Olen menestyvä diplomi-insinööri ja iso omakotitalo, 600 tonnia. MUTTA en etsi elättiä
En käytä tinderiä. En käy työpaikan juhlissa... En sokkotreffeillä. En käytä julkisia. Ei kiinnosta se tyrkkyjen naisten perseen heilutus. Yök. Oksennus.
Sitähän se on, eikä mitään muuta.
Kommentit (82)
Nauti siinä sitten talostasi yksin
Etkö saa tasoistasi naista, vai missä vika?
Eihän tolla hintaa saa Suomesta kun koirankopin. Ulkomailta voi saada jo kivan asunnon alle miltsillä
Vauvapalstaileva mies, oikea alfa.
Vierailija kirjoitti:
Se on tyhmän näköistä jos on rypytetyt persetrikoot ja heiluttaa persettä.
Missä näkee tuollaisia? Mikä mikä maassa?
Heilut penistä kun näet näitä naisia, avaa sepalus ja päästä komeutesi ulos raittiiseen kevätsäähän. Hymyilemisiin !
Johan näitä vanhoja ukkoja täällä tänään on pilvin pimein valittamassa. Menkää ulos. Muuta neuvoa ei ole eikä tule.
Ei kukaan sun elätiksi ole varmasn kinuamassa ja mitäköhän tarkoittaisi että ei olisi elätti? Maksaa omat ruuat? Ja kaikki muu puoliksi? Anna mä nauran , ainakin jos vähön vakavammassa suhteessa olisi noin ja suuret tuloerot.
Olet dippainssi ja omakotitalo? Mitä?
Paljonko palttiarallaa tulee egejä eli eikkoja eli einareita?
Todella hölmöä maksaa 600 tonnia omakotitalosta. Kai se vielä on jollain säälittävällä postimerkin kokoisella vuokratontilla?
Vierailija kirjoitti:
Olet dippainssi ja omakotitalo? Mitä?
Niin olen hybridi
Pk-seudulta ei kyllä 600t eurolla saa kummoistakaan luukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstaileva mies, oikea alfa.
😆👍
Vierailija kirjoitti:
Todella hölmöä maksaa 600 tonnia omakotitalosta. Kai se vielä on jollain säälittävällä postimerkin kokoisella vuokratontilla?
Naiselle kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Johan näitä vanhoja ukkoja täällä tänään on pilvin pimein valittamassa. Menkää ulos. Muuta neuvoa ei ole eikä tule.
Papoilla on kai nyt C-vitamiinin ja raudan puutetta. Kalanmaksaöljy auttaa ja appelsiinit.
Se on tyhmän näköistä jos on rypytetyt persetrikoot ja heiluttaa persettä.