Mies sanoi että näytän ikäistäni 10 v nuoremmalta
Yrittääköhän se vaan päästä pukille?? Juotiin eilen viiniä ja paistoin pihvit. Mies sanoi ruokapöydässä että sen lisäksi että olen hyvä kokki, olen harvinaisen kaunis nelikymppiseksi naiseksi. Se toki tiedän että en ole lihonut ja harrastan liikuntaa. Kuulemma näytän kymmenen vuotta nuoremmalta.
Kommentit (15)
No annoitko kakkosta miehelle kiitokseksi?
Yleensä minua luullaan parikymmentä vuotta nuoremmaksi, kavereideni teini-ikäiseksi lapseksi.
Siis nelikymppinen aikuinen tiedustelee täällä tuollaista?
Ai että, oliko ihanaa päästä ikä-sheimaamaan 4-kymppisiä naisia?
Meillä olisi alkanut aika tiukka sävyinen keskustelu siitä miten stereotyyppisesti hän oikein ajattelee naisista.
Nelikymppiset on nykyään ajatusmaailmaltaan teinejä.
Ai ku suloista. Minun miesystäväni ei löytänyt muuta kehuttavaa kuin että laitan hyvää ruokaa. Sitä se toisteli vain kun minusta jollekin kertoi.
Laittamaani ruokaa se pöydässä kyllä aina arvosteli, aina oli jotain parannettavaa.
Valitettavasti myös minussa löytyi parannettavaa, kun on tuota läskiä ja kuulemma ollaan ihan samanikäisen näköisiä. Mies pari vuotta vanhempi, ja minusta ikäistään vanhemman näköinen. No, niin. Eihän se totuus saisi harmittaa.
Itse en ole ihan kaikkea sanonut hänelle mitä ajattelen, vaan ennemminki kehunut vähän aiheettomastikin.
Vierailija wrote:
Siis nelikymppinen aikuinen tiedustelee täällä tuollaista?
Löysää nyt sitä pipoa. AP heitti huumorilla ton jutun ja sä otit sen tosissasi?? :D
Vierailija wrote:
Ai ku suloista. Minun miesystäväni ei löytänyt muuta kehuttavaa kuin että laitan hyvää ruokaa. Sitä se toisteli vain kun minusta jollekin kertoi.
Laittamaani ruokaa se pöydässä kyllä aina arvosteli, aina oli jotain parannettavaa.
Valitettavasti myös minussa löytyi parannettavaa, kun on tuota läskiä ja kuulemma ollaan ihan samanikäisen näköisiä. Mies pari vuotta vanhempi, ja minusta ikäistään vanhemman näköinen. No, niin. Eihän se totuus saisi harmittaa.
Itse en ole ihan kaikkea sanonut hänelle mitä ajattelen, vaan ennemminki kehunut vähän aiheettomastikin.
Yksinkö se mies oli suhteessa?
Sano vielä että mies tuli valmiiseen pöytään ilman mitään tuomisia, eikä edes auttanut siivoamisessa?
"Et oo kuin muut (rumat ja tyhmät) naiset" on klassikko negaustaktiikka. Mieti nyt vähän onko se kohteliaisuus sanoa "nelikymppiset naiset on yleensä jo hirveän vanhoja ja rumia, mutta sä olet (toistaiseksi) vielä ihan nätti".
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yksinkö se mies oli suhteessa?
Mitä yrität sanoa?
Parikymppisenä näyttävät nykyään nelikymppisiltä. Energiajuomat ja hampurilaiset on maistuneet.
Yleensä tuo tepsii, joskus vaan tahtoo hymyilyttää. Kaikille ei mene läpi vaikka kuinka yrittää pokkana kehua.