Asiallinen vuokra-asunto alle 400€, onko mahdollista löytää?
Mitä mieltä olette? Asiallisella tarkoitan, että asunto on siisti, siinä on toimiva perusvarustelu, lämmitys kunnossa, hanasta tulee juomakelpoista vettä, hella, jääkaappi, taloyhtiötä ei ole vallanneet ympäri vuorokauden meluavat päihdeporukat jne.. Edellinen asukas ei ole hajottanut kämppää ja kussut tyyliin nurkkiin. Yhtä virtsanhajuista halpaa asuntoa kävin katsomassa, jossa oli edellinen asukas riehunut ja repinyt ovet karmeineen irti. En etsi mitään päihdeluolaa, jossa on ollut sekava ongelma-asukas, joka on rikkonut paikat. Muutamia tämän hintaluokan asuntoja eri puolella maata katsastaneena, sanoisin, että niissä on monissa vakavia ongelmia.
Tavoitteeni on asua mahdollisimman halvasti pari vuotta, maantieteellisellä sijainnilla ei ole niin väliä. Olen itse hiljainen, rauhallinen, täysin päihteetön, siisteyttä arvostava ja siististi elävä. Onko täysin mahdoton ajatus näillä spekseillä edes yrittää löytää asiallista asuntoa?
Kommentit (62)
En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. KVG. Kun tarpeeksi böndelle menee niin budjaa alle 300 euron eikä taatusti näe yhtään ihmistä.
Itsekin olen löytänyt asuntoni näin.