Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin kuin ällikällä lyöty. Herään joka aamu suu auki, että tapahtuuko tämä oikeasti, Peppina iloitsee.
Hän viittaa tuolla lauseella someyhteistöihin.
Onko laitattanut tennispallot poskiin?
Yllättävää että herää joka aamu suu auki 🤣🤣. Peppinan perusilme.
Mietin et laittoikohan tahallaan, näihin kirjoituksiin viitaten? Vai tietääkö muutenkin olevansa usein suu auki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä viimeiseenkin sadepäivään Peppina onnistui änkeämään itsensä keekoilemaan stringeissä ja jumppaa kameran edessä. Kiipeää perse edellä puuhun, kirjaimellisesti.
Kyllä on rumaa kielenkäyttöä ja ilkeää ajattelua. Ymmärrän monenlaisen kritiikin mitä noihin osallistujiin kohdistetaan mutta asiallisena pitäisi pysyä.
Tulee melkein sääli noita nuoria ihmisiä, ihan tavallisia suurin osa. Miten heidän psyykensä kestää tuota jatkuvaa kohtuutonta ilkkumista?
Kertovat etteivät lue itsestään kertovia juttuja. Tottakai jokainen vilkuilee ja etsii edes sen yhden yläpeukun ja Seiskan ilmestyttyä juokee ekana kioskille ostamaan lehden. Pelkään että helppo raha houkuttelee erityisesti nuoria, koska nollatuloilla saa mahdollisen voittopotin puhtaana käteen.
Eräs putiikin pitäjä alkoi itseään myymään, ehkä hänellä on putiikin pidossa jäänyt eläkemaksut hoitamatta ja tahtoo tehdä vanhoilla päivillään vielä kunnon tilin.
Hänkin varmasti lueskelee vain asiakkaidensa palauteviestejä.
Ihan hyvä jos osallistujat vähän välttelevät itsestään kertovien juttujen lukemista, mutta en usko että pystyvät olemaan tietämättömiä siitä mitä heistä puhutaan. Saavathan he palautetta suomeen, mm tiktokiin ja instaan. Sukulaiset ja kaverit ainakin osittain lukee. Kyllä se heidän tietoonsa tulee vaikkei kaikkein ilkeimpiä kirjoituksia itse kävisikään lukemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo syöneet tuolla mitään muuta kuin munia, mysliä, hedelmiä ja sipsejä? Juhlapäivinä viinirypäleitä, sviitissä suklaata. Astiat jotain Tupperwarekippoja.
Miten näistä astioista jaksetaankin joka vuosi jauhaa. Jos se nyt ei vielä jollekin ole tullut selväksi, niin astiat ovat muovia akustisista syistä. Muoviastiat eivät kilise ja kolise käytössä ja peitä saarelaisten keskusteluita alleen. Kuvauksissa ei ole mitkään ihanteelliset studio-olosuhteet vaan äänet napataan osallistujien kantamien mikkien kautta. Varsinkin ulkoilmassa tämä voi olla joskus haastavaa.
Siinäpä tärkeä tieto :D Eivät kaikki seuraa näitä lasten kutsuja ammatikseen, moni käy vielä töissä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo syöneet tuolla mitään muuta kuin munia, mysliä, hedelmiä ja sipsejä? Juhlapäivinä viinirypäleitä, sviitissä suklaata. Astiat jotain Tupperwarekippoja.
Miten näistä astioista jaksetaankin joka vuosi jauhaa. Jos se nyt ei vielä jollekin ole tullut selväksi, niin astiat ovat muovia akustisista syistä. Muoviastiat eivät kilise ja kolise käytössä ja peitä saarelaisten keskusteluita alleen. Kuvauksissa ei ole mitkään ihanteelliset studio-olosuhteet vaan äänet napataan osallistujien kantamien mikkien kautta. Varsinkin ulkoilmassa tämä voi olla joskus haastavaa.
Siinäpä tärkeä tieto :D Eivät kaikki seuraa näitä lasten kutsuja ammatikseen, moni käy vielä töissä tässä maassa.
Siis mikä oli tärkeä tieto?
Työssäkäyvä.
Peppina komeilee sekä Iltalehdessä että Iltasanomissa. Yllätys että tunkenut naamansa lehtiin heti sillä sekunnilla kun äänestys päättyi, on kai pitänyt vältellä tähän asti. Ja lupaa vielä jatkoakin🤣. Huomenna luetaan miten ja miksi erosivat Benkun kanssa. Kaikkihan sen jo tietää mutta pitää nyt tyrkyttää itseään kun rauta on kuumaa, kouluakaan ei jaksanut käydä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltsarissa pitkä juttu Peppinasta. Jättänyt Joensuun ja siirtynyt Helsinkiin somettajaksi. https://www.is.fi/viihde/art-2000011250186.html
Nyt (klo 10) juttu poistettu, ilmoittaa että "sivua ei löydy".
Tuliko pikku moka, ja postattua voittajan haastattelu vuorokauden etuajassa?
Meni viimeinenkin luottamus tämän tuotannon rehellisyyteen. Olinkin hieman ihmetellyt, miksei telkkarissa ole mainittu mitään koko äänestyksestä, ja Katsomossakin se on jemmattu melko huomaamattomiin. Syy lienee, että ei ole tarkoituskaan, että katsojat mitään äänestelisi. Tai no, voivat "äänestää", mutta tuskin niitä ääniä kukaan vaivautuu laskemaan?
Ei ole poistettu, linkin postaaja ei vaan osannut. Poista perästä tuo roskapätkä  , niin toimii.
Ei hitsi Peppiinalla on kyllä tosi kauniit sormet ja sääret
Jokke
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että kaikki Peppina kritiikki täällä on hänen itsensä masinoimaa, saa julkisuutta ja säälipisteitä. Tämä on ihan itsestäänselvä seuraus siitä että kausi nauhoitettu kuukausia sitten, kilpailijat pystyvät nyt itse osallistumaan keskusteluun esim täällä. Oliko yllätys että Peppinan Iltishaastattelu tuli heti kun ensimmäisellä tunnilla oli mahdollista.
Samaa mieltä. Saa nyt paljon kaupallisia yhteistyötarjouksia joko säälistä tai sitten roolista "että olen nyt vain vahvempi". Mainostajat saavat plussaa kun tekevät yhteistyötä "kovia kärsineen" kanssa. Kaikki hyötyvät🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko joku tärkeäksi? Voihan sitä noinkin reagoida, kun harmittaa ettei itse keksinyt syytä muovikippojen käytölle. "Hieman" lapsellista.
ps. jaksoja ei tarvitse katsoa ollenkaan päätelläkseen asian
Iltalehden otsikko; Peppina kuuli JATKUVASTI olevansa vääränkokoinen.Todellakin jatkuvasti kun mainitaan ne tunnetut kolme kertaa koko aikana ja niistäkin aiheutti osan itse kun jankutti Benjamille ja tarjosi mekkoaan Alinalle. Aivan turhaan noista oli loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee jo vähän maku tuohon Peppinan jatkuvaan itkeskelyyn.. Ymmärrän että jotkut Benkun heitoista on tyhmiä ja mauttomia, mutta kuitenkin, joku pieni raja tähän itkeskelyyn...
Välillä kyllä itsestä näyttää ihan kun se benkku leikkisi Peppinan tunteilla
Peppinan puolustukseksi voin sanoa, ettei tuo ole ollenkaan helppoa olla tuolla ihastuneena ja toinen vain leikkii ihastunutta. Muutenkin koko tämä formaatti on niin outo. Ja kaikki osallistuvat ovat jotenkin masokisteja, koska tunteet ovat pelissä. Peppina ei selvästikään kestä olla tuolla, hänen tarvitsisi lähteä ihan oman psyykensä takia.
Eikö kenelläkään säälittelijällä juolahda mieleen, että Peppiina on näyttelijä. Aivan hyvin voi mennä tuo asetelma toisinkin päin. Ja kannattaa muistaa sekin, että kyse on käsikirjoitetusta ja editoidusta sisällöstä, jossa rakennetaan kärjistettyjä hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden otsikko; Peppina kuuli JATKUVASTI olevansa vääränkokoinen.Todellakin jatkuvasti kun mainitaan ne tunnetut kolme kertaa koko aikana ja niistäkin aiheutti osan itse kun jankutti Benjamille ja tarjosi mekkoaan Alinalle. Aivan turhaan noista oli loukkaantua.
Nykyään ollaan niin herkkiksiä ja loukkaannutaan kaikesta. Varsinkin toi mekko episodi. Ootko kokoa S. Olen itse hoikka ja mulle nuorena kuittailtiin mun syömisistä. Söin tosi paljon ja kaikkea ja olin hoikka. Naureskelin vaan kaikkien jutuille. En nähnyt saarella yhtään ylipainoista.
"Nyt, kun olen katsonut tuota, niin olihan tuossa muutamia asioita, mistä hälytyskellojen olisi pitänyt soida.
Peppina oli niin ihastunut, että se myös sokaisi joiltain asioilta."
Onneksi Peppina vaikuttaa olevan eron kanssa nyt sinut, ja oma iloinen itsensä. Joku olisi voinut masentua tuollaisesta ihan tosi kovaa.
Peppis näytti kuvissa kasvoista hoikemmalta, eli turvotusta on lähtenyt reissun jälkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla nähty kuin pari prosenttia kaikesta. Toki otsikko todennäköisesti liioitteli, mutta sekään ei ole Peppinan vika.
Klikkiotsikot.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Iris ole löytänytkään onnea proffien ja muiden tärkeiden ihmisten kanssa?
Se, mistä Iris onnensa löytää,
ei hörhölle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Iris ole löytänytkään onnea proffien ja muiden tärkeiden ihmisten kanssa?
Se, mistä Iris onnensa löytää,
ei hörhölle kuulu.
Hehän ovat näyttelijöitä, missä teatterissa Iris nyt näyttelee?
Kylläpäs Peppinaa nyt promotaan. Eilen vierailu Sonjan ja Josefiinan podcastissa, tänään valtavan pitkä ja kattava uutisjuttu Iltasanomissa. Nyt selvästi ollaan nostamassa Peppinaa julkkikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs Peppinaa nyt promotaan. Eilen vierailu Sonjan ja Josefiinan podcastissa, tänään valtavan pitkä ja kattava uutisjuttu Iltasanomissa. Nyt selvästi ollaan nostamassa Peppinaa julkkikseksi.
Peppina on kyllä ihan itse nostanut itsensä somejulkkikseksi. Hänellä on tuhansittain seuraajia tiktokissa ja instassa- suurin osa on nuoria tyttöjä.
Epäilen että kaikki Peppina kritiikki täällä on hänen itsensä masinoimaa, saa julkisuutta ja säälipisteitä. Tämä on ihan itsestäänselvä seuraus siitä että kausi nauhoitettu kuukausia sitten, kilpailijat pystyvät nyt itse osallistumaan keskusteluun esim täällä. Oliko yllätys että Peppinan Iltishaastattelu tuli heti kun ensimmäisellä tunnilla oli mahdollista.