Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menestyvä diplomi-insinööri ja iso omakotitalo, 600 tonnia. MUTTA en etsi elättiä

Vierailija
26.03.2025 |

En käytä tinderiä. En käy työpaikan juhlissa... En sokkotreffeillä. En käytä julkisia. Ei kiinnosta se tyrkkyjen naisten perseen heilutus. Yök. Oksennus.

Sitähän se on, eikä mitään muuta.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen priimakohdullinen ja -geeninen urheilullinen nainen. MUTTA en etsi elättäjää. Kelpuutan vain siemenen ja sillä kuinka paljon siemenen haltijalla on rahaa ei ole hitonkaan väliä.

Sen siemen haltijankin kanssa kannattaa olla tarkka, kun on priimageneettinen. Ilmeisesti ap on yrittänyt ja ei ole kelvannut, koska olettaa ansaitsevansa jotain muuta kuin mihin hänellä on kykyä.

Vierailija
42/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.

Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.

Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti. 

Pärstä kertoinhan se määrää markkinoilla, ei mikään muu.

Kyllä määrää muutkin. Minä olen saanut valehtelematta 2 suomen parasgeenisintä miestä ja jätin kummatkin koska paska luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen priimakohdullinen ja -geeninen urheilullinen nainen. MUTTA en etsi elättäjää. Kelpuutan vain siemenen ja sillä kuinka paljon siemenen haltijalla on rahaa ei ole hitonkaan väliä.

Sen siemen haltijankin kanssa kannattaa olla tarkka, kun on priimageneettinen. Ilmeisesti ap on yrittänyt ja ei ole kelvannut, koska olettaa ansaitsevansa jotain muuta kuin mihin hänellä on kykyä.

Totta kai. Ei kannata sotkea priimaa kakkaan.

Vierailija
44/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä me tällä tiedolla teemme? On ihan oma asiasi, miten haluat asua ja elää. Onnea valinnoillesi.

Vierailija
45/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ankealta. Ja kuulostat pihiltä. Tiesitkö, että ei ole hyvän tavan mukaista leuhkia omaisuudella tai varallisuudella? Olet sivistymätön, se sinussa tökkii.

Hyvät tavat kertovat sivistyksestä ja se on monelle naiselle tärkeää. Jospa jätät koulutuksesta, rahasta ja omaisuudesta puhumisen kokonaan, kun käyt treffeillä. Ja toivottavasti ulkonäkösi ja luonteesi kiinnostaa naista.

Olet samanlainen, mutta vain vastakohta sellaiselle ihmiselle, joka valittaa rahan vähyydestä jatkuvasti. 

Niinhän sä luulet. Pärstäkertoimella saat naisia, joita kiinnostaa pärstäkerroin. On niin niin paljon muutakin.

Vierailija
46/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä määrää muutkin. Minä olen saanut valehtelematta 2 suomen parasgeenisintä miestä ja jätin kummatkin koska paska luonne.

Onko sulla oikein joku testi sitä varten? Miten määrittelet itsesi, hyvägeeniseksi varmaan? Ihminen on monenlaisten asioiden summa.

Vierailija
47/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan huonot geenit, mutta olen jostain syystä onnistunut järjestämään asiat mukavasti. On ollut kosijoitakin monennäköisiä.

Vierailija
48/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenitekniikka on todella monimutkaista. Vaikka olisi kuinka hyvä ja huippu, välttämättä geenit ei periydy niin. Ja toisinpäin: Välillä tulee todellisia yllätyksiä. Eli kannattaa vain valita kumppani, joka tuoksuu kiihottavalta.

Vierailija
49/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

wau

Vierailija
50/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eipä ketään siltikään kiinnosta tusinatolloluolamies-fleksauksesi eikä se mikä sinua kiinnostaa tai ei kiinnosta.

Vierailija
51/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jorma, tässä sinunkin tyhjää kumisevan pinnallisen päänuppisi koko 'sisältö'. Ei kiinnosta ketään ylä- tai alapääsi.

Vierailija
52/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuitenkin varakkaampi kuin sinä, että siinäpä pihistelet

Vierailija
53/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tahtonee itse valita kotinsa eikä muuttaa miehen taloon

Vierailija
54/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko omistat maata? Onko talo jossakin naurettavalla postimerkin kokoisella vuokratontilla?

Tämän haluaisin kyllä nähdä 😂😂 harmi, että ap oikeasti asuu kellarissa ja on syrjäytynyt

Vierailija
55/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivitalo, jos painaa 600 tonnia

Vierailija
56/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylpistelet talosi hinnalla?

Vierailija
57/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin tylsältä että kukaan ei edes halua sinne sun luukkuun elätiksi.

Vierailija
58/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varas. Sinulla ei ole todellisia omiin ansioihin perustuvia saavutuksia. Huijari.

Vierailija
59/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan vapaasti nykyään hankkia miesseuralaisen, ole hyvä.

Vierailija
60/82 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippalinssi-inssi täällä nyyhkii, kun kukaan nainen ei huoli tyhjästä mahtailevaa tylsimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän