Kumppanin etsiminen on saanut mun itsetunnon pohjalukemiin!
Miehet vaan yhtäkkiä katoavat senkin jälkeen, kun on jo treffattu. Olen tehnyt tästä sen päätelmän, että olen kauhea ja vastenmielinen. Miten joku viitsii edes väittää, että nainen löytää helposti parisuhteen??
Kommentit (160)
Siksipä naisia kehoitetaan siirtymään Tinderillä Romaniaan,Kroatiaan,Serbiaan tai Albaniaan. Jo 2 naista ovat Tiktokissa kertoneet saaneensa tuloksia siirtyessään Albanian Tinderiin. Vika ei ole sinussa, vaan arvoissa. Ainoa rutina mistä saa kuulla on treffeille valmistautumisesta. Toisaalta! Sikäläiset miehet sitten vastaakin. Jos et halua lähteä noin kauas saattaa Virosta vielä löytyä perhekeskeisiä miehiä. Lähinnä varmistat miesten somesta tämän käyvän säännöllisesti kirkossa (kirkko edustaa perhearvoja). Ilmaisia: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys , yh-ystävällinen: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega , https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
Mihin perustuu tämä, mitä tässäkin keskustelussa ainakin pari kirjoittajaa on sanonut, että "rakkaus voi osua kohdalle vain muutaman kerran elämässä"? Toki voi olla tilastojen valossa epätodennäköistä, että useita/lukuisia kertoja osuisi kohdalle itselle sopiva ihminen, jonka kanssa muodostuisi syvällinen ja syvän rakkauden suhde, mutta en kyllä ainakaan ole vielä itse kuullut mistään luonnonlaista, joka varsinaisesti estäisikään sen. Että ei se niin mene, että kaikille on joku kolmen rakkauden kiintiö, ja sitten jos on jo kolme suunnilleen sellaista suhdetta ollut, pudotettaisiin jonosta samalla periaatteella kuin jostain kunnan asuntojonosta. Ei ole mitään tahoa, joka näitä kontrolloisi. Joten käytännössä se menee niin, että jonkun kohdalle sellaista ei tule elämässä kertaakaan, ja jonkun kohdalle voi tulla useampi. Ne ovat ihan huuhaata ja höpönlöpöä, että olisi jokin jumalallinen suunnitelma, jossa jokaiselle on varattuna tietty maksimimäärä suhteita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Epäilen että yrität liian hyviä miehiä omaan tasoosi nähden.
Painoindeksi 20, en käytä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia enkä ole liian puhelias, mutta en myöskään mikään tuppisuu. Olen käynyt treffeillä ja jutellut hyvin eri tasoisten miesten kanssa, lopputulos on aina sama.
Ap
Toisin sanoen, sitten on joko naamassa rautaa enemmän kuin K-raudan pulttihyllyssä, saastaisia tatuointeja, sonnirengas nokassa tms., lyhyeksi nyrhitty ja/tai värjätty kananpersetukka tai yleinen habitus viestii muuten syöpäisestä femakkoisuudesta ja/tai demariudesta. Yritä käsittää AP, että kukaan normaali/järkevä mies ei halua tuollaisia kuvatunlaisia otuksia edes samaan huoneeseen itsensä kanssa. Jos on mitään noista ominaisuuksista, niin silloin kannattaa pyöriä demareiden puoluetoimiston liepeillä josta voi löytää tuollaisista tykkäävän läskin, hanavettä lutkuttavan kaulapartaisen soijaritarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Painoindeksi 20, en käytä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia enkä ole liian puhelias, mutta en myöskään mikään tuppisuu. Olen käynyt treffeillä ja jutellut hyvin eri tasoisten miesten kanssa, lopputulos on aina sama.
Ap
Toisin sanoen, sitten on joko naamassa rautaa enemmän kuin K-raudan pulttihyllyssä, saastaisia tatuointeja, sonnirengas nokassa tms., lyhyeksi nyrhitty ja/tai värjätty kananpersetukka tai yleinen habitus viestii muuten syöpäisestä femakkoisuudesta ja/tai demariudesta. Yritä käsittää AP, että kukaan normaali/järkevä mies ei halua tuollaisia kuvatunlaisia otuksia edes sa
Olen eri, mutta ovatko miehet sitten tyhmiä vai mistä johtuu, että he päätyisivät treffeille tällaisen naisen kanssa, vaikka ulkonäössä on selkeitä turn off -ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen etätyöläinen ja tälläkin hetkellä etänä päivystelen. Baareissa kävin jo 2010-luvulla ja aika harvoin sieltä mitään löysin, jotain lyhyitä yhden yön juttuja lähinnä. Kokeilin myös aikoinaan Tinderiä (pk-seutu, 50 km raja), enkä koskaan saanut sieltä mitään. Käyn salillakin säännöllisesti. Eipä näy naisia missään. Noille ei vaan kelpaa mikään. Joskus harvemmin käyn katsomassa paikallisia lätkämatseja, mutta eipä sielläkään varsinaisesti tule tutustuttua uusiin ihmisiin. Joskus siellä oli pari naista, mutta niiden ympärille meni heti joku miesjoukko parveilemaan. Elikä naisille riittää kyllä aina seuraa, se on fakta. Miehenä tuntuu ihan mahdottomalta. Ei ihan oikeasti löydy naista mistään.
Testisi oli muuten ihan ok, mutta mikä oli tämä lause "Noille ei vaan kelpaa mikään" - siis kenelle "noille"? Niillekö naisille,
Ei naisille ylipäänsä kelpaa mikään. Se kokemus mitä baareissakin oli 2010-luvulla pk-seudulla, oli se että suurin osa naisista ei halunnut edes jutella. Heti kun meni juttelemaan, ihan siis vain ensi sanat, niin tuli jotain "h... v...tua", hiljaisuus, "ei kiinnosta" tms. Jotain 1 tai muutaman naisen löysi vuodessa. Sen verran paljon noita miehiä on tarjolla. Ja miehiä on 5 % naisia enemmän aina 55-vuotiaaksi asti, joten onhan toki naisilla varaa olla nirsoja. Toinen kääntöpuoli onkin sitten se, että VAIN jos mikään mies ei naiselle kelpaa, niin ei hän löydä mitään, sillä miehiä kyllä riittää! Onhan se ihan tutkittu asia, että 50 % rumimmat miehet ovat naisten mielestä täysin vastenmielisten näköisiä. Ja myös tuo pareto principle, elikä että 80 % naisille vain 20 % parhaimmat miehet deittisovelluksissa kelpaa. Elikä ei todellakaan ole mikään "yksikökohtainen" juttu että mikä kelpaa, vaan naiset kollektiivisesti tykkäävät vain niistä samoista 20 % parhaimmista miehistä, ja jos eivät onnistu saamaan sellaista, niin toki 30 % parhaimmistoon kelpaa myös "tyytymiseksi" naiselle. Sinun nuo lässytyksesi eivät ole faktoja, niillä ei ole mitään väliä, tilastot ja tutkimukset ovat totta. Sinulla ei ole mitään lihaan luiden ympärillä väitteillesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille ylipäänsä kelpaa mikään. Se kokemus mitä baareissakin oli 2010-luvulla pk-seudulla, oli se että suurin osa naisista ei halunnut edes jutella. Heti kun meni juttelemaan, ihan siis vain ensi sanat, niin tuli jotain "h... v...tua", hiljaisuus, "ei kiinnosta" tms. Jotain 1 tai muutaman naisen löysi vuodessa. Sen verran paljon noita miehiä on tarjolla. Ja miehiä on 5 % naisia enemmän aina 55-vuotiaaksi asti, joten onhan toki naisilla varaa olla nirsoja. Toinen kääntöpuoli onkin sitten se, että VAIN jos mikään mies ei naiselle kelpaa, niin ei hän löydä mitään, sillä miehiä kyllä riittää! Onhan se ihan tutkittu asia, että 50 % rumimmat miehet ovat naisten mielestä täysin vastenmielisten näköisiä. Ja myös tuo pareto principle, elikä että 80 % naisille vain 20 % parhaimmat miehet deittisovelluksissa kelpaa. Elikä ei todellakaan ole mikään "yksikökohtainen" juttu että mikä kelpaa, vaan naiset kollektiivisesti tykkäävät vain niistä samoista 20 % parhaimmista miehistä, ja jos eivät onnistu saamaan sellaista, niin toki 30 % parhaimmistoon kelpaa myös "tyytymiseksi" naiselle. Sinun nuo lässytyksesi eivät ole faktoja, niillä ei ole mitään väliä, tilastot ja tutkimukset ovat totta. Sinulla ei ole mitään lihaan luiden ympärillä väitteillesi.
Noh, epäystävällinen torjuminen tuntuu tietysti vähän ikävältä, mutta se, että joku baarissa ollut nainen ei ollut kiinnostunut tutustumaan/juttelemaan ei kerro vielä mitään siitä, mikä naiselle kelpaa eikä varsinkaan, että "mikään ei kelpaa". Olen itse nuorempana toistuvasti torjunut baarissa miesten lähestymisiä, kun olen istunut siellä ystävän kanssa. Syy oli se, että en etsinyt seuraa, eikä se ystäväkään - tai vaikka olisimme etsineetkin, niin juuri silloin meillä oli juttu kesken ja halusimme jutella kahdestaan. Itse olin parisuhteessa silloin.
Se voi hyvinkin pitää paikkansa, että osa miehistä ei "kelpaa" kenellekään naiselle, mutta entä sitten? He eivät silloin ole sitä, mitä nämä naiset toivovat. Ei naisilla ole mitään velvollisuutta alkaa kelpuuttaa vaikkapa miehiä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä tai joiden kanssa ei kommukointi suju, tai joiden arvomaailma on itselle epämieluisa.
Olen itse sittemmin eronnut ja nyt deittisovelluksissa pidän hyvin mahdollisena, jopa todennäköisenä, että ne miehet, joista itse siellä kiinnostun, ovat kohtalaisen suosittuja. Kovin harva mies nimittäin siellä tuo esiin esim. kiinnostustaan taiteita ja kulttuuria kohtaan, ja samankaltaista arvomaailmaa kuin itselläni, ja kuitenkin moni nainen haluaisi juuri tällaisen miehen. Esim. urheilullisia ja liikunnallisia miehiä on kymmenen kertaa enemmän. Mutta en minä tälle mitään voi. Etsin samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa arvot ja elämäntyyli osuisivat kohdalleen, ja en voi sille mitään, että heitä on määrällisesti vähemmän miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen nainen pääkaupunkiseudulta, joka ei oikein halua jutella baarissa. Tosin en haistattele, vaan sanon ihan asiallisesti, että haluamme jutella ystävän kanssa keskenämme "kun ei olla nähty aikoihin" tms. Ja miksi näin? No, oma kokemukseni on se, että jos vaihtaa muutaman lauseen jonkun miehen kanssa, on liian suuri todennäköisyys, että tämä jämähtää seuraan koko illaksi, koska yrittää kaikin tavoin "päästä jatkoille" tai mitä sitten onkaan vailla. On äärimmäisen epätodennäköistä, että sattumanvarainen mies olisi sellainen, jota itse etsin. Ja toisaalta mieshän kiinnostui minusta ulkonäön perusteella - itse taas en kiinnostu ulkonäön perusteella. Monella miehellä on myös itselleni epämukava tapa keskustella, eli he yrittävät kysellä minulta kaikenlaista itsestäni ja elämästäni (mm. asioita, joita en halua kertoa, koska niiden perusteella minut saisi googlattua ja selvitettyä mm. sukunimeni), mutta eivät vastaavasti kerro itsestään. Moni myös yrittää keskustelun aikana koskettaa, esim. usein on koettu se, että mies yrittää laittaa käden ympärilleni tms. Tällainen on epämiellyttävää, jos itse ilman mitään sen kummempaa kiinnostusta vain juttelen.
Väitän että miehet kehä-3 ulkopuolella eivät käyttäydy nirsoile samoin kuin miehet kehä-3 sisäpuolella, naisia kohtaan.
Paremman mies kumppanin löytö mahdollisuudet kasvaa huimasti jos muuttaa reilusti yli keskisuomen korkeuden.
Täällä korkeuksilla kun ei ole varaa nirsoilla, ja lähtökohtaisesti jo naisessa kiinnostaa eniten perusluonne jne hyveet.
disclaimer:
kaikkia miehiä en nyt niputa yhteen kollektiivisesti persoonaltaan ja käytökseltään !
Taas tuli naisilta hirveä määrä selittelyitä miksi joku mies ei kelpaa. :D Oikeasti ulkonäkö = kemia. Jos joku yli 185 cm ja 8/10 naamasta oleva mies tulisi selittelemään teille naisille ihan mitä tahansa, niin jäisi nuo selittelyt lyhyeen. :D Mukaan lähtisi teistä joka ikinen, myös suurin osa varatuista. Ja sen jälkeen selitys olisi, että "tuo mies oli oikeanlainen henkisesti, kemiat kohtasivat ja kaikki puheenaiheet ja asiat iskivät yhteen...".
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli naisilta hirveä määrä selittelyitä miksi joku mies ei kelpaa. :D Oikeasti ulkonäkö = kemia. Jos joku yli 185 cm ja 8/10 naamasta oleva mies tulisi selittelemään teille naisille ihan mitä tahansa, niin jäisi nuo selittelyt lyhyeen. :D Mukaan lähtisi teistä joka ikinen, myös suurin osa varatuista. Ja sen jälkeen selitys olisi, että "tuo mies oli oikeanlainen henkisesti, kemiat kohtasivat ja kaikki puheenaiheet ja asiat iskivät yhteen...".
Sulla ei oikein taida olla käsitystä siitä, miten seksuaalinen vetovoima muodostuu. Ja aika paljon muuten tuli Tinderissä heiteltyä vasemmalle 185+ pituisia ja naamakomeita miehiä, koska heillä joko oli tekstitön profiili, lemmikki, harrastukset ja elämä pelkkää urheilua ja/tai kaukomatkoja, tai sitten liian konservatiiviset tai juppimaiset vibat. Esim. jos miehen harrastukset olivat jotain trendiurheilua, viinejä, sijoittamista, tms. tai jos mukana oli yksikin koirakuva. Ei se pituus ja naamakomeus sen arvoisia ole, että mitä tahansa niiden takia jaksaisi - etenkin kun ei ainakaan itselläni seksissä kiihotusta, nautintoa ja laukeamista tuota jonkun komean naaman katseleminen. Kyllä miehen pitää vähän muutakin osata ja panostaa kuin vain olla olemassa ja pällistellä sen naamansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monen eri miehen kanssa olet käynyt treffeillä, noin suurinpiirtein, Ap?
Kuulostaa niin hullulta tuo, ettei kukaan kiinnostu. Kirjoittelet ihan järkeviä ja tasapainoisia juttuja tähän ketjuun ja muutenkin kuvailusi perusteella olet ihan hyvä saalis.
Onko sinulla itselläsi jotain arvausta siitä, että miehet näkisivät sinussa olevan jotain erityisiä vikoja?
Suunnilleen 20 treffit ja niiden lisäksi älytön määrä viestittelyä tinderissä. Jotenkin luulen, että nää miehet luovuttavat mun kanssa heti, jos alkavat tuntea epävarmuutta. En tiedä.
Ap
Näin on käynyt mullekin, huomasi jo treffeillä miehen epävarmuuden. Sitten on ollut niitä jotka eivät ymmärrä omaa tasoaan, ei riitä että on mukava, täytyy olla myös samoja kiinnostuksen kohteita, esim. terveellinen ja urheilullinen elämäntapa, monelle tuntuu maistuvan kalja, ja sen näkee ulkomuodosta, ei sytytä. Turha haukkua nirsoksi, nämä samat keskivartalolihavat miehet haukkui ylipainoisia naisia, ei kelpaa vaikka on itsekin lihava.
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu tämä, mitä tässäkin keskustelussa ainakin pari kirjoittajaa on sanonut, että "rakkaus voi osua kohdalle vain muutaman kerran elämässä"? Toki voi olla tilastojen valossa epätodennäköistä, että useita/lukuisia kertoja osuisi kohdalle itselle sopiva ihminen, jonka kanssa muodostuisi syvällinen ja syvän rakkauden suhde, mutta en kyllä ainakaan ole vielä itse kuullut mistään luonnonlaista, joka varsinaisesti estäisikään sen. Että ei se niin mene, että kaikille on joku kolmen rakkauden kiintiö, ja sitten jos on jo kolme suunnilleen sellaista suhdetta ollut, pudotettaisiin jonosta samalla periaatteella kuin jostain kunnan asuntojonosta. Ei ole mitään tahoa, joka näitä kontrolloisi. Joten käytännössä se menee niin, että jonkun kohdalle sellaista ei tule elämässä kertaakaan, ja jonkun kohdalle voi tulla useampi. Ne ovat ihan huuhaata ja höpönlöpöä, että olisi jokin jumalallinen suunnitelma, jossa jokaiselle on varattuna tietty maksim
Pointti nyt varmaan se että yhdelle ihmiselle löytyy vain muutama sopiva kumppani, jonka kanssa löytyy yhteys ja aito rakkaus. Ei niitä joka päivä kävele vastaan, ellei toki tyydy johonkin ei niin kiinnostavaan. Toki voi juosta loputtomiin treffeillä etsimässä sitä oikeaa, mutta kannattaa ottaa rennommin, eikä etsimällä etsiä, silloin löytää vain uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tunnen monta kunnolista miestä jotka eivät ole saaneet tinderistä yhtäkään treffiä vaikka vetävät kaikki naiset oikealle.
Ap ei todellakaan ole rehellinen siinä että on mennyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeille.
Tinderin algoritmi alkaa vähentää niiden profiilien näkyvyyttä, jotka swaippaavat kaikki joko oikealle tai vasemmalle. Joten ei ole ihme, ettei treffejä tullut. Olisi kannattanut laittaa oikealle vain puolet tai 30%, niin oma näkyvyys olisi ollut parempi. Nyt algoritmi tulkitsi todennäköisesti botiksi tms.
Mutta kyllä moni ihan mukava ja fiksu mieskin voi jäädä vaille tykkäyksiä ja treffejä. Näin etenkin, jos hänellä on esim. tekstitön profiili tai sitten tekstissä on jotain luotaantyöntävää. Tai sitten jos hän profiilinsa perusteella on vain kovin erila
Jaa-a, luuletko ettei heidän mielessään olisi käynyt tuo kun kaikenlaisia strategioita siellä kokeilivat...?
Kyllä se nyt vaan on niin että 80% miehistä on naisille näkymättömiä. Se että nainen sanoo että on käynyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeillä tarkoittaa sitä että suurin osa oli siinä top 5% ja pari oli siinä top 20% rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tunnen monta kunnolista miestä jotka eivät ole saaneet tinderistä yhtäkään treffiä vaikka vetävät kaikki naiset oikealle.
Ap ei todellakaan ole rehellinen siinä että on mennyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeille.
Tinderin algoritmi alkaa vähentää niiden profiilien näkyvyyttä, jotka swaippaavat kaikki joko oikealle tai vasemmalle. Joten ei ole ihme, ettei treffejä tullut. Olisi kannattanut laittaa oikealle vain puolet tai 30%, niin oma näkyvyys olisi ollut parempi. Nyt algoritmi tulkitsi todennäköisesti botiksi tms.
Mutta kyllä moni ihan mukava ja fiksu mieskin voi jäädä vaille tykkäyksiä ja treffejä. Näin etenkin, jos hänellä on esim. tekstitön profiili tai sitten tekstissä on jotain luotaantyöntävää. Tai sitten
"Kyllä se nyt vaan on niin että 80% miehistä on naisille näkymättömiä. Se että nainen sanoo että on käynyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeillä tarkoittaa sitä että suurin osa oli siinä top 5% ja pari oli siinä top 20% rajalla."
Täysin totta!!! Todisteita:
%3D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisin sanoen, sitten on joko naamassa rautaa enemmän kuin K-raudan pulttihyllyssä, saastaisia tatuointeja, sonnirengas nokassa tms., lyhyeksi nyrhitty ja/tai värjätty kananpersetukka tai yleinen habitus viestii muuten syöpäisestä femakkoisuudesta ja/tai demariudesta. Yritä käsittää AP, että kukaan normaali/järkevä mies ei halua tuollaisia kuvatunlaisia otuksia edes sa
Ei todellakaan ole mitään tällaista.
Ap
Valaat ei hiffaa et ei niitä parisuhteeseen haluta. Muutaman kerran tapailu ei tarkota mitään. Hippopotamus on just sellane olento, mitä pyörittää ja panee muutaman kerran ja sit kadotaan. Ei sitä voi tietenkää suoraan sanoa, sillä hippopotamus on älykäs otus, mutta ei tarpeeksi älykäs, että tajuaisi tuon kaiken "tapailun" olevan pelkkää esitystä siihen asti ku on pantu tarpeeks tai et on joku paremman näkönen remmis.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, luuletko ettei heidän mielessään olisi käynyt tuo kun kaikenlaisia strategioita siellä kokeilivat...?
Kyllä se nyt vaan on niin että 80% miehistä on naisille näkymättömiä. Se että nainen sanoo että on käynyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeillä tarkoittaa sitä että suurin osa oli siinä top 5% ja pari oli siinä top 20% rajalla.
Kukaan nainen tuskin sanoo tai väittää käyneensä "kaikentasoisten" miesten kanssa treffeillä - sehän tarkoittaisi, että treffeillä olisi käyty kallujen, rikollisten ja esimerkiksi totaalisen syrjäytyneiden kanssa. Ja olisiko tämä edes tavoiteltavaa? Tai koetko vaikka sinä, että kenen tahansa miehen pitäisi päästä treffeille, vaikka hän olisi minkälainen?
Mutta sinänsä pariutuneiden joukossa on ihan kaikenlaisia miehiä - siellä on niitä kalluja ja esim. ylipainoisiakin. Joten vähän paksu väite, että lähinnä 5-20% miehistä saisi seuraa. Johan avioituneiden joukossakin on isompi joukko miehiä kuin vain 20%, puhumattakaan niistä pareista, jotka eivät aviotilastoissa näy, kuten avoparit ja seurustelevat parit.
Vierailija kirjoitti:
Perus Tinder meininkiä
Nollatason natsiäijät etsii kolmen reiän ilmaista golf-rataa.
Tulkaa kaikki terveet pois sieltä. Eli naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa ei niin hyvä ja komea ilmoitti muutaman vkon jälkeen ettei oikein tiedä mitä haluaa, kun alunperin ilmoitti haluavansa vaimon, ei ilmeisesti mun kanssa. Tajusin jälkeenpäin että olin liian hyvä sille. Toinen kaljamahainen ei pitänyt viikkoon yhteyttä reissullaan ollessaan ja ilmoitti että odotti että mä otan yhteyttä, niin otinkin, oli viimeinen yhteydenotto multa. Päätin luovuttaa ja antaa kohtalon päättää, en enää etsi ketään, niin kuin edellinen sanoi että aito rakkaus sattuu vain muutaman kerran kohdalle ja sitä ei etsimällä löydä.
Tuo on kyllä niin harhainen kuvitelma mitä yleensä viljellään ja sitten ihmetellään vanhana kun ei ketään löytynytkään. Kyllä pitää ihan itse nähdä vaivaa ja etsiä sitä kumppania ellet ole tosi sosiaalinen ja käy paljon tapahtumissa tai harrastuksissa missä on miehiä. Ei kumppani tipu taivaalta eteesi ellei ole todella hyvä tuuri. Jos lannistut epäonnistumisien takia niin et kyllä tarpeeksi parisuhdetta haluallaan.
No takana jo muutama pidempi parisuhde ja keski-ikäkin lähestyy, ei sitä enää vaan jaksa juosta tuntemattomien kanssa jatkuvasti treffeillä. Tapahtumissa ja baareissa tulee joskus käytyä, siellä voi pitää silmiä auki, ja olen edelleen tinderiä huvikseni joskus selaamassa, mutten hampaat irvessä etsi ketään.
ihan normaali paino