutista jos Peppina ja Benjamin voittaa :D ei mutta se olisi tavallaan osuva päätös tälle kaudelle. Aikamoinen vitsi ollut koko kausi, ja on ollut hyvin hankalaa ottaa paljon mitään vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Peppinasta sometähti. Benkku nostatti bändiään.
Henri nostatti kuntosaliyritystään. Julkaistu pyykkilautavatsakuvia LI "maailmantähden" kanssa kuntosaliltaan.
Vera oli jo kosmetiikkamainoksessa iltalehdessä.
Iiris missikilpailusta julkisuutta.
Mitäs vielä? Voisikohan nimen muuttaa "kenestä kuumin julkkis" -kisaksi. 🤭
Piritasta on upea tanssivideo. https://wonderclub.fi/pages/tanssiopettajat/pirita
Eli , kun ohjelma julkaistiin hänkin laittoi some sivut ja sitten valittiin Peppiina pari kertaa somefanien suosikiksi ? Sehän olisi pitänyt olla katsojien suosikki. Huonoin kausi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisivat enää yhdessä? Toinen rakastunut toinen ei, siinä ei yleensä hyvin käy...
Vierailija kirjoitti:
Eli , kun ohjelma julkaistiin hänkin laittoi some sivut ja sitten valittiin Peppiina pari kertaa somefanien suosikiksi ? Sehän olisi pitänyt olla katsojien suosikki. Huonoin kausi.
Tämänkin takia ohjelma pitäisi tulla suunnilleen reaaliajassa. Etteivät voisi taustalla vaikuttaa millään tavalla asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on näin paljon vihaisia kommentteja etenkin naisia kohtaan? :( Tosi surullista lukea itsekin nuorena naisena Sitten palstalla vähän väliä keskusteluja joissa ihmetellään ja haukutaan koulukiusaajia ja muita ilkeilijöitä. Oletteko itse parempia?
Itse sain nuorena naisena ilkeää kohtelua vanhemmilta naisilta. Nyt haluan itse kypsempänä naisena tukea nuorempia naisia. :)
Sama! Parikymppisenä kun olin nuori ja nätti, työpaikan keski-ikäiset naiset olivat minulle ilkeitä. Nyt 38-vuotiaana havahduin siihen että oon aina tsempannut parikymppisiä naisia duunissa ja muuallakin. Toki sen pitäisi olla itsestäänselvyys mutta onkin luksus jota en itse saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rakastuneet ihmiset on sitten kauniita, Emilia ja Patrik oikein hehkuvat <3
Okei. No enpä haluaisi nähdä kuinka hirveiltä he näyttävätkään "ei-hehkuvina"... hui olkoon. Mielestäni ovat karseita nimittäin rakastuneinakin.
Voi sua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin kuin ällikällä lyöty. Herään joka aamu suu auki, että tapahtuuko tämä oikeasti, Peppina iloitsee.
Hän viittaa tuolla lauseella someyhteistöihin.
Onko laitattanut tennispallot poskiin?
Yllättävää että herää joka aamu suu auki 🤣🤣. Peppinan perusilme.
Olen pitänyt nuorisoa fiksuna, mutta kun näitä tositoosajuttuja vilkuilee ei siltä näytä. Ulkomaille pääsee halvalla, miksi lähteä itsensä nolaamaan tyhmiin formaatteihin. Kaikenmaailman somejulkkiksia alkaa tursuamaan joka tuutista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt on käynyt niin , että P ja B on voittanut se on iso vääryys. Ihastuminen oli vain Peppiinalla. Siellä on kaksi paria joiden olisi pitänyt voittaa.
En usko että ovat voittaneet. Toi iltiksen juttu heti äänestyksen loputtua on osa Peppinan suunnitelmaa ja to-do listaa.
Vielä viimeiseenkin sadepäivään Peppina onnistui änkeämään itsensä keekoilemaan stringeissä ja jumppaa kameran edessä. Kiipeää perse edellä puuhun, kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vielä viimeiseenkin sadepäivään Peppina onnistui änkeämään itsensä keekoilemaan stringeissä ja jumppaa kameran edessä. Kiipeää perse edellä puuhun, kirjaimellisesti.
Kyllä on rumaa kielenkäyttöä ja ilkeää ajattelua. Ymmärrän monenlaisen kritiikin mitä noihin osallistujiin kohdistetaan mutta asiallisena pitäisi pysyä.
Tulee melkein sääli noita nuoria ihmisiä, ihan tavallisia suurin osa. Miten heidän psyykensä kestää tuota jatkuvaa kohtuutonta ilkkumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on rumaa kielenkäyttöä ja ilkeää ajattelua. Ymmärrän monenlaisen kritiikin mitä noihin osallistujiin kohdistetaan mutta asiallisena pitäisi pysyä.
Tulee melkein sääli noita nuoria ihmisiä, ihan tavallisia suurin osa. Miten heidän psyykensä kestää tuota jatkuvaa kohtuutonta ilkkumista?
Totta. Mutta toisaalta he itse tietävät mihin lähtevät ja mitä ohjelma tuo tullessaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta toisaalta he itse tietävät mihin lähtevät ja mitä ohjelma tuo tullessaan...
Kyllä, tasan tarkkaan tietävät mihin lähtevät, ja rahankiilto ja someura silmissä. Hyvä jo heti alkuvaiheessa tottua kovaan kritiikkiin koska ei se tule ainakaan vähentymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävät toki että ohjelman myötä tulee julkisuutta mutta en usko että pystyvät kuvittelemaan mitä sitten todellisuudessa on. Nuoriakin kun vielä ovat ja elämänkokemusta verrattain vähän. Eivät voi kovin tarkkaan ennakoida omaa olemistaan siellä villallakaan koska ei ole tietoa ennakkoon mitä kaikkea tulee tapahtumaan ja kuinka tuo saarella olo kuormittaa tai kuplauttaa.
En usko että Peppina osasi etukäteen ennakoida että rakastuu noin järjettömästi ja Benjamin varmaan kuvitteli saavansa myönteistä julkisuutta bändilleen tuollaisella hurmurin ulkonäöllään. Siihen hän varmaan oli tottunut. On heillä ollut nyt kestämistä, tarkoitan kaikkia osallistujia. En millään usko että Benjaminkaan voi olla niin täysin teflonia ettei tää kaikki kritiikki, iso osa siitä toki ihan aiheellistakin, olisi mennyt ikävästi ihon alle.
Useimmat heistä ainakin osittain hakivat näkyvyyttä, someseuraajia, mutta mietin kyllä että aika kovan hinnan monet maksavat niistä seuraajista. Varsinkin kun isolle osalle heistä tuo nyt saatu julkisuus hype ei tule tuomaan pysyvää paikkaa/uraa julkisuudessa. Peppina ehkä nousee kirkkaimmaksi tähdeksi, hänen valloittava persoonansa ehkä antaa nyt hänen uralleen uuden alun. Hän lieneekin sitten ainoa jolle ennustan suurta ja pysyvää menestystä ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo syöneet tuolla mitään muuta kuin munia, mysliä, hedelmiä ja sipsejä? Juhlapäivinä viinirypäleitä, sviitissä suklaata. Astiat jotain Tupperwarekippoja.
Miten näistä astioista jaksetaankin joka vuosi jauhaa. Jos se nyt ei vielä jollekin ole tullut selväksi, niin astiat ovat muovia akustisista syistä. Muoviastiat eivät kilise ja kolise käytössä ja peitä saarelaisten keskusteluita alleen. Kuvauksissa ei ole mitkään ihanteelliset studio-olosuhteet vaan äänet napataan osallistujien kantamien mikkien kautta. Varsinkin ulkoilmassa tämä voi olla joskus haastavaa.
Peppina sai positiivista julkisuutta, Benjamin toki julkisuutta mutta ei kaikelta osin kovin mairittelevaa sellaista.