Tekisi mieli lopettaa tappelu kilojen kanssa
Pituus on 166 cm ja paino 69 kg. Olen kuusikuisen vauvan äiti. Vaikka teen pitkiä vaunulenkkejä ja katson mitä syön olen nykyään jotenkin tanakampi ja pönäkämpi. Läski korkeintaan muuttuu lihakseksi, mutta hoikkuuteen en enää pääse. Jos pääsen niin hetkessä pienikin saavutus. Onhan mulla lihastakin, mutta olen silti jotenkin pökkelömäinen.
Ottaa päähän kun jotkut täysimettäneet selittävät miten kilot vain lähtivät imettämällä vaikka eivät tehneet mitään muuta. Mulla se vain toi inhottavaa jäytävää tunnetta niveliin ja oli helpotus kun vauva kyllästyi siihen kiinteiden aloituksen jälkeen.
Kommentit (104)
Tee niin kuin mielesi tekee. N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunta iei hirveästi auta, jos ruokailut eivät ole kunnossa. Sokerituotteet kokonaan pois ravinnosta sekä proteiineja ja kasviksia tarpeeksi ruokavalioon.
Minusta mittasi ovat todella hyvät. Itse olen 161 cm kg ja jos painaisin 69 kg niin olisin liian hoikka.
Siis mitä helvettiä? 161cm 69kg nainen on kyllä helvetin läski
ei ole
Tuli puuhasteltua ja vaunulenkkeiltyä niin paljon. Et kiloja tuli vasta kun lapset olivat jo koulussa. Ja jäin työttömäksi.
Ei toi sun muutama hassu kilo mikään taistelun arvoinen asia edes ole. Liikut sen minkä liikut ja huolehdit ettei syömällä se massa nouse 80 kiloon asti. Silloin voit jo puhua kilojen kanssa taistelusta.
Itellä meni selkä vielä huonompaan kuntoon. Sain kiloja 20 pois. Mutta silti on nyt 3 vuotta rakennettu liikkuvuutta ja lihaskuntoa eri lajeilla. Kiloista viis. Kropan toimivuus on tälle se tärkein.