Kaverin asunto näyttää mummolalta
Sellaisia arviolta 60-luvun rumia huonekaluja kuten vaikkapa kirjahylly, räsymatto jne..Olen yrittänyt tyrkyttää hänelle itselleni tarpeettomia uudehkoja huonekaluja muttei ota niitä vastaan. Miten saada järkeä päähän että tuollainen mummolakoti karkottaa myös mahdolliset miesehdokkaat
Kommentit (30)
Onko kukaan tuputtanut ap:lle käytöstapoja tai järkeä? Miksi ei ota niitä vastaan?
Ne sinun vanhat Ikean huonekalut on arvoltaan negatiivisia.
Talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan
Ihanan näköistä. Haluaisin 50-60-luvun tyyliä asuntooni enemmän.
Suurin osa miehistä ei tajua sisustuksesta mitään joten ei hätää sen suhteen.
T. mies
Räsymatot voittaa 200-0 ne surkeat kumipohjaiset halpismatot (juoppokämppämatot).
Makuasioista ei kannatta kiistellä . Kukin sisustaa tyylillään .
Hänellä on selvästi viehtymys vintage-huonekaluihin.
Niin on minullakin.
Provohan tämä aloitus toki on ...
Se sisustustyyli on grandmacore tai grandparentcore.
Meidän koti kuulemma näyttää hotellilta. Olen karsinut paljon, tasot ovat tyhjät.
Me meillä asutaan
Vierailija kirjoitti:
Ne sinun vanhat Ikean huonekalut on arvoltaan negatiivisia.
Hyvin sanottu. Nykynuoret eivät ymmärrä tavaroiden arvoa.
Oma koti saattaa näyttää kivalta kuten kuvastossa mutta kukaan ei ottaisi sitä rihkamaa vaikka maksettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koti kuulemma näyttää hotellilta. Olen karsinut paljon, tasot ovat tyhjät.
Me meillä asutaan
Eikö ne tasotkin kannattaisi ottaa kokonaan pois?
Nuorilla vasemmistonaisilla on jo vuosia ollut muotia mummolasit. Mummolasisustus sopii hyvin kuvaan.
Mun muksut sanoo mun kämppää museoksi. Enoo hankkinu juurikaan uusia huonekaluja 20 vuoteen...
Olette ehkä kiinnostuneita myös eri tyyppisistä miehistä.
Mä olen design-huonekalujen ja käsintehdyn puusepäntyön kannattaja, myös valaisimien suhteen; samat laatuvaatimukset.
Ei lastulevyä eikä Ikeaa minun kotiini.
Koronaevakkokämppääni en ledes laske kodikseni, tämä on lähinnä hostel-majoitus.
'Mummolalta' tämä ei näytä, lähinnä tyhjältä.
En tuonut edes parisänkyä, sohvaa, pyykkikonetta, laatuvalaisimia. Ostin jopa tilapäiset halvat pienkoneet + astiat.
Odotan näpit syyhyten esteettisen kodin sisustamista. Arkkitehtuuri ja estetiikka kaikissa muodoissaan on intohimoni.
Palvon kauneutta.
Tykkään itse räsymatoista. Niiden ei tarvitse olla mummolatyyliin kirjavia tai raidallisia. Räsymatto voi olla yksivärinen ja hillityn värinen. Räsymatto on nätti, raikas ja siisti sekä mukava jaloille eikä kerää pölyä samalla tavalla kuin esim. itämaiset.
Minulla on nyt räsymatto keskilattiamattona mutta haluaisin uuden erisävyisen räsymaton. Etsin uutta parhaillaan.
Ihailen pelkistettyä 1930-40 -lukujen suomalaista tyyliä, en mitään kirjavaa mummolatyyliä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onko kaverillasi lapsenlapsia? Voihan olla että hän on mummo.