Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menestyvä diplomi-insinööri ja iso omakotitalo, 600 tonnia. MUTTA en etsi elättiä

Vierailija
26.03.2025 |

En käytä tinderiä. En käy työpaikan juhlissa... En sokkotreffeillä. En käytä julkisia. Ei kiinnosta se tyrkkyjen naisten perseen heilutus. Yök. Oksennus.

Sitähän se on, eikä mitään muuta.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hölmöä maksaa 600 tonnia omakotitalosta. Kai se vielä on jollain säälittävällä postimerkin kokoisella vuokratontilla?

Naiselle kelpaa?

Ei, kuten ap:n ulinasta helposti ymmärtää.

Vierailija
22/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hölmöä maksaa 600 tonnia omakotitalosta. Kai se vielä on jollain säälittävällä postimerkin kokoisella vuokratontilla?

Naiselle kelpaa?

Ei mulle ainakaan. Asun sadan tonnin omakotitalossa taajaman ulkopuolella. Oma valtava tontti, ei naapureita. Mihinkään espoolaiseen lähiöön en lähtisi kupottamaan, varsinkaan dippainssin kanssa. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain diplomigemmologit

Vierailija
24/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kai etsii ilmaista keilapalloa.

Vierailija
25/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen priimakohdullinen ja -geeninen urheilullinen nainen. MUTTA en etsi elättäjää. Kelpuutan vain siemenen ja sillä kuinka paljon siemenen haltijalla on rahaa ei ole hitonkaan väliä.

Vierailija
26/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseuran haussa, oletan?

Vierailija
27/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pienituloinen antelias mies kuin pihi rikas.

Vierailija
28/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teit opiskeluaikana? Monet tapasivat puolisonsa jo silloin.

Vierailija
29/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kelpaa?

Ei mulle ainakaan. Asun sadan tonnin omakotitalossa taajaman ulkopuolella. Oma valtava tontti, ei naapureita. Mihinkään espoolaiseen lähiöön en lähtisi kupottamaan, varsinkaan dippainssin kanssa. N42

"Varsinkaan dippainssin kanssa"

Pari dippainssiä treffaaneena samaistun vahvasti. Samoin lääkärimiehet, huhhels. Nauttikaa taloistanne keskenänne.

Vierailija
30/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mulla on kaunis perse.

Vierailija
31/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kelpaa?

Vai kelpaako?

Vierailija
32/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täydellinen, mutta mistä saataisiin sulle järkeä ymmärtää myös oikeita elämän asioita.

Vierailija
33/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet dippainssi ja omakotitalo? Mitä?

Niin olen hybridi

itse asiassa transformeri

ap di

Vierailija
34/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto. Olin juuri tulossa teille elätiksi. Oisko sulla sitten jotain kaveria, joka etsii elättiä?

Vierailija
35/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko omistat maata? Onko talo jossakin naurettavalla postimerkin kokoisella vuokratontilla?

Vierailija
36/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.

Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.

Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti. 

Vierailija
37/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.

Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.

Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti. 

Tämän asian ymmärtää jopa 17-vuotiaat amiskundit. Joiden ympärillä parveilee tyttöjä.

Vierailija
38/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetin kakara näitä satuja jaksaa vääntää?

Vierailija
39/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärstä kertoinhan se määrää markkinoilla, ei mikään muu.

Vierailija
40/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sun elätiksi ole varmasn kinuamassa ja mitäköhän tarkoittaisi että ei olisi elätti? Maksaa omat ruuat? Ja kaikki muu puoliksi? Anna mä nauran , ainakin jos vähön vakavammassa suhteessa olisi noin ja suuret tuloerot. 

Nainen maksaa raskauden kulut koska miehellä ei ole kohtua. Mies saa vauvan omistukseensa. Naisen keho tuusan nuuskana, ei voi mitään kun ap ei ketään elätä! Mitä synnyit naiseksi, luuska! Nyt tänne se vauva ja vähän äkkiä kun minä olen ISÄ!!!!!!!! JA TÄNNE SE LEHMÄN TISSI JONKA TUNGEN VAUVAN SUUHUN!!!!!!!!! Niin ja ottakaa joku kuva kun minä imetän tätä vauvaa, laitan sen tinderiin niin naiset näkevät miten hyvä isä olen.

terveisin ateistimiehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän