Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
7821/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltsarissa pitkä juttu Peppinasta. Jättänyt Joensuun ja siirtynyt Helsinkiin somettajaksi. https://www.is.fi/viihde/art-2000011250186.html 

Jännä että tällainen juttu julkaistu ennen kuin äänestys on päättynyt. Koska rivien välistä voi lukea jonkin verran. Ainakin itse tulkitsen niin, että Peppina kertoo olleensa ihastuneempi osapuoli ja lähes sokaistuneena elänyt saarikuplassa.

Sama. Sanoo että olis pitänyt jostain hälytysmerkeistä jo tajuta.. 

Vierailija
7822/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltsarissa pitkä juttu Peppinasta. Jättänyt Joensuun ja siirtynyt Helsinkiin somettajaksi. https://www.is.fi/viihde/art-2000011250186.html 

Jännä että tällainen juttu julkaistu ennen kuin äänestys on päättynyt. Koska rivien välistä voi lukea jonkin verran. Ainakin itse tulkitsen niin, että Peppina kertoo olleensa ihastuneempi osapuoli ja lähes sokaistuneena elänyt saarikuplassa.

Sama. Sanoo että olis pitänyt jostain hälytysmerkeistä jo tajuta.. 

Olen vieläkin kuin ällikällä lyöty. Herään joka aamu suu auki, että tapahtuuko tämä oikeasti, Peppina iloitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppiinasta siis julkkis tämän ohjelman myötä. Miksiköhän ?

Ihmiset ovat täysin i di oo tteja kun fanittavat tälläistä rauhatonta tyhjäpäätä.

Vierailija
7824/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia on Suomen Uma Thurman.  

Ja minä olen Miss Universum. 

Vierailija
7825/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhottaa Patrikin "muka huomaamaton" kameroiden vilkuilu ja verbaalinen poseeraus. Luiskaan!

Vierailija
7826/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin väsähtänyttä sekä henkilöt että toiminta nyt loppua kohden. Ainoa hyvä, että ei tule enää Lyko-mainoksia Katsomossa viimeisten jaksojen yhteydessä! Ovat varmaan huomanneet laskeneet katsojaluvut. 

Vierailija
7827/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin väsähtänyttä sekä henkilöt että toiminta nyt loppua kohden. Ainoa hyvä, että ei tule enää Lyko-mainoksia Katsomossa viimeisten jaksojen yhteydessä! Ovat varmaan huomanneet laskeneet katsojaluvut. 

Alussa jaksot menivät muka tosi nopeasti, nyt en jaksa katsoa kuin max kolmasosan jaksosta ja sitten mielenkiinto lopahtaa. Olen katsonut viime jaksot monessa osassa jopa eri päivinä. 

Vierailija
7828/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Peppinan ja Benzaminin kylpy kiusallista katsottavaa. Huh huh....

Vierailija
7829/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin peetä koska Peppiina lehdissä vaikka voittaja paria ei ole julkaistu. Jotenkin koko ihminen on ihan erilainen haastattelussa , kun itse ohjelmassa. Hatun nosto niille saarelaisille jotka eivät ole olleet julkisuudessa vielä.

Vierailija
7830/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on Suomen Uma Thurman.  

Ja minä olen Miss Universum. 

Julian yläluomet lurpattavat raskaina koska otsabotox. Hän näyttää koko ajan nyreältä ja väsyneeltä.

Vierailija
7831/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin kuin ällikällä lyöty. Herään joka aamu suu auki, että tapahtuuko tämä oikeasti, Peppina iloitsee.

Hän viittaa tuolla lauseella someyhteistöihin.

Vierailija
7832/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan itse, että äänestys onkin näköjään päättynyt viime yönä. 

Vierailija
7833/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti monet osallistujista ovat somejulkisuuden perässä, mutta silti jotenkin todella ärsyttävää lukea Iltalehdestä tällaista suunnitelmallisuutta Peppinalta:

Suunnitelma oli jo valmis.

Koulu jäi kesken. Peppina meni hetkeksi päivätöihin. Tuttu ystävä Love Islandin edelliseltä kaudelta valmisteli, että kauden loputtua someura lähtisi nousuun.

Tässä vaiheessa Peppina oli päättänyt, että hän alkaisi tekemään sosiaalista mediaa päätyökseen. Haave opettajan työstä oli jo takana päin.

Sarja alkoi pyöriä tv:ssä. Peppina laittoi muutamiin yrityksiin yhteistyöpyyntöjä ja teki valmiiksi somevideoita. Hän valmistautui tulevaan.

-Kohta tapahtuu, hän ajatteli

Vierailija
7834/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt (klo 10) juttu poistettu, ilmoittaa että "sivua ei löydy".

Tuliko pikku moka, ja postattua voittajan haastattelu vuorokauden etuajassa?

Meni viimeinenkin luottamus tämän tuotannon rehellisyyteen. Olinkin hieman ihmetellyt, miksei telkkarissa ole mainittu mitään koko äänestyksestä, ja Katsomossakin se on jemmattu melko huomaamattomiin. Syy lienee, että ei ole tarkoituskaan, että katsojat mitään äänestelisi. Tai no, voivat "äänestää", mutta tuskin niitä ääniä kukaan vaivautuu laskemaan?

Vierailija
7835/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7836/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän viittaa tuolla lauseella someyhteistöihin.

Onko laitattanut tennispallot poskiin?

Vierailija
7837/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu ei aukea?

Peppinahan sanoi saarella jo et hän on ihastuneempi osapuoli. Todellakin oli, jopa ehkä ainoa...

Vierailija
7838/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on käynyt niin , että P ja B on voittanut se on iso vääryys. Ihastuminen oli vain Peppiinalla. Siellä on kaksi paria joiden olisi pitänyt voittaa.

Vierailija
7839/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt on käynyt niin , että P ja B on voittanut se on iso vääryys. Ihastuminen oli vain Peppiinalla. Siellä on kaksi paria joiden olisi pitänyt voittaa.

Tämä pari onnistui saamaan eniten julkisuutta urilleen🤨

Vierailija
7840/8799 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy niin, ett PB voittaa, niin se todistaa, ettei katsojien mielipiteellä ole mitään merkistystä. Eli tuotanto tekee, mitä itse haluaa. On superfani ja on äänestäjä. Kiva ohjelmaidea : rakkauden saari, on sitten tuhottu.