Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs Peppinaa nyt promotaan. Eilen vierailu Sonjan ja Josefiinan podcastissa, tänään valtavan pitkä ja kattava uutisjuttu Iltasanomissa. Nyt selvästi ollaan nostamassa Peppinaa julkkikseksi.
Peppina on kyllä ihan itse nostanut itsensä somejulkkikseksi. Hänellä on tuhansittain seuraajia tiktokissa ja instassa- suurin osa on nuoria tyttöjä.
Onhan hänellä ollut apujoukkoja. Sanoi Josefiinan valmistelleen hänelle some-uraa sillä aikaa kun hän oli Espanjassa kuvauksissa. Pepsillä on paljon influensseriystäviä, joilta on saanut vetoapua. Ja tässä ollut nyt lähes 9 kk aikaa heitelle verkkoja vesille ja kontaktoitua.
En ihan ymmärrä tuota, että Peppina hylkäsi opinnot Joensuussa, joska "ei tuntenut sieltä ketään". Eikös näin ole aina uudella paikkakunnalla..? Peppina on sen verran sosiaalinen ja valovoimainen persoona, että eiköhän hän olisi saanut kavereita suht nopeasti. Itse olen enemmän erakkotyyppiä ja suoritin opintoni sen suuremmin kaveeraamatta muiden kanssa. Onnistui se tutkinnon tekeminen niinkin.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tuota, että Peppina hylkäsi opinnot Joensuussa, joska "ei tuntenut sieltä ketään". Eikös näin ole aina uudella paikkakunnalla..? Peppina on sen verran sosiaalinen ja valovoimainen persoona, että eiköhän hän olisi saanut kavereita suht nopeasti. Itse olen enemmän erakkotyyppiä ja suoritin opintoni sen suuremmin kaveeraamatta muiden kanssa. Onnistui se tutkinnon tekeminen niinkin.
Jutussa luki että olis nyt maisterivaiheessa. Missähän oli tehnyt kandin, jossain muualla kuin Joensuussako?
Tosi kummallista, että koko kaudelta nostetaan vain yhtä osallistujaa jalustalle. Ihan kuin Peppina olisi ollut päähenkilö ja muut vain statisteja.
Taas yksi turha julkkis lisää. Varmasti haki sitä oikeaa, mutta meni pieleen.
Minua tuossa Joelin hyssyttelyssä häiritsi hieman se, että sanoi shhh! silloin kun Iris lauloi tai hyräili. Itsellä on ainakin suuri kynnys laulaa muiden seurassa, joten ymmärrän pahastumisen, jos hyssytellään silloin kun uskalletaan laulaa kameroiden edessä. Iriksellä oli vieläpä ihan hyvä lauluäänikin, joten puolisona olisin ollut hyssyttelyn sijasta innoissani uuden, taiteellisemman puolen näkemisestä kumppaniltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee jo vähän maku tuohon Peppinan jatkuvaan itkeskelyyn.. Ymmärrän että jotkut Benkun heitoista on tyhmiä ja mauttomia, mutta kuitenkin, joku pieni raja tähän itkeskelyyn...
Välillä kyllä itsestä näyttää ihan kun se benkku leikkisi Peppinan tunteilla
Peppinan puolustukseksi voin sanoa, ettei tuo ole ollenkaan helppoa olla tuolla ihastuneena ja toinen vain leikkii ihastunutta. Muutenkin koko tämä formaatti on niin outo. Ja kaikki osallistuvat ovat jotenkin masokisteja, koska tunteet ovat pelissä. Peppina ei selvästikään kestä olla tuolla, hänen tarvitsisi lähteä ihan oman psyykensä takia.
Eikö kenelläkään säälittelijällä juolahda mieleen, että Peppiina on näyttelijä. Aivan hyvin voi mennä tuo asetelma toisinkin päin. Ja kannattaa muistaa sekin, että kyse on käsi
Ei se varmastikaan noin hyvä näyttelijä ole.. hyvä yritys mutta ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Joensuu ei vaan taida olla influensserille ns. tarpeeksi cool paikka asua. Helsinki on.
Maikkarin nettisivuilla on Emiliasta ja Patrikista juttu.
Katsomossa on dokumentti Love Islandin brittiosallistujien elämästä ohjelman jälkeen. Ei kaikista supertähtiä tullut. Aika raadollistakin on agenttien ja managerien sumplimoima "tähtien" näkyvyys eri medioissa. Eikä kaikki kestä julkisuutta hyvine ja huonoine puolineen. Muutama traaginen kohtalo.
Julia Henri voittavat Love Islandin. Peppina voitti somenäkyvyyden, ainakin vähäksi aikaa.
Onko Peppina siis valmistunut teatterikoulusta, onko tietoa?
"Ulla Taalasmaa" nykyversiona eli ylinäytelty ilmeilijä. Mitenhän ne kyyneleet, tuliko aidoista tunteista vai ammensiko näyttelijäntaidoista?
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö se joelin hyssyttely? Itse näin vain sen kun siitä spekuloitiin. Outo ele kyllä. Eikö voi sanoa jotenkin muuten että toinen puhuu liian kovaa.
Kyllä Iris itsekkin tietää,että hänellä tuo papatus jää päälle. Jotain "Pa Li" tjmv liittyvää asiaa paapattaa minuutti tolkulla, sitten kysyy Joelilta: väsyttääkö/häiritseekö hänen puhuminen. Siihen Joel sitten rauhallisest vastaa: "kyllä mä kuuntelen , vaikka silmät on kiinni"
Iriksen puhumisesta paistaa selvästi, että edes pilkkuja ei ole käytetty, saati pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
"Ulla Taalasmaa" nykyversiona eli ylinäytelty ilmeilijä. Mitenhän ne kyyneleet, tuliko aidoista tunteista vai ammensiko näyttelijäntaidoista?
Ei ole valmistunut, kunhan ollut jossain kesätöissä.
Peppina ei toistaiseksi halua kommentoida julkisuuteen, mikä hänen ja Benjaminin suhteen nykytila on.
Lainaus il artikkelista.
Tuskinpa hän sais sitä edes paljastaa kun koko finaalia emme ole nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jossain kesäteatterissa on näytellyt, ja ei oo tehnyt elokuva/tv-rooleja koska IMDB:ssä ei ole ainuttakaan krediittiä hänellä. Eli aika vähän on oikeasti näytellyt työkseen, ainakin vielä siis.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nää höpö höpö kinaajat 🤣🤣
Juuri niin.
Luulisi että kyse olisi hyvinkin tärkeästä aiheesta, vaan kun viihdeohjelmasta kyse,
jaksavat alkaa tappelemaan mielipide-eroistaan.
Paras olisi ollut , että voittajaparin julkaisun jälkeen saa vasta tulla lehtiin kertomaan asioita ja sama tuo some hehkutus. Häiritsi vaan , kun pari jaksoa nähty , niin Niko sanoo somefanit äänestäneet Peppiinaa.
Kyllä ne superfanit on Niko + gaykaverit, jotka kieli poskella (juhlimisen välissä) valitsee jatkoon eniten kikattavat tyttelit
Niko ollut koko kauden ajan hiukka punakka, ehkä tosiaan reissu mennyt juhlimisen puolelle
Onko jotenkin paha asia, jos ystävät jelppaa? Niinhän työelämä muutenkin pitkälti toimii, tuttujen kautta menee vaikka monet näyttelijäkeikat.
Tottakai Peppina on itse vahvasti ollut aktiivinen, jo se että on ollut Love Islandissa on tehnyt monien tunteman. Onko se joku meriitti, jos on "itse nostanut itsensä julkkikseksi"?
Sehän on vain fiksua takoa nyt kun rauta on kuuma.