K-menu appelssiinimehu mitä ehmettiä?
Tuomlonen oli ilmestynyt lähikauppaan hinta 2€ maistoin kotona ja rupesin nauramaan. Maistuu lähinnä vedeltä jossa pieni esanssivivahde. Vähän aikaa sitten 2€ sai ihan kunnon täysmehua! En ikinä maksa 2€ tuommosesta kusetuksesta.
Kommentit (14)
Miksi kukaan yleensäkään juo tommosia esanssimehuja. Syö appelsiineja tai purista itte kotonas mehut niin saat kunnon mehua jos on pakko mehua juoda.
Miksi ostat ? Osta parempaa, juo vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yleensäkään juo tommosia esanssimehuja. Syö appelsiineja tai purista itte kotonas mehut niin saat kunnon mehua jos on pakko mehua juoda.
Onko useinkin pakko juoda mehua?
Appellssiinnimehulle kävi jauhenlihat, eli muuttui bulkkipaskasta luxustuotteeksi.
Tuo maksaa 70 centtiä taidat valehdella.
Niin, ostit mehua etkä täysmehua, niillä on ero ja nimestä sen näkee. Kannattaa aina tarkistaa että nimessä on "täys".
Vierailija kirjoitti:
2€ on täällä hellsingin Supermarketissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on meilläkin Pohjois-Savossa. Meinasin vahingossa ostaa, oli jo kädessä mutta huomasin ettei ollutkaan täysmehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on monessakin "sossulisä" Voi pitää kovempaa hintaa kun siellä yleensä ei ole itseansaittua rahaa.
Ei oo voinut olla 2 euroa tai kerropa tarkemmin mikä k-supermarket. Kampin k-supermarketissa tuo on 1,29 euroa. Lähde: k-appi
Ja siis tuo on pahaa, mutta ei se noin paljoa maksa kun ap väittää.
Selasin tänään vanhoja kauppakuitteja ja 1l Rainbow appelsiinimehu maksoi 50cnt vuonna 2020. Nyt on kyllä hinnoissaan.
Itse täydensin omaa ja lapsen ruokavaliota kun olin köyhimilläni. Pysyi keripukki pois. Ja ei, 50cnt hintaan et saa kymmentä hedelmää. Meinaan jos ottaa viisi 2dl annosta molemmille siis.
Vierailija kirjoitti:
Selasin tänään vanhoja kauppakuitteja ja 1l Rainbow appelsiinimehu maksoi 50cnt vuonna 2020. Nyt on kyllä hinnoissaan.
Itse täydensin omaa ja lapsen ruokavaliota kun olin köyhimilläni. Pysyi keripukki pois. Ja ei, 50cnt hintaan et saa kymmentä hedelmää. Meinaan jos ottaa viisi 1dl annosta molemmille siis.
YHDEN desilitran annosta.
Moni muukin ennen hyvä appelsiinimehu on muutettu litkuksi, esim. Tropic.
Juu huonointa mitä olen maistanut