Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli lopettaa tappelu kilojen kanssa

Vierailija
26.03.2025 |

Pituus on 166 cm ja paino 69 kg. Olen kuusikuisen vauvan äiti. Vaikka teen pitkiä vaunulenkkejä ja katson mitä syön olen nykyään jotenkin tanakampi ja pönäkämpi. Läski korkeintaan muuttuu lihakseksi, mutta hoikkuuteen en enää pääse. Jos pääsen niin hetkessä pienikin saavutus. Onhan mulla lihastakin, mutta olen silti jotenkin pökkelömäinen.

Ottaa päähän kun jotkut täysimettäneet selittävät miten kilot vain lähtivät imettämällä vaikka eivät tehneet mitään muuta. Mulla se vain toi inhottavaa jäytävää tunnetta niveliin ja oli helpotus kun vauva kyllästyi siihen kiinteiden aloituksen jälkeen.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hetkessä menee pienikin saavutus kun lihon takaisin. ap

Vierailija
2/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihän ei lihakseksi muutu, vaikka kuin lenkkeilisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta iei hirveästi auta, jos ruokailut eivät ole kunnossa. Sokerituotteet kokonaan pois ravinnosta sekä proteiineja ja kasviksia tarpeeksi ruokavalioon.

Minusta mittasi ovat todella hyvät. Itse olen 161 cm kg ja jos painaisin 69 kg niin olisin liian hoikka. 

Vierailija
4/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lenkit on siis ripeitä 2-2,5 h lenkkejä joiden aikana käyn vauvan kanssa kaupassa. Pituutta lenkeillä on 8-12 km.

ap

Vierailija
5/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta iei hirveästi auta, jos ruokailut eivät ole kunnossa. Sokerituotteet kokonaan pois ravinnosta sekä proteiineja ja kasviksia tarpeeksi ruokavalioon.

Minusta mittasi ovat todella hyvät. Itse olen 161 cm kg ja jos painaisin 69 kg niin olisin liian hoikka. 

BMI 26.6 on järkyttävä rumapaino.

Vierailija
6/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lenkit on siis ripeitä 2-2,5 h lenkkejä joiden aikana käyn vauvan kanssa kaupassa. Pituutta lenkeillä on 8-12 km.

ap

Niin?

Vierailija
7/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oikein ole mitään sokeria ruokavaliossa paitsi kauramaito kahvin kanssa. Jos taas syön vähemmän en palaudu lenkeistäkään. Enkä jaksa sitten olla edes vauvan kanssa, mutta toisaalta inhoan tätä punkeroa kroppaa.

ap

Vierailija
8/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla päivittäiseksi ruokavalioksi noin 125g proteiinia, 35g rasvaa ja 160g hiilaria. 

Proteiinin oltava vähärasvaista, josta nuo rasvat tulevat aikalailla luonnollisesti. Hiilarit monimutkaisia hiilareita eli mieluiten täysjyvätuotteita ja tuo vastaa desimitassa noin paria desiä tummaa täysjyväriisiä. Kastikkeita tms et voi käyttää ellei lähes nollakalorisia ketosooseja. Näistä tulee päivässä melko suuri määrä mautonta mössöä, mutta kunhan vain syö paljon tuollaista ruokaa niin laihtuu. Keho joutuu käyttämään enemmän kaloreita tuon ruokamäärän polttamiseen kuin mitä siitä saa eli laihdut kunhan syöt paljon, mutta makuelämystä turha odottaa. 

Vierailija
9/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lenkin pituusko sen ratkaisee? 

Vierailija
10/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä? 161cm 69kg nainen on kyllä helvetin läski

Vierailija
11/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily on aerobista liikuntaa, joka polttaa rasvaa. Luultavasti vauvavuonna osalla ovat stressitasot niin korkeina, että paino ei juurikaan muutu tapissa olevan kortisolin vuoksi. Hyvä kunto on kuitenkin pohja kaikelle tulevalle tekemiselle.

Vierailija
12/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oikein ole mitään sokeria ruokavaliossa paitsi kauramaito kahvin kanssa. Jos taas syön vähemmän en palaudu lenkeistäkään. Enkä jaksa sitten olla edes vauvan kanssa, mutta toisaalta inhoan tätä punkeroa kroppaa.

ap

Et syö leipää, pastaa, kasviksia, jne?

Vierailija
13/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ruokavaliolla ja liikunnalla olin ennen n. 60-kiloinen joten kyllä ärsyttää. ap

Vierailija
14/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelykenkki ei lisää lihasmassaa, kyllä pitää tehdä kunnon treeniä

Vierailija
15/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuollaisen normaalin kevytliikunnan vaikutus läskeihin on häviävän pieni. Ala ruokailemaan 800 kcal/vrk niin laihdut ainakin 2 kg/kk. Jo vuoden päästä alat olemaan viehättävässä kunnossa.

Vierailija
16/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily on aerobista liikuntaa, joka polttaa rasvaa. Luultavasti vauvavuonna osalla ovat stressitasot niin korkeina, että paino ei juurikaan muutu tapissa olevan kortisolin vuoksi. Hyvä kunto on kuitenkin pohja kaikelle tulevalle tekemiselle.

Rasvanpolttosykkeellä treenaaminen ei laihduta, hoikistumiseen vain yksi tie, energiavaje. Rasvan määrä ei kehosta vähene ellei ihminen syö vähemmän kuin kuluta. Siksi ehdoton välttämättömyys keventämisen onnistumiselle on terveellinen ruokavalio, jolla saavutetaan negatiivinen energiatasapaino, eli josta tulee energiaa kulutusta vähemmän.

Rasvanpolttokikat kannattaa suosiolla unohtaa ja liikkua monipuolisesti niin, että kunto kohoaa tehokkaasti ja turvallisesti. Samalla liikunta tuo loistavia fyysisiä ja psyykkisiä terveysvaikutuksia ja auttaa tehostamaan laihtumista.

Vierailija
17/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et syö leipää, pastaa, kasviksia, jne?

Nytkö tämä muuttuu VHH-ketjuksi? ap

Vierailija
18/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI 26.6 on järkyttävä rumapaino.

Eitse asiassa hyvä paino minulle on 72 kg. 

Vierailija
19/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ja lepo tuo noin parinkymmenen prosentin lisähyödyn painonpudotukseen.

Vierailija
20/104 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiprovo taas eksii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä