Kaverin asunto näyttää mummolalta
Sellaisia arviolta 60-luvun rumia huonekaluja kuten vaikkapa kirjahylly, räsymatto jne..Olen yrittänyt tyrkyttää hänelle itselleni tarpeettomia uudehkoja huonekaluja muttei ota niitä vastaan. Miten saada järkeä päähän että tuollainen mummolakoti karkottaa myös mahdolliset miesehdokkaat
Kommentit (30)
käsintehdyn ja puusepäntyön väliin /- viiva,
sori, tämä taas multitaskaa kuutta asiaa..
Olen käsintehdyn JA puusepäntyön ystävä.
Noin!
Jos tämä ei ole trolli, niin sitten ei mikään :)
Ehkä se oli naapuri, joka ei ole koskaan
käynyt mun puljussani, mutta joka näki unta
mummolatyylistä. 🧑🦳 🧓 🥳
Nyt kiukkuaa, kun ei ole
kahvikutsua täältä lähtenyt..
Pårvåå, Inkoo, Sipåå, all - in - one, hurray!
Svenskatalande exclusive. 😀
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tuputtanut ap:lle käytöstapoja tai järkeä? Miksi ei ota niitä vastaan?
Näiden aloittajan tapaisten ihmisten ongelmana on, että he eivät millään ymmärrä, että kaikki ihmiset eivät ajattele asioista samalla tavoin kuin he it ajattelevat tai pidä samoista asioista kuin he itse pitävät. Vähän väliä täällä näkee aloituksia, joissa ihmetellään milloin mitäkin, joka nyt ei vain mahdu aloittajan maailmankuvaan. Mitäpä, jos laajentaisitte näkökulmaanne sen sijaan, että arvostelette muita siitä, mitä ette itse ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tuputtanut ap:lle käytöstapoja tai järkeä? Miksi ei ota niitä vastaan?
Tässä AP lle
Sen asunto ja sisustus, sen asia. Jos ei miellytä, pysy poissa.
Vierailija kirjoitti:
Se sisustustyyli on grandmacore tai grandparentcore.
Miksi niin monet ajattelevat nykyään, että jokainen yksilöllinen tapa pukeutua tai sisustaa kotinsa edustaa jotain "corea" tai muuta nimettävää tyylisuuntaa?
Täällä on nykyään todella ala-arvoisia,
täysin koulukiusaajan tendenssillä
kyhättyjä, naurettavia aloituksia.
Tämä saikin 0 yläpeukkua ollessaan
vuosikymmenen
>>> halvin t r å l l a u s.
Tehköön jokainen kodistaan itselleen mieluinen, ei muiden maun mukainen. Sellaisen, jossa itse viihtyy.
Mummolatyyli on ihanan kotoinen, pidin siitä jo pikkulapsena ja pidän edelleen 😊 Itse en taas ymmärrä monta vuotta jatkunutta valkoinen+haalistuneen näköiset sävyt-sisustusta, ei ihme että ihmisiä masentaa.