Olen menestyvä diplomi-insinööri ja iso omakotitalo, 600 tonnia. MUTTA en etsi elättiä
En käytä tinderiä. En käy työpaikan juhlissa... En sokkotreffeillä. En käytä julkisia. Ei kiinnosta se tyrkkyjen naisten perseen heilutus. Yök. Oksennus.
Sitähän se on, eikä mitään muuta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudulta ei kyllä 600t eurolla saa kummoistakaan luukkua.
Eihän tuo nyt pidä paikkaansa.
Minä olen fiksu ja akateeminen hyväsydäminen nainen, mutta jouduin sairastuttuani työkyvyttömyyseläkkeelle. Onneksi mieheni ei pidä minua kuitenkaan minään elättinä.
Vierailija kirjoitti:
Nauti siinä sitten talostasi yksin
Eihän se sitä tarkoita, vaan gold digger hor*t ei kiinnosta.
DI on kyllä tylsä. Seurustelin semmosen kanssa ja se meni aina joskus 22 nukkumaan. Oli pihi myös, ei ikinä tarjonnut tai antanut lahjoja. Sanoi ihan ettei usko niihin.
niin? minätyttö otin kivan ja komean namipojan itselleni tuosta vain. nuoremman tietysti. mukavat työt meillä molemmilla. yhdessä puuhaillaan kaikkea ihanaa. ei kiinnosta kumpaakaan elätit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.
Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.
Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti.
Pärstä kertoinhan se määrää markkinoilla, ei mikään muu.
Kyllä määrää muutkin. Minä olen saanut valehtelematta 2 suomen parasgeenisintä miestä ja jätin kummatkin koska paska luonne.
Valehtelet. Sait paskaluonnegeeniset miehet.
Vierailija kirjoitti:
niin? minätyttö otin kivan ja komean namipojan itselleni tuosta vain. nuoremman tietysti. mukavat työt meillä molemmilla. yhdessä puuhaillaan kaikkea ihanaa. ei kiinnosta kumpaakaan elätit.
Sinä vanhapiika otit vain uudet paristot hieromasauvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuiko ja upposi lompakkoloinen??
Eri. Jos joku hyypiö ei etsi elättiä, niin laittaa sitten ilmoituksen, että etsii vähintään 600 tonnin talon omistavaa naista. Hynttyyt yhteen, talot myyntiin ja ostaa sitten yhteisen 1,2 milliä maksavan talon. Sellaisia pks:lla on myynnissä ja pari kehän ulkopuolista myymällä niihin on mahdollisuuskin. Kukaan ei loisi. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vanhapiika otit vain uudet paristot hieromasauvaan.
ei kuule pidä paikkaansa. ihana kolli!
Ap hyvältä kuulostat, mutta mitä avuja haet tasoiseltasi kumppanilta? Kyselen, koska kiinnostuin sinusta.
Raukkaudella mummo 75v Perähikiältä
Vierailija kirjoitti:
Olen priimakohdullinen ja -geeninen urheilullinen nainen. MUTTA en etsi elättäjää. Kelpuutan vain siemenen ja sillä kuinka paljon siemenen haltijalla on rahaa ei ole hitonkaan väliä.
Niinhän siinä nyt lätistään! Onko "priimavarustuksetkaan" vain sanahelinää?
Ono talosi Perähikiällä kun on noin halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap inhoaa naisia. Tulisi sitten sieltä kaapista ulisemasta ja etsisi miehiä.
Millä logiikalla sössötät vauvapalstalla mitä et etsi? Onko kirjaindiagnooseja vai oletko muuten vaan vajaaälyinen?
Mikä sussa on vikana jos et saa kumppaniksesi diplomi-insinöörinaista?
Jos naiset eivät sinulle kelpaa, niin ehkä joku mies olisi oikea sinulle. Rohkeasti ulos kaapista vaan.