Olen menestyvä diplomi-insinööri ja iso omakotitalo, 600 tonnia. MUTTA en etsi elättiä
En käytä tinderiä. En käy työpaikan juhlissa... En sokkotreffeillä. En käytä julkisia. Ei kiinnosta se tyrkkyjen naisten perseen heilutus. Yök. Oksennus.
Sitähän se on, eikä mitään muuta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hölmöä maksaa 600 tonnia omakotitalosta. Kai se vielä on jollain säälittävällä postimerkin kokoisella vuokratontilla?
Naiselle kelpaa?
Ei mulle ainakaan. Asun sadan tonnin omakotitalossa taajaman ulkopuolella. Oma valtava tontti, ei naapureita. Mihinkään espoolaiseen lähiöön en lähtisi kupottamaan, varsinkaan dippainssin kanssa. N42
Minulle kelpaa vain diplomigemmologit
Ap kai etsii ilmaista keilapalloa.
Olen priimakohdullinen ja -geeninen urheilullinen nainen. MUTTA en etsi elättäjää. Kelpuutan vain siemenen ja sillä kuinka paljon siemenen haltijalla on rahaa ei ole hitonkaan väliä.
Mieluummin pienituloinen antelias mies kuin pihi rikas.
Mitä ihmettä teit opiskeluaikana? Monet tapasivat puolisonsa jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hölmöä maksaa 600 tonnia omakotitalosta. Kai se vielä on jollain säälittävällä postimerkin kokoisella vuokratontilla?
Naiselle kelpaa?
Ei mulle ainakaan. Asun sadan tonnin omakotitalossa taajaman ulkopuolella. Oma valtava tontti, ei naapureita. Mihinkään espoolaiseen lähiöön en lähtisi kupottamaan, varsinkaan dippainssin kanssa. N42
"Varsinkaan dippainssin kanssa"
Pari dippainssiä treffaaneena samaistun vahvasti. Samoin lääkärimiehet, huhhels. Nauttikaa taloistanne keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kelpaa?
Vai kelpaako?
Muuten täydellinen, mutta mistä saataisiin sulle järkeä ymmärtää myös oikeita elämän asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet dippainssi ja omakotitalo? Mitä?
Niin olen hybridi
itse asiassa transformeri
ap di
No voi hitto. Olin juuri tulossa teille elätiksi. Oisko sulla sitten jotain kaveria, joka etsii elättiä?
Paljonko omistat maata? Onko talo jossakin naurettavalla postimerkin kokoisella vuokratontilla?
Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.
Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.
Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.
Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.
Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti.
Tämän asian ymmärtää jopa 17-vuotiaat amiskundit. Joiden ympärillä parveilee tyttöjä.
Kuka helvetin kakara näitä satuja jaksaa vääntää?
Vierailija kirjoitti:
Pärstä kertoinhan se määrää markkinoilla, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sun elätiksi ole varmasn kinuamassa ja mitäköhän tarkoittaisi että ei olisi elätti? Maksaa omat ruuat? Ja kaikki muu puoliksi? Anna mä nauran , ainakin jos vähön vakavammassa suhteessa olisi noin ja suuret tuloerot.
Nainen maksaa raskauden kulut koska miehellä ei ole kohtua. Mies saa vauvan omistukseensa. Naisen keho tuusan nuuskana, ei voi mitään kun ap ei ketään elätä! Mitä synnyit naiseksi, luuska! Nyt tänne se vauva ja vähän äkkiä kun minä olen ISÄ!!!!!!!! JA TÄNNE SE LEHMÄN TISSI JONKA TUNGEN VAUVAN SUUHUN!!!!!!!!! Niin ja ottakaa joku kuva kun minä imetän tätä vauvaa, laitan sen tinderiin niin naiset näkevät miten hyvä isä olen.
terveisin ateistimiehet
Ei, kuten ap:n ulinasta helposti ymmärtää.